Mä oon tullut siihen tulokseen, että mä en saa koskaan ketään koska olen lihava

  • Viestiketjun aloittaja Millään ei ole mitään väliä
  • Ensimmäinen viesti
Millään ei ole mitään väliä
Ja ne mun läskit on ihan jossain muualla kuin naamassa. Valitettavasti. Kun miehet näkee vain mun kasvokuvan, saan pelkkiä positiivisia kommentteja. Mutta kun ne näkee mut livenä, niin kaikki loppuu siihen. Vaikka sanon että oon läski, ennenkuin tavataan.

Livenäkään en saa kiinnostusta muilta kuin niiltä, jotka etsii yhden illan juttuja.

Mä oon siis ikuisesti yksin. En vaan jaksa enää kuvitella mitään typerää "jokaiselle on joku" juttuja. Mulle ei vaan ole.

Enkä mä jaksa enää edes välittää läskeistäni. Ihan sama vaikka painaisin sata kiloa tai enemmän. Olkoon.
 
ap
En halua laihduttaa. Silloin, kun olin laihempi, pelkät idiootit kiinnostuivat minusta. Ja tuhat kertaa enemmän pelkän seksin vonkaajat.
Sitten kun olin vähän pyöreämpi, jäljelle jäivät harvat satunnaiset luonnehäiriöiset ja muuten mt- ongelmaiset.

Joten ei kiinnosta.
 
hoikka ja kaunis
No voi voi! Itse olet itsesi tuohon kuntoon saanut, joten ei siinä apljon sääli auta! Ala hommiin siitä, etä pääset ihmisen kokoiseksi niin voipi elämäkin näyttää valoisammalta!
Tietty täällä voit istä sääliä kerjätä kun täältä sitä taatusti saat, mutta ei se sinua mihinkään muuta! Jokainen on vastuussa omasta elämästään, kannattaisi siis ehkä vähän alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa lappaa!!
 
Ei pelkkä läski rajoita suhteen saamista. Kaikki reilusti ylipainoiset jotka tunnen tai tiedän.. ovat aina saaneet poikakaverin ilman että on tarvinnu itse edes iskeä ketään. Miehet tykkää siitä että on jonkin verran edes itseluottamusta ja siitä ettei puhu omista kiloistaan tai ulkonäöstään kovinkaan paljoa ( koko ajan ).

Saat miehen sillä että naurat paljon ja tapaat paljon ihmisiä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
No voi voi! Itse olet itsesi tuohon kuntoon saanut, joten ei siinä apljon sääli auta! Ala hommiin siitä, etä pääset ihmisen kokoiseksi niin voipi elämäkin näyttää valoisammalta!
Tietty täällä voit istä sääliä kerjätä kun täältä sitä taatusti saat, mutta ei se sinua mihinkään muuta! Jokainen on vastuussa omasta elämästään, kannattaisi siis ehkä vähän alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa lappaa!!
No voi tuitui itelles. Mä en ole kerjäämässä täältä sääliä. Sun kannattais opetella hiukan sisälukutaitoa, vois olla elämä hiukan helpompaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Saat miehen sillä että naurat paljon ja tapaat paljon ihmisiä.
Siihen olen halunnutkin uskoa ettei kilot vaikuta.. Mutta ikävä kyllä muulta alkaa näyttämään.
Aiemmin elämässäni olin hyvin sosiaalinen, iloinen ja positiivinen. Se oli vielä silloin, kun uskoin rakkauden ja inhimillisyyden olemassa oloon. Nyt oon kasvanut aikuiseksi ja tiedän asiat vähän paremmin. Eipä naurata enää.
 
hoikka ja kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
No voi voi! Itse olet itsesi tuohon kuntoon saanut, joten ei siinä apljon sääli auta! Ala hommiin siitä, etä pääset ihmisen kokoiseksi niin voipi elämäkin näyttää valoisammalta!
Tietty täällä voit istä sääliä kerjätä kun täältä sitä taatusti saat, mutta ei se sinua mihinkään muuta! Jokainen on vastuussa omasta elämästään, kannattaisi siis ehkä vähän alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa lappaa!!
No voi tuitui itelles. Mä en ole kerjäämässä täältä sääliä. Sun kannattais opetella hiukan sisälukutaitoa, vois olla elämä hiukan helpompaa.
Mutta hei, mun elämässä ei ole yhtään mitään vikaa, mitä ei taas voi sanoa sinun elämästä! Mutta onneksi se on vain SINUN elämäsi! :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Tuskin tolla asenteella miestä löytää, oli sitten laiha, normipainoinen taikka ylipainoinen.
Se onkin tarkoitus. En halua enää koskaan tutustua keheenkään.
Entisessä elämässäni olin toisenlainen, eipä tullut rakkautta vastaan silloinkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
No voi voi! Itse olet itsesi tuohon kuntoon saanut, joten ei siinä apljon sääli auta! Ala hommiin siitä, etä pääset ihmisen kokoiseksi niin voipi elämäkin näyttää valoisammalta!
Tietty täällä voit istä sääliä kerjätä kun täältä sitä taatusti saat, mutta ei se sinua mihinkään muuta! Jokainen on vastuussa omasta elämästään, kannattaisi siis ehkä vähän alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa lappaa!!
No voi tuitui itelles. Mä en ole kerjäämässä täältä sääliä. Sun kannattais opetella hiukan sisälukutaitoa, vois olla elämä hiukan helpompaa.
Mutta hei, mun elämässä ei ole yhtään mitään vikaa, mitä ei taas voi sanoa sinun elämästä! Mutta onneksi se on vain SINUN elämäsi! :LOL:
Jep. Onneksi niin.
Just sinunkaltaises ihmisten takia mä en halua olla enää ihmisten kanssa missään tekemisissä. Linnoittaudun kotiini ja katselen ikkunasta miten saatte kaaoksen aikaan koko planeetalle. Mukavaa loppuelämää vaan sullekin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
No tuotanoin... Miulla ainakin on olu ihan yhtäpaljon vientii lihavana tahi laihana, kyl se ihan omasta itestään kiinni, ja itsetunnosta.
Onko sun lihavuus maks kymmenen liika kiloa?
Mulla niitä on varmasti ainakin 30. Tai jos puhutaan palstan rajoista, niin sitten varmaan plus 50kg. Painan n. 85kg.
 
100kg
täällä ainaki yka satakilonen ja reilu 160 cm pitkä on löytäny ..ja iha netin kautta..oli kyllä ylläri ku luulin et halus vaan seksiä ja sillä mielellä lähin tapaamaankin ni nyt jo suunnitellaan taloa...ja tätä ennen olen ollut naimisissa ja avoliitossa eikä ero johtunut painosta vaan omista hölmöistä valinnoista...nyt ilosella elämänasenteella löytynyt se prinssi...ei kummosen näkönen eikä oo varaa siihe linnaankaan mutta aito ihminen joka välittää ...ja luonteeseen ne on aina ihastunu ku rintoja ei oo nimekskää ja vatsaa sitte iha liikaaki...virn...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Kyynisyys ei pue ketään loppupeleistä.
Enempi miesten kiinnostus tulee kuitenki luonteesta, asenteesta ja naisen itseluottamuksesta ja miten itsensä kantaa, oli kiloja 40 tai 104.
Tiedän.
Mä en ollutkaan aiemmin kyyninen, kuten oon muutamaan otteeseen sanonut. Enkä veemäinen enkä katkera enkä mitään muutakaan.
Mut se oli sillon se. Nyt oon ja syystä. Eikä oo enää tarvetta millekään romanssille koskaan. Joten voin ihan rauhassa olla k*sipää.
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
No tuotanoin... Miulla ainakin on olu ihan yhtäpaljon vientii lihavana tahi laihana, kyl se ihan omasta itestään kiinni, ja itsetunnosta.
Onko sun lihavuus maks kymmenen liika kiloa?
Mulla niitä on varmasti ainakin 30. Tai jos puhutaan palstan rajoista, niin sitten varmaan plus 50kg. Painan n. 85kg.
No pahimmillaan oon painanu varmaan vajaa 90kg :whistle:

muoks* jos nyt oikein muistan niin sairaalassa näytti vaaka 87kg kun kävin kilpirauhastutkimuksissa vuonna nakki...
 
