Hakutulokset

  1. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    :laugh: :D =) Merlin: b =) d Joppu: :hug:
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Tiedä vaikka oltaiskin =) !
  3. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Tikka: Paljon onnea sulle ja pienelle! :flower: :heart:
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Haha! Näin just! =) Voi ei, johan täällä on ollut PÄIVÄ :| !Pantsu, Rosetta ja Arabel: :hug:
  5. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Kiitos kovasti kaikille siivouskommenteista. Aika helpottavaa tietää. Tuntui jo, että KAIKKI siivoaa joka toinen päivä ne vessat ja kylppärit ja imuroi viisi kertaa viikossa. Ja että ihmisillä tosiaan kuuluu siihen viikkosiivoukseen kaiken maailman keittiönkaapinovien pesu sun muut. Ei meillä...
  6. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    PilkkuPantteri: Onnea tosi kovasti sulle ja pienelle! :heart: Veena: Voi miten hieno juttu, että teillä on alkutilanne nyt noin hyvä. Pidän sulle ehdottomasti peukkuja! :heart: Tuo limajuttu voi tosiaan olla meillä yks sellainen juttu, minkä takia ei luomuna onnistu, koska miehellä oli...
  7. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Äsh, taas on mennyt melkein koko viikko, enkä ole ehtinyt kirjoitella tänne paljon ollenkaan. Ja nyt kun ehdin, on taas viikonloppu, eikä täällä ole ketään. :| Pantsu: Voi ei! Sais noi raskausoireet jäädä tulematta silloin, jos ei raskaudesta ole kysymys. Mulla oli viime kierrossa ihan sama...
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Toinen: Onnea :heart: ! Älä nyt kokonaan meitä jätä, käy välillä kertomassa kuulumisia. Ihan tosi mielettömän hieno juttu tuo sinun plussa. :flower: Oon niin iloinen aina, kun niitä tulee tähän pinoon. Kukahan lie seuraava plussaaja meistä?
  9. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Jouskari: Mua ei ainaskaan ahista kuulla sun navasta, päinvastoin se on hauskaa. Käy vaan täällä ihan niin usein kuin siltä tuntuu ja vähän useamminkin. Ja tänne muuten tulee se plussa-aalto :D ! Pantsu: Voi että, sulla on niiiin jännää! Peukkuja sinne kovasti b =) d Merlin: Loistava...
  10. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Merlin: Kiitos peukutuksesta :heart: ! Luulis tosiaan, että jos sulla olis ollut ovisplussapäivä eilen, niin edellisinä päivinä ois tullut sitä hailakkaa viivaa jo. Niin mulla ainakin aina tulee. Tsemppiä kovasti oviksen bongaukseen. Mä olen täällä ihan ihmeissäni, kun ovistesti näyttää...
  11. A

    Odotuksen Odottajat!

    Ai jaa, niinkin kauan :o ? Joo, en tosiaan ole hirveän perillä tästä, mutta mies vaan luki tänään jostain tuosta kuukauden kehittymisajasta. En yhtään siis tiedä, mistä ja kuinka luotettavasta lähteestä.
  12. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Meitähän on täällä monta, joilla on nyt ovis :o =) . Onnea matkaan teille, Joppu ja Myy :heart: !
  13. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kirma: :hug: :heart: Meille lääkäri sanoi ihan alussa ennen kuin mitään tutkimuksia oli tehty, että jos sperma on priimatavaraa, niin inssistä ei ole apua. Toisaalta taas Väestöliiton hedelmöityshoitoesitteessä sanotaan, että inssiä käytetään hoitokeinona myös selittämättömässä...
  14. A

    Odotuksen Odottajat!

    Risukasa: Pidän peukkuja tuon lyhyen kierron puolesta. b =) d Joo, meillekin sanottiin että sperman laatua pitää seurailla, ja nythän se onnistuu ilman eri vaivaa aina inseminaatioiden yhteydessä. Tuohon sperman laatuun kuitenkin vaikuttaa niin hirveän moni asia, että eihän se ihme ole, jos...
  15. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Missä kaikki on ja mitä teille kuuluu? :| Mulla on tänään superhyvä päivä, koska sain just äsken ovistestiin niin vahvan viivan, että sen täytyy tarkoittaa plussaa. Tästä kierrosta on siis tulossa lyhyt, ehkä vain jotain 32-34 päivää. Se taas tarkoittaa sitä, että jos kaikki muukin menee...
  16. A

    Odotuksen Odottajat!

    Soja: Niin siis meillä miehen simppanäytteessä oli aika paljonkin vikaa. Suoraan ja nopeasti eteenpäin liikkuvia siittiöitä ei ollut ollenkaan ja normaalimuotoisiakin tosi paljon alle minimiviitearvojen. Lisäksi spermassa oli vasta-aineita ja näyte oli viskoosia. Noiden ongelmien syitä sitten...
  17. A

    Odotuksen Odottajat!

    Pantsu: Tehän ootte staran pongannu :o . Voi kun noi sun oireet ois nyt niitä oikeita oireita. Tsemppiä sinne. :heart: Ja tosiaan, olen itsekin just sitä mieltä, että nämä on melkein parhaat mahdolliset tulokset. Nyt kun vikaa löytyi, niin mun toiveet on aika korkealla sen suhteen, että...
  18. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Miehen labravastaukset tulivat, ja niissä ei ole mitään häikkää. :heart: Päästään siis kuitenkin hyödyntämään tämän kierron ovis luomuillen, vaikka epätodennäköistähän tuo on, että meille luomusti vauvaa tulisi. Kiva kuitenkin päästä taas jännäilemään, edes vähän.
  19. A

    Infektionäytteet

    Tiinuli: Luulen, että tarkoitti. Yksityisellä ei varmaan paljoa mainosteta tuota mahdollisuutta mennä julkiselle. Minäkin tajusin, että se on mahdollista, kun joku tällä palstalla kertoi tehneensä niin. Kysyin sitten meidän lääkäriltä, onko se mahdollista, ja hän sanoi, että osassa...
  20. A

    Infektionäytteet

    Me saatiin Väestöliitosta lähetteet infektiotesteihin ja mennään niiden kanssa terveyskeskuksen labraan. Kaikki muutkin lapsettomuustutkimuksiin liittyvät labrakokeet ollaan otettu yksityisen lähetteellä terveyskeskuksessa. Hintaa on tullut 12,50 ja nyt hintojen noustua 13,50 per...

Yhteistyössä