Hakutulokset

  1. A

    Polkupyörän peräkärry talvikäytössä, toimiiko?

    Minkälainen peräkärry teillä on? Missä säilytätte sitä?
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Voi ei, tuo ei ole enää reilua! Toivoin niin kovasti, että olisit plussannut. Sun tilanne näytti niin hyvältä, että olin jo melkein varma, että teillä tärppäis nyt. Toivottavasti ensi kerralla on parempi onni, ja jos ei ole vielä silloinkaan, niin älä menetä toivoa. Kyllä se vauva teille...
  3. A

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    Oireet ennen testiä - Kiinnittymisvuoto. Kahdeksan päivää ovulaation jälkeen tuli pieni ruskea tuhruvuoto. Edellisessä kierrossa tuli samanlaista seitsemän päivää ovulaatiosta, mutta en ollut raskaana. Muulloin noita tuhruja ei ole tullut. - Tissikipu. Molemmat tissit tulivat suunnilleen yhtä...
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Myy: Tosi paljon halauksia :hug: ! Sulla on ihanan positiivinen asenne kaikesta huolimatta. Toivottavasti sun ei tarvitse enää tämän jälkeen pettyä :heart: !
  5. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Siskonen: Kiitos :heart: ! Toivottavasti luovuttaminen auttaa teilläkin, pidän tosi paljon peukkuja :heart: :heart: !
  6. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kiitos ihan hirveän paljon kaikille onnitteluista. Toivon teille ihan hirveästi onnea hoitoihin, tutkimuksiin ja raskautumiseen. :heart: Toivottavasti tänne saadaan mahdollisimman pian uusia plussia. Tiinuli: Anteeksi, en yhtään huomannut sun infektionäytekysymystä. Kävin vastaamassa äsken...
  7. A

    Infektionäytteet

    Tiinuli: Voi anteeksi, en ollenkaan ole huomannut tätä sun kysymystä... :ashamed: Meillä infektionäytteet tulivat maksamaan vain 12,50/henkilö eli 25 euroa yhteensä. Nuo muut lapsettomuustutkimuksiin kuuluvat hormoniverikokeet maksoivat myös vain 12,50/kerta. Toisella kerralla otettiin yksi...
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: :heart: Niin tulettekin. Pidän täällä teille niin kovasti peukkuja, että sen on jo pakko vaikuttaa asiaan. =)
  9. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kirma: Jospa se viime viikko nyt kuitenkin olis sun onnenviikko. Toivon niin. :heart: Tiinuli: Tosi kurja tilanne. :| Toivottavasti siellä nyt joku folli tajuais ottaa sen johdon. Surppi: b =) d Ja Myylle peukkuja vielä tähänkin pinoon. ).( Vastoin kaikkia odotuksiani sain...
  10. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Merlin: :hug: Toivon sulle niiiin kovasti onnea tähän uuteen kiertoon. b =) d Myy: Kävin katsomassa siitä toisesta pinosta sun testikuvan, ja kyllähän siinä vaan pystyviiva näkyy! Kun tuo on kaiken lisäksi tehty noin paljon ennen oletettua menkkojenalkupäivää, niin musta näyttää aika...
  11. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Kiitos onnitteluista! :heart: Toivon todella, että kaikki täällä plussaa mahdollisimman pian. Pidän teille ehdottomasti peukkuja. b =) d b =) d b =) d
  12. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Kiitos, Jouskis, olet ihana! :heart: Voi ei, eikö siellä odotuspuolella ole ollenkaan tällaisia pikkupinoja? En sitten tiedä, tulenko sinne ollenkaan. Kaiken lisäksi se laskettu aika on just 31.5., niin että en oikein kuulu kunnolla toukokuisiin enkä kesäkuisiinkaan. Epäilen, että synnytän...
  13. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Kiitos kaikille peukuttelusta, ootte ihania! :heart: Niin siinä vaan kävi, että ruskea tuhru viikko sitten oli kiinnittymisvuotoa. Testiviiva oli tänä aamuna jo sen verran vahva, ettei sitä tarvinnut tihrustaa. Siis ihan selkeä vaaleanpunainen, vaikka vielä aika paljon kontrillia heikompi...
  14. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Joppu ja Bianca: :hug: :hug: ).( Täällä näyttää tilanne hyvältä, eli täti ja kaikki tätioireet ovat pysyneet poissa koko päivän, ja tissikipu on jos mahdollista edelleen lisääntynyt. Nyt toi oikeanpuoleinen on oikein erityisen kipeä, kun jouduin jumpassa makaamaan vatsallani. Kieltämättä...
  15. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Mulla tissit vaan kipeytyy, menkkoja ei näy, ja menkkamaiset kivut, joita on ollut useissa jaksoissa pitkin päivää, ovat lievittyneet joka kerta kokonaan pois. Nyt alkaa jännittää, vaikka vielä aamulla en pitänyt raskautumista mahdollisena. Anteeksi kun jauhan tätä täällä koko ajan, mutta...
  16. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Stellina: :hug: :hug: Tuo on kyllä tosi kurjaa, kun hoidot, joita on odottanu, vihdoin alkaa, eikä ne sitten tehoakaan. Toivottavasti se uus lääke toimii sulla paremmin, niin että ens kierrossa ois jo toinen tilanne. :heart: ).( Mulla ei ole vieläkään menkat alkaneet. Se nyt ei sinänsä ole...
  17. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Piglet: :hug: Mulla aika lailla sama tilanne, eli menkkoja odottelen, mutta eivät pahus vie vielä ole alkaneet. Huomenna alkavat kuitenkin viimeistään, ellei tämä ole taas joku hormonihäiriökierto. Kovasti odottelen, että päästäis aloittamaan hoidot. Merlin: Mä olen 31.
  18. A

    Odotuksen Odottajat!

    Pantsu: Joo, niitä positiivisia tarinoita mäkin olisin kaivannut. Kieltämättä tuon kirjan lukemisen jälkeen oli vähän sellainen olo, voiko meillä tai ylipäänsä kellään koskaan käydä se tärppi ja onko noista kevyistä hoidoista kuten insseistä kenellekään mitään apua. Kirjassahan tosiaan...
  19. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Pitäkää mulle peukkuja, että menkat alkais tänään. Haluan nimittäin päästä mahdollisimman nopeasti uuteen kiertoon, että päästään mahdollisimman nopeasti myös sinne inssiin. Oireet on onneksi jo ihan lupaavat, eli tissit eivät enää ole yhtä kipeät kuin eilen. Se on mulla yleensä varma...
  20. A

    Odotuksen Odottajat!

    Myy: Voi, ihanalta kuulostaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt. b =) d Kaikki: Oli pakko tulla kertomaan, että luin eilen Tuuli Oinosen kirjan Pitkä odotus: kokemuksia lapsettomuuden hoidosta. Mun mielestä kirja oli hyvä, ja siitä löytyi jonkin verran myös sitä miesnäkökulmaa. Alussa oli...

Yhteistyössä