Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Siskonen: Tervetuloa takaisin lomalta

Ompas täällä hiljaista :|. Mullekaan ei mitään uutta kuulu, odotan vaan malttamattona että vajaa pari viikkoa kuluis nopsaan ja päästäis aloittamaan tutkimukset. Menkkojen pitäs alkaa samaoihin aikoihin, voi kunpa ei alkais ja ei tarvitsisi tutkimuksia aloittaa vaan ihme tapahtuisi ja tärppäisi tästä kierrosta yritettiin ainakin kovasti ovis hyödyntää. Taitaa tosin olla turha toivo :ashamed: :heart:
 
Joo, onpa tosiaan hiljaista!

Veena, mikä sun tilanne on?

Meillä oli tänään siis se lääkäriaika, ja lyhyesti tiivistettynä tulos oli se, että mussa ei ilmeisesti ole juurikaan vikaa, mutta miehen sperma on heikkolaatuista. Munkin kohdalla lääkäri tosin epäili, etten ovuloi aina, koska kierto on epäsäännöllinen ja pisimmillään aika pitkä. Se voi olla ihan totta, mutta luulen kuitenkin, että useimmissa kierroissa ovuloin.

Ensi kierrossa tehdään eka inseminaatio, ja olisin saanut myös clomit tukemaan ovulaatiota, mutta en toistaiseksi halunnut niitä. Jos tärppiä ei tule parilla ekalla kerralla, niin sitten clomejakin vois ajatella. Tästä tulee nyt tällainen välikierto. Tikutan kyllä ovista, mutta päätettiin olla yrittämättä luomulasta, koska mies haluaa ensin kuulla omien infektiokokeidensa tulokset, ja ne taitaa tulla vasta oviksen jälkeen.
 
Miehen labravastaukset tulivat, ja niissä ei ole mitään häikkää. :heart: Päästään siis kuitenkin hyödyntämään tämän kierron ovis luomuillen, vaikka epätodennäköistähän tuo on, että meille luomusti vauvaa tulisi. Kiva kuitenkin päästä taas jännäilemään, edes vähän.
 
Missä kaikki on ja mitä teille kuuluu? :|

Mulla on tänään superhyvä päivä, koska sain just äsken ovistestiin niin vahvan viivan, että sen täytyy tarkoittaa plussaa. Tästä kierrosta on siis tulossa lyhyt, ehkä vain jotain 32-34 päivää. Se taas tarkoittaa sitä, että jos kaikki muukin menee hyvin, niin me päästään ekaan inssiin jo ennen lokakuun puoltaväliä. Enmaltaodottaaenmaltaodottaa!!! :heart:
 
Juhuu, kyllä täällä ollaan :wave:
Itsellä kanssa ovis kohtapuoliin tuloillaan toivottavasti joten täytyy käyttää viikonloppu hyväksi.
katselin juuri äsken jälkikäteen tuon sairaalan sykkeen ja siinä oli kahden päivän vanha vauva... voi että mä haluun kanssa sellaisen!!!!
 
Ja tänään töissä ampiainen pisti käteen ja sattuu edelleen käsi, vaikka tilanteesta on lähemmäs kuusi tuntia aikaa. En tehnyt yhtään mitään.. Tuli vaan ja pisti...

Mä en yhtään ihmettele miksi olen pelännyt ampiaisia.. Nyt sain uuden syyn välttää niitä..

KP
 
Tsemppiä kaikille ovistelijoille! Puhtia siimahännille ja tarriksia muniksille! =)

Moikka siskonen. Kiva, kun oot päässy vähäks aikaa vauvaympyröistä pois, niin aikakin menee nopeammin. Pitkä toi neljä kuukautta joka tapauksessa on odottaa, mut sen aikaahan sitten yritystä vaan luomusti... :D Koitahan tervehtyä.

