Mitä teette miestenne kanssa saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
ööö peseydytään, otetaan löylyjä, käydään ulkona jäähyllä ja siiderillä/oluella (paitsi sitten kun pakkasta on yli 30 raatia) , sitten taas uudellen löylytellään, jutellaan ja parannetaan maailmaa...
Pessataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
No hei ei se ole kehtaamisesta kiinni,itse en vain sauno oli kysyjä kuka tahansa mutta pointti on se että miksi se sitä joka viikko kyselee jos ja kun tietää etten minä sauno.Ajattelin vain että onkohan hällä joku mieli juttu miksi haluaa sinne ja siksi vain kyselen.
Ehkä kyselee varmuuden vuoksi?

Oletko sanonut tarpeeksi selvästi, ettet halua saunaan koskaan etkä milloinkaan?
 
Siiri
Olen sanonut sillä mulla tulee niin paha olo siellä ja siksi en sauno,viime sauna kerrasta taitaa olla sellaiset 10v joten en ihan kovin usein siellä aikaani kuluta.Kiitos kaikille ehkä sitä pitää joku kerta yllättää ja sanoa että tulen,sitten varmaan mies saa sydärin tai jotain =)
 
elli
mä oon samanlainen että tulee huono olo ja olen pyörtynytkin. Siksi en sauno. Ja kaikki sitä aina ihmettelee!!!
Mutta pari krt olen aviomiehen kanssa käyny siellä minuutin ajan kääntymässä. Eikä tehty muuta kui saunottiin. Vaikka mies kyllä haluisi siellä muutakin:)
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jutellaan, heitetään löylyä.... Ja kyllä, sitä seksiäki :D Ei oo montakaan päivää ku viihdyttiin tunti hommissa siellä :xmas:
Missä hommailitte? Ylhäällä lauteilla vai vähän alempana lattian tuntumassa?
 
.
Saunassa jutellaan ja ollaan hetki rauhassa kahdestaan :)
Ei yleensä mitään seksiä siellä harrasteta, muutaman kerran kyllä sitäkin.
Ei sauna oikein ole seksiä varten, kun on kuumakin.
Uskon että miehesi vain haluaisi seuraa saunaan ja kannattaa oikeasti puhua asiasta vakavasti. Siis että ymmärtää miksi et käy saunassa ja että oikeasti siitä on se 10v aikaa kun viimeksi olet kokeillut. Kannattaa myös yrittää miehen seurassa vaikka uudelleen saunomista, voi jopa sujuakin ihan hyvin (kunhan ei lämmitä liian kuumaksi, muistaa nesteytyksen eikä viivy kauaa saunan puolella :) ) Mieskin varmasti arvostaisi sitä että kokeilisit saunomista vaikka siitä et siltikään pitäisi etkä siitä tapaa ottaisi :)
 
Harmis
Lasten kanssa saunottaessa ihan vain saunotaan, mutta joskus kun ollaan kahdestaan niin jotain muutakin ;)

Onko kukaa, jolla tulee pahaolo tai pää kipeäksi kokeillut saunahattua??

 

Yhteistyössä