Hakutulokset

  1. pikkupikkarainen

    G: oma vai kaupan piparkakkutaikina?

    Ihan kaupan, hyvii tulee! :p
  2. pikkupikkarainen

    Miten teidän vanhemmat ovat tavanneet?

    Tjaa, mä en edes tarkasti tiedä! Ollaan sisarusten kanssa monta kertaa kyselty mutta aika salaperäisi ovat.. *suunnittelee piinapenkkiä vanhemmilleen jouluksi*
  3. pikkupikkarainen

    Huono äiti.

    Höpöhöpö, äitikin tarvitsee vähän omaa aikaa ja "akkujenlatausta" että taas jaksaa! :wave:
  4. pikkupikkarainen

    Mitä lahjaksi ystäväpariskunnalle?

    Kaikkea jouluista herkkukoriin, suklaata, pähkinöitä, glögiä, viiniä, hedelmiä, pipareita, juustoja.. niitähän on valmiinakin paljon!
  5. pikkupikkarainen

    OMENA ALLERGIA, kertokaas

    Kyllä vain! Itse olen kovasti allerginen omenoille, ja allergia-aikaan tekee pahaa se kun joku syö vieressä omppua.. Varovainen kannattaa olla myös muiden samankaltaisten hedelmien ja vihannesten kanssa, kiivi, porkkana, päärynä, lanttu ym. saattavat aiheuttaa myös oireita. :hug:
  6. pikkupikkarainen

    MItäs täällä tykättiin Laura Voutilaisen puvusta?

    Sopi mielestäni hänen tyyliinsä.. näytti ihan merenneidolta :)
  7. pikkupikkarainen

    Yrittämisen lopettaminen

    Meidän eräät tuttavat totesivat vuosien yrittämisen jälkeen, että maailma on lapsia pullollaan. Hankkivatkin siis adotion ulkomailta, ja nyt heillä on kolme ihanaa lasta, ihan yhtä rakkaita ja tärkeitä :heart:
  8. pikkupikkarainen

    Ihana puku Tanjalla

    Juu minunkin mielestä Tanjan puku oli hieno, mutta itse Tanjasta en niinkään pidä. Sillä on varmaan joka vuosi linnassa eri mies :laugh:
  9. pikkupikkarainen

    G: Voisitko ottaa miehen, joka

    Joo ei kyllä mikään noista :laugh:
  10. pikkupikkarainen

    Miten teette lihapullat? Pannulla vai uunissa?

    Uunissa! Mun isoäiti teki niin, että ensin paistoi ja sitten vielä laittoi uuniin.. eivät välttämättä tule kokonaan kypsiksi pannulla. Mutta hyviähän ne niin oli, kun se kunnolla voissa niitä ensin paistoi :laugh:
  11. pikkupikkarainen

    paistijauheliha

    Herranjestas onko tuo oikeasti VOITA!! :laugh: Mahtaa verisuonet tykätä.. :kieh:
  12. pikkupikkarainen

    Mitä teette miestenne kanssa saunassa?

    Heitetään vettä kiukaalle ja semmosta :D
  13. pikkupikkarainen

    Miks mun tortuista tulee aina hirveän näkösiä?

    Jossain luki että kun kastaa sormen veteen ennen sitä tortun kiinni painamista, ja laittaa sitten vasta hillon päälle, niin pysyy paremmin! Mulla aukeaa aina ne kärjet, ja sitten tulee rumia... :ashamed:
  14. pikkupikkarainen

    Missäs mitä lasissa :)

    Glögiä! :xmas:
  15. pikkupikkarainen

    mä en halua lähettää joulukortteja

    Hyvä vinkki tuo lahjoittaminen! Taidampa tehdä samoin.. :hug:
  16. pikkupikkarainen

    vinkkejä valmistujaisiin..

    Nyt kaipaisin vinkkejä valmistujaistarjoiluihin! Pidän viikon päästä pienet "valmistujaiset" ihan perheelleni, ja tarjottavat ovat vielä vähän hakuteillä.. Vinkkejä otetaan vastaan :D Kakku on tulossa, sillä siskoni on kondiittori.. lisäksi varmaan jotain pientä makeaa, ja sitten suolaista...
  17. pikkupikkarainen

    Mitä mieltä olet? Lapseni pph-ryhmässä on lapsi jolla on

    Astma on kyllä tosi yleinen nykyään, voi olla ihan sitäkin! Eikä ne pöpöt aina "pahasta" ole, eihän sitä välttämättä sairastu.
  18. pikkupikkarainen

    Jos saisit syödä jouluna vain kolmea juhlapöydän herkkua, niin mitä söisit?

    Lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa ja kinkkua sinapilla... NAMM!! Oispa jo jouluaatto.. :xmas:
  19. pikkupikkarainen

    SAIRAALA PÄÄTTYY!

    Kyllä potilas pari tuntia siinä huoneessa on, siirretään yleensä toiseen huoneeseen jos on muita potilaita samassa. Siinä menee pari tuntia, ennenkun lääkäri ehtii toteamaan kuolleeksi ja hoitajat laittamaan vainajan. Näin se käytäntö on.
  20. pikkupikkarainen

    Mistä te ostatte joululahjat?

    Kodin Anttilassa ajattelin huomenna kävästä.. josko jotain pientä löytyisi!

Yhteistyössä