hoikka ja kaunis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka ja kaunis:
No voi voi! Itse olet itsesi tuohon kuntoon saanut, joten ei siinä apljon sääli auta! Ala hommiin siitä, etä pääset ihmisen kokoiseksi niin voipi elämäkin näyttää valoisammalta!
Tietty täällä voit istä sääliä kerjätä kun täältä sitä taatusti saat, mutta ei se sinua mihinkään muuta! Jokainen on vastuussa omasta elämästään, kannattaisi siis ehkä vähän alkaa katsoa mitä sinne suuhunsa lappaa!!
No voi tuitui itelles. Mä en ole kerjäämässä täältä sääliä. Sun kannattais opetella hiukan sisälukutaitoa, vois olla elämä hiukan helpompaa.
Mutta hei, mun elämässä ei ole yhtään mitään vikaa, mitä ei taas voi sanoa sinun elämästä! Mutta onneksi se on vain SINUN elämäsi! :LOL:
Jep. Onneksi niin.
Just sinunkaltaises ihmisten takia mä en halua olla enää ihmisten kanssa missään tekemisissä. Linnoittaudun kotiini ja katselen ikkunasta miten saatte kaaoksen aikaan koko planeetalle. Mukavaa loppuelämää vaan sullekin.
Kiitos! Uskon elämäni olevankin erittäin mukava! Samaa tuskin voi toivottaa sinulle, tuolla asenteelle elämästäsi tuskin mukavaa tulee! :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
No tuotanoin... Miulla ainakin on olu ihan yhtäpaljon vientii lihavana tahi laihana, kyl se ihan omasta itestään kiinni, ja itsetunnosta.
Onko sun lihavuus maks kymmenen liika kiloa?
Mulla niitä on varmasti ainakin 30. Tai jos puhutaan palstan rajoista, niin sitten varmaan plus 50kg. Painan n. 85kg.
Täällä yksi ihrakasa :wave: :wave: . Mä en ole koskaan antanut kilojeni haitata, enkä piiloutunut niiden taakse. Kun on iloinen ja ystävällinen, niin eipä niihin kiloihin muutkaan kiinnitä huomiota. Mutta jos itse teet läskistäsi ongelman, niin se on sitä myös muille.

Mä olen vanha harppu, joka on ollut naimisissakin jo yli 7 vuotta. Mutta yhä edelleen saan antaa pakkeja ihan järkevillekin miehille. Ei siis pelkästään seksiä vonkuville iilimadoille.

Sinuna lähtisin joko nettimaailman ulkopuolelle hakemaan seuraa tai sitten pläjäyttäisin heti kokovartalokuvan esille. Jos joku sen takia häippäsee, niin eipä hän ole arvoisesikaan.

Mutta siis ihan ekana sun täytyy alkaa itse tykkäämään itsestäsi ja lopettaa häpeämästä kilojasi. Kannattaa myös harkita muutaman kilon tiputusta, siitäkin tulee jo itsekin paremmalle mielelle ja tuo lisähohtoa olemukseesi =)
 
Mutta jos ajattelee, että syy siihen, ettei kelpaa, on kiloissa, ei ehkä näe sitä todellista syytä. Ja nyt se todellinen syy taitaa olla nimenomaan asenteessa, siinä kyynisyydessä.
Eli se on se syy, miks "ei kelpaa" ei ne kilot?

Ok, jos on päättäny olla lopun ikää yksin ja ikävä ihminen, on se jokaisen oma valinta, mut kiloja siitä lienee turha syyttää. Eikä mun mielestä 85kg ole vielä niin pöyristyttävä määrä, että se miestä karkottaisi..
 

Yhteistyössä