Mitä teette miestenne kanssa saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti
Siiri
teille jotka käytte meistenne kanssa saunassa niin mitä te siellä teette jos siis teette muutakin kun saunotte.Minä en koskaan ole ollut mieheni kanssa saunassa ja nytkin se taas kysyi että tuletko tänään saunaan hänen kanssaan.Musta alkaa kohta tuntumaan että tämä on yhtä paha asia kun se että kieltäytyisi seksistä..jotenkin ihmetetyttää että miksi se sitä aina kyselee kun tietää etten minä tykkää saunoa.Ja me ollaan oltu vasta 6kk yhdessä joten ei ole mikään 7v avioliitto takana ja emme asu edes yhdessä.
 
-
mitä muuta siellä pitäisi tehdä kuin saunoa? en tajunnu nyt pointtia.. jotkut harrastaa seksiä, ok, mut ei se mikään pakko todellakaan ole. me vaan saunotaan ja jutellaan.
 
jos olisi mies
Saunottais varmaan, otettais löylyä ja peseydyttäis.
Ei oo sun suhde vakaalla pohjalla jos et kehtaa saunaan mennä miehesi kanssa. Voihan sielläkin sanoa ei jos toinen ehdottaa etkä halua.
 
ööö peseydytään, otetaan löylyjä, käydään ulkona jäähyllä ja siiderillä/oluella (paitsi sitten kun pakkasta on yli 30 raatia) , sitten taas uudellen löylytellään, jutellaan ja parannetaan maailmaa...
 
Saunotaan. Heitetään vettä kiukaalle ja saatetaan puhua muutama sana. Jos ollaan maalla, niin vihta/vasta on ehkä mukana myös.

Mulle tulee jo lyhyessä ajassa ihan kamala olo pelkästä kuumassa istumisestakin, jos en pääse välillä suihkuun tai saunan ulkopuolelle, joten muu aktiviteetti ei tule kyseeseen.
 
Löylytellään, jutellaan, otetaan rennosti... Mitä saunassa yleensä tehdään. Aika kuuma paikka mun mielestä muihin puuhiin, joten sellaset jää vähemmälle.

Mies varmaan siks kyselee, kun saattaa haluta sut seuraks sinne. Onhan se kivempi porukalla saunoa ku yksin siellä istuskella. Ite kyl tykkään välillä yksinki saunoo, mut enempi tulee käytyä yhdessä. Jos ei saunomisesta tykkää, niin sit ei tykkää... Onko siinä miehen kanssa saunomisessa joku ahdistava asia, vai miks et vois edes kävästä joskus?
 
saunotaan, jutellaan, hierotaan toisen hartioita, suuseksiä saattaa olla joskus, mut ei siellä kuumassa pienessä saunassa ihan kunnon seksiä oikein saa aikaseks...

muoks. en mäkään mitenkään hirveesti tykkää saunomisesta, yksin en todellakaan menis, mutta miehen seuraks on ihan kiva joskus mennä
 
Siiri
No hei ei se ole kehtaamisesta kiinni,itse en vain sauno oli kysyjä kuka tahansa mutta pointti on se että miksi se sitä joka viikko kyselee jos ja kun tietää etten minä sauno.Ajattelin vain että onkohan hällä joku mieli juttu miksi haluaa sinne ja siksi vain kyselen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
No hei ei se ole kehtaamisesta kiinni,itse en vain sauno oli kysyjä kuka tahansa mutta pointti on se että miksi se sitä joka viikko kyselee jos ja kun tietää etten minä sauno.Ajattelin vain että onkohan hällä joku mieli juttu miksi haluaa sinne ja siksi vain kyselen.
olisko että haluaisi saunoa sinun kanssasi...ihan yksinkertaisesti. ajattelee että jospa joku kerta tärppäisi. enkä tarkoita sex mielessä.
 

Yhteistyössä