Hakutulokset

  1. A

    Odotuksen Odottajat!

    Olen nyt ollut vähän aikaa melko lailla taustalla tässä pinossa, kun aika tuntuu menevän kaikkeen muuhun. Olen kuitenkin lukenut aina kaikki teidän kuulumiset. Mukava, että piinapenkkiin on saatu porukkaa. Toivottavasti mahdollisimman moni teistä nyt saisi sen plussan. Omia kuulumisia sen...
  2. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Joo, onpa tosiaan hiljaista! Veena, mikä sun tilanne on? Meillä oli tänään siis se lääkäriaika, ja lyhyesti tiivistettynä tulos oli se, että mussa ei ilmeisesti ole juurikaan vikaa, mutta miehen sperma on heikkolaatuista. Munkin kohdalla lääkäri tosin epäili, etten ovuloi aina, koska...
  3. A

    suositelkaa joitain tosielämään perustuvia kirjoja

    Tuo Dave Pelzerin Pimeän poika on tosi hyvä. Kannattaa lukea myös Liza Marklundin kirjat "Uhatut" ja "Turvapaikka", Mark Johnsonin "Väärillä raiteilla" ja Mende Nazerin "Orja". Torey Haydenin kirjat ovat minustakin hyviä.
  4. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Voi ei. Tuota negaa en ois sulle toivonu. :hug: :hug: Mutta kyllä se plussa teille vielä tulee. Ehkä jo seuraavalla kerralla. Kovasti voimia sulle! Ja luottamusta! :heart:
  5. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Rosetta: Onnittelut ovisplussasta! Piglet: Kuulostaa kyllä tosi oudoilta noi sun kuukautiset. Pantsu: Tuohan kuulostaa hyvältä! Olis kyllä hienoa, jos teillä nyt tärppäis. Veena: Meillä on torstaina se lääkäri, ja tänään tuli vihdoin ne miehen tulokset. Ei näytä kovin hyvältä. Monessa...
  6. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Arabel: :hug: Älä luovu toivosta. Meille Väestöliiton lääkäri sanoi, että "ettehän te ole kuitenkaan kovin kauaa yrittäneet, teille voi ihan hyvin tulla vielä se luomuplussa". (Ja ollaan siis yritetty huhtikuusta 2007.) Totta ihmeessä tuo on pitkä aika, kun odottaa ja toivoo :kieh: , mutta...
  7. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Toinen: Hyvä juttu, että sait ovisplussan. :heart: Hyödynnetty vissiin on? ;) Piglet: :hug: Veena: Lupaavalta kuulostaa noi oireet. Sulla on kyllä niiiiin superjännää nyt! Oletko jo päättänyt testipäivän? Jännäilen sun puolesta täällä jo ihan hirveästi. d =) b . En ole oikein...
  8. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Veena: Mun osalta listassa on näköjään vielä tuo vanha yk, eli nyt menossa yk 15. ;)
  9. A

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Rouva Pikkumyy: Voi ei, teillä on kyllä ollut vastatuulta enemmän kuin laki sallii. Voimahaleja sulle kovasti. :hug: :hug: :heart: Pantsu: Kiva kuulla, että teidän tulokset oli noin hyviä ja ettei aukkari ollut tuon hirveämpi. Stellina: :hug: tädistä ja tsemppiä kovasti ekaan...
  10. A

    Odotuksen Odottajat!

    Kirma: Ainakin täällä meillä on niin, että verikoetulokset pitää hakea itse terveyskeskuksesta ja toimittaa sitten (lääkärikäynnillä?) Väestöliittoon. Mulla vaan on nyt käymässä niin, ettei mitkään koetulokset ehdi valmistua ennen ensi viikon lääkärikäyntiä. Niissä kestää siis ihan...

Yhteistyössä