Hakutulokset

  1. pikkupikkarainen

    Minkä helvetin paniikin ihmisille pukkaa, jos kauppa on PÄIVÄN kiinni?

    Mun puolesta myös kaupat saisivat olla auki joka päivä (pyhinä nyt ei tiettykään) mutta siis myös sunnuntaisin. On kuitenkin paljon ihmisiä jotka tekevät kolmessa vuorossa töitä, seitsemänä päivänä viikossa, niin silloin olisi kiva päästä kauppaan esim. vapaapäivänä, jos se nyt sattuukin...
  2. pikkupikkarainen

    Minkä helvetin paniikin ihmisille pukkaa, jos kauppa on PÄIVÄN kiinni?

    Joo kyllähän sitä aina päivän jos toisenkin pärjää ilman kaupassakäyntiä, mutta jotenkin siinä vaan aina käy niin, että kun kaupat ovat kiinni, niin pitäis JUST saada jotain sieltä :laugh:
  3. pikkupikkarainen

    Voiko teidän mielestänne jättää ikkunoihin ja muuallekin sisälle vielä

    Kyllä mun mielestä voi, nehän vain valaisee kivasti tätä pimeyttä! =)
  4. pikkupikkarainen

    <3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

    Minäkin voisin pinoutua, vauvakuume kun sekoittaa pään! :D Ensimmäinen on toiveissa, kohta piti jo olla testailupäivä, mutta täti tuli kylään, joten yritys jatkuu.. Nyt ois siis kp2/29-34 ja yrityskerta taitaa olla kolmas.. harmittaa kun tuo kierto on nykyään noin epäsäännöllinen! Mutta tsemppiä...
  5. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Onnea Sokrulille plussasta, plussa se on haaleakin plussa! :heart: Mullakin ois kohta ollut testipäivä lähettyvillä, mutta yöllä alkoi kamalat mahakivut ja täti tuli kylään. Kyllä masentaa, mutta uutta yritystä nyt vaan.. :ashamed:
  6. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Kummalista tämä mun kuumeilu on kyllä ollut.. välillä tuntuu, että vauvakuumekäyrä on jossain avaruudessa asti, mutta sitten välillä taas tuntuu ihan toiselta.. että "jos ei sittenkään.." mutta aina olen kuitenkin päätynyt siihen, että ei yhtään myöhemmin vaan nyt. :heart: Pillerit oon jättänyt...
  7. pikkupikkarainen

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Täälläkin ilmoittautuu yksi kuumeileva! Kyllä, kai se on ihan oikeasti myönnettävä, että tämä on nyt SE vauvakuume eikä mikään muu.. :laugh:
  8. pikkupikkarainen

    Mummoni nukkui..

    otan osaa... :hug: :'(
  9. pikkupikkarainen

    Mä olen päättänyt

    Oi tuo olisikin ihanaa.. oikein luksusta! Sanot vaan anopille, että itse siivosin ja hyvin siivosinkin :laugh:
  10. pikkupikkarainen

    Mä oon tullut siihen tulokseen, että mä en saa koskaan ketään koska olen lihava

    Ei se ole aina kiloista kiinni.. oikeasti, ei sen helpompaa ole alle viiskytkiloisellakaan! :hug:

Yhteistyössä