Voi eih, mä hullaannuin nyt ihan, rauhotelkaa =)

  • Viestiketjun aloittaja pimpo
  • Ensimmäinen viesti
pimpo
Kamala PIMP my vaunut buumi iski, kun oon noita Brion happyja kuolannu, ihan vaan värien takia ja nyt saisin 29e pehmeen kantokassin ja 69e uudet kankaat ja kuomun ostettua vanhoihin Brion duo vaunuihin, joissa mm. pieniä home pilkkuja kuomussa.

MUT värinä on vaan keltanen (ratasosa) joka sopis molemmille sukupuolille, tytölle tai pojalle...ja sit ku aatttelee jotaki syksyä ja kurakelejä ja sä heität sen muksun siihen rattaisiin, KIRKKAAN keltaisiin niin eipä oo sen jälkeen enää ku paskasen keltaset vaunut...mut mut...oih ois niin syötävä tuo väri vaan...mut ei ehkä ihan fiksu...eikö???

Mä muutenki alan pikku hiljaa lipsuun mun "periaatteistani" mitä tälle kolmannelle hankitaan ja mikä TURHA jätetään hankkimatta...niimpä niin...
 
pimpo
just, ja asiaa ei enää rauhota sekään kun ukko sanoi et ne on aikas makeet sen mielestä kanssa...ja ku koitin perustella et periaattees me ei tarvittas niit ku meil on jo vaunut (joissa kuomussa ne pirun ärsyttävät homepilkut) ni se sanoi et et NII mut me ollaan me ja me laitetaan rahaa turhempaanki menee...
JUST!

Koita täs nyt sit olla laittamatta niit ostoskoriin!
 
pimpo
no vihreätkin kivat, mut tuol vauvatar sivuilla ei oikein vaihtoehtoja...pinkit ottasin jos tietäsin varmasti et se on tyttö, en uskalla luottaa vaistoon ja tuntemuksiin tässä raskaudessa =) Eli siis vaihtikset on keltaset, pinkki ja fuksia rataskankaissa ja kopissa oli keltanen, vaalsininen, tummansininen ja pinkki...

Se meijän vanha Duo koppahan vois toimia sit vaan vauvan varapetinä mummolassa ja mökillä vaikka =) Ja kattoin et saahan noihin sit vaikka ostettua istuinpehmusteen erikseen jos haluaa...voi hitto...pitää vissiin tilata!

Mut siis aivan ihania noi värit!
 
pimpo
No niinhän se menis! Hitsit, lähetin jo kysymyksen sinne et sopiihan ne nyt varmasti meijän vaunuihin...sit ku vastaavat ni laitan heti tilaukseen jos vaan ne käy...ei jumpe =) ei täs nyt muukaan auta!
 

Yhteistyössä