Andala: Peukutan teidän inssille! b :) d Ja jos nyt sattuu luomusti tulemaan, niin aina parempi! :D

KP: En mäkään amppareista tykkää, mut mul ei onneks oo noin käynyt... vielä. Ne on tosi ärsyttäviä nyt syksyllä, kun ettivät sokeria ja kukkia kaikkialta. Ei viitti mitään kirkkaampaa väriä päälle laittaa, kun pyörivät saman tien ympärillä.

ON: Meillä metsästetään ovista edelleen. Eihän noissa tikuissa oo väliä, jos jää yksi päivä välistä tikuttamatta? Tuskin se ovis on just sille päivälle osunut. Kai siitä olis jotain vaaleampaa viivaa tullu tikkuun ennen jo? Olin eilisen päivän taksissa hommissa, niin en sit oikeen viittiny tikuttaa siellä. Tänään sitten taas tikutellaan. Nyt on menossa kierron 17. päivä.
 
Merlin: Kiitos peukutuksesta :heart: ! Luulis tosiaan, että jos sulla olis ollut ovisplussapäivä eilen, niin edellisinä päivinä ois tullut sitä hailakkaa viivaa jo. Niin mulla ainakin aina tulee. Tsemppiä kovasti oviksen bongaukseen.

Mä olen täällä ihan ihmeissäni, kun ovistesti näyttää tänään ihan yhtä vahvaa viivaa kuin eilenkin, ja kaiken lisäksi oviskipumaista kipua alkoi tuntua jo eilen yhdeksän tunnin päästä ekasta plussaksi tulkitsemastani testistä. Siis ensinnäkin: Mulla on aikaisemmin vahvimmillaankin tullut vain tuollainen melkein kontrolliviivan vahvuinen viiva testiin, ja se on aina alkanut heiketä tosi pian, yleensä muutaman tunnin päästä jo. Koskaan en ole saanut noin vahvaa viivaa kahtena päivänä peräkkäin. Toisekseen: Oviskivut ovat aina alkaneet vasta vuorokauden tai jopa kahden päästä ovisplussasta, eivät todellakaan yhdeksän tunnin kuluttua. Nytkö mulla alkaa kroppa sekoamaan just ennen inssiä? Vaihdoin kyllä ovistestimerkkiä Kotitesti.fi:n puikoista Mammaksin puikkoihin, mutta niissä ei ainakaan ulkoisesti ole mitään muuta eroa kuin erivärinen korkki. Mistä ihmeestä tää nyt voi johtua? (Viiva ei siis ole tänään eikä eilen ollut kontrilliviivan vahvuinen, mutta melkein yhtä vahva kuitenkin, ja joka tapauksessa niitä vahvimpia, mitä olen koskaan ovistesteihin onnistunut saamaan. :/ )

 
clomittelijoita huhuilen tästäkin pinosta...

Mulla ny jo clomien kanssa kp 14 eikä ovista oo viäkään tullu!!Eli tiistaina siä näky ultralla se yksi isompi follikkeli (noin sentin) ja lääkäri sano, että la:na voi alkaa ettiin ovista...no mä kyllä alotin oviksen tikutuksen jo torstaina varmuuden vuoksi.Ja ei mitään merkkejä oviksesta, tosi hailakkaa viivaaki, hyvä ku ees huomaa sitä. Nyt pelottaa, ettei sitä ovista tuukaan ees noilla clomeilla...nyyyyyh....millä kiertopäivillä teillä muilla clomeja syöneillä on tullu ovis? Että onko ees enää mahkuja tässä kierrossa?
 
Tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan :wave:

Täällä menossa kp 3. Sen verran tiukille on ottanut että piti ottaa muutama palstaton päivä tähän väliin. Tiistaina lähdin (viimeisen kirjoitukseni jälkeen) töistä kesken päivän. Pääsin juuri autolle niin itku alkoi. Ja sitähän riitti. Olen itkenyt autossa, suihkussa, vessassa, lenkillä, tietokoneella, sohvalla, sängyssä.

Soitin klinikalle ja varasivat mulle ultra-ajan kp 11 elikkäs kaippa sitä uutta inssiä lähdetään sitten puuhaamaan samoin tein. Toivottavasti osaan tällä kertaa pitää jalat paremmin maassa niin ei satu niin paljon kun tippuu.

Menkat on olleet harvinaisen nihkeet. Varsinaista kunnon vuotoa ainoastaan perjantaina ja muut päivät nihkeempiä, eli kaippa siitä voi päätellä ettei limis ole kaksinen ollut. Ajattelin kysyä lääkäriltä tästä, kun eikös siihen vaivaan ole ihan jotain lääkkeitäkin?

Nyt lukemaan mitä teille on sattunut! Ja kiitos teille kaikille vielä kertaalleen tuesta :hug:
 
Stelliina: Juu kyllähän se näin tietoyhteiskunnassa pitää aloittaa valokuvaaminen jo solutasolta. Voi tosin olla että tuleva lapsi ei tunnista ihan kaikki piirteitä suoraan kuvasta :D

Piglet: Mikäs tilanne siellä on?

Andala: OIh, sitten vaan hommiin. Oishan se ihan unelma että nyt plussaisitten niin ei tarttis hoitoihin lähteä.

Jouskis: Mites se nyt oli että koska meette ultraan?

Ja kaikille ovistelijoille lemmekkäitä tunnelmia :heart:

Meidän lista on muuten kadonnut..
 
Veena :hug: voih se prkl tätsä tuli sittenkin :/
Sehän voi olla että se sinun limis ei kerkeä tarpeeksi paksuki asukkia varten ja olen myös lukenut että siihenkin löytyy apu. Toivon niin paljon että seuraavasta inssistä saisitte pikkusen alulle!! :hug: :heart: :heart:

Meillä on ensimmäinen neuvola huomenna ja sitten selviää miten varaillaan ultria ym... On kyllä mukavaa kun pääsee neuvolaan, kun tuntuu et tässä nyt junnataan paikallan, ettei mitään tapahdu... :xmas:
Olo on ollut yllättävän hyvä, ainut vain että alamasua viiltää toisinaan tosi inhottavasti. Mutta sehän kestetään! :D Hyvä vaan jos siellä jotain eloa on...

Jouskis ja nöppönen 8+1 :heart:
 
:'( menkat alkaa huomenna viimestään,oon ihan 100% varma :'( en ees turhaan mieti mitää raskaustestin tekemist ku on niin vahva tunne mahassa et menkat on alkamassa..se siitä sitte,taas...sori kun on näi itserakas mut masentaa nii hemmetisti.
 
Kiitos teille tuesta ihanaiset naiset :heart: :heart: :heart:

Toinen: Joillakinhan on ollut ihan menkkamainen olo, mutta sitten ne menkat vaan ei ole alkaneetkaan vaan on tullut plussa, että ei siitä välttämättä voi vielä mitään päätellä. :hug:
 
Näytän nenääni täälläkin!

Eli menossa on kp 30, ja lämmöt jo laskeneet ja menkkakipuja tuntuu. Joten kirves on kaivossa ja hanskat tiskissä. Valitettavasti sama pätee paitsi tämän kierron osalta, myös vähän laajemminkin koko touhuun, koska usko mihinkään luomuplussaan on tässä reilun vuoden aikana huvennut olemattomiin. Eli tutkimuksiin siis käy tämän parin tie, josko löytyisi piilevä vika. Takki on aika tyhjä...
 
Täällä ei mitään uutta. Toisaalta vois vaikka olla ns. ovisoireitakin. :eek: en oikein tiedä. Nipistelee masua välillä enempi ja vähempi. Tissitkin välillä arat. Tässä nyt mietitään mitä seuraavaksi.
 

Yhteistyössä