Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Veenalle tsemppiä! Ja peukut tottakai pystyssä.

ON: ei juuri mitään uutta kerrottavaa, tällaista hiljaiseloa vietetty, jotenkin tuntuu että tässä on nyt tällainen parin kuukauden tyhjiö, kun aika Väestöliittoon varattu ja sitä odotellessa. Jotenkin tuntuu niin luovuttajaololta, muutenkin ollut vaikeeta just nyt nää vauvajutut. Onneksi saatiin kuitenkin miehen kanssa purettua asiaa, ensimmäistä kertaa käytiin läpi, miltä tämä on molemmista tuntunut. Se vähän helpottaa. Mutta kertokaa hyvät ihmiset miten saa nämä pari kuukautta menemään nopeesti...
 
Joppu: En osaa sanoa, ehkä joku uusi harrastus auttaisi saamaan ajatukset muualle =). Itse aion aloitta nyt syksyllä uuden harrastuksen. Mullakin on lääkäri aika varattu lapsettomuus tutkimusten aloitusta varten vajaan kolmen viikon päähän =)
 
Rosetta:
Joo no harrastuksia minulta löytyy, mutta täytyy keksiä jotain muuta puuhasteltavaa.. Onneksi tykkään tehdä käsillä kaikenlaista joten ei pitäisi olla sen puoleen ongelmia. Ja sä pääset jo kolmen viikon päästä lääkärille. Mulla ehtii täti vierailla vielä kaksi kertaa enne kuin on mun vuoro.. *heh* tai toivotaan tiettä että jäiskin sitä ennen kokonaan tulematta.
 
Nanniin ja Bianca: Hyvä että pääsette uuteen yritykseen :hug:

Toinen: Mitäs jos se ovis on jo mennyt? Sehän voi käydä niin vikkelään se KH-arvon nousu ettei sitä välttämättä aina bongaa. Onko tullut sellaisia aika tummia viivoja missään vaiheessa?

Joppu ja Rosetta: Mäkin aloitin yhden uuden "harrastuksen" keväällä että ei ajattelisi tätä vauva hommaa kokoajan. Vaan silti ajattelen :headwall: Aika pitkät jonot Jopulla kyllä :eek:
 
Haikaraa pyydystämässä:


Linneja..............kp 74/34-54..........yk 11.......1.toiveissa
Pantteri76.........kp 45/27...............yk 11.......1.toiveissa
Piglet.................kp 24/27-29.........yk 9.........1.toiveissa
Veena................kp 22/24-28.........yk 16.......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 20/32-52.........yk 12.......1.toiveissa
Siskonen............kp 20/28..............yk 13.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 20/31-35..........yk 11......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 18/41...............09/07......1.toiveissa
toinen................kp 18/30..............yk 12.......2.toiveissa
Rosetta..............kp 17/37..............yk 12.......1.toiveissa
Andala...............kp 9/31-41...........yk15........1.toiveissa
Merlin................kp 8/26-34...........08/07.......2. toiveissa
Arabel................kp 6/25-28...........yk 17.......1.toiveissa
Joppu.................kp 6/29-33...........yk 15.......1.toiveissa
Stellina..............kp 5/31-39............yk 11.......1.toiveissa
Rva Pikkumyy kp 3/32..yk1, km2/08, tm 8/08, 1.yht/4.s haaveissa
Bianca72 ...........kp 1/-..................06/07......6.toiveissa (07/08km)
Nanniina............kp 1/28-32...........10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
NuuNuu83.........kp -/-.....................07/07......1.toiveissa
Tikka81..............kp -/-.....................yk 11......1.toiveissa




Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11
 
Nanniina: Pisti tuohin että kiertosi on 8-32, mutta tarkoitit varmaan 28-32 :) Jos meni väärin niin sortse.

Bianca: Montakos päivää se sun kokonaiskiertosi oisi sitten? Siis, jos haluat että lisätään tuohon listalle.
 
se on nyt!!!ihanaa mä ovuloin :attn: B) pari tuntia sitte testasin ja tuli kaks tummaa viivaa!!!ihanan helpottavaa |O :LOL: nyt mä taas jotenki innostun ihan liikaa,eihän toi raskautta viel takaa mut pitäs olla ainaski perus asiat kunnossa ja se on hyvä se :xmas: mitä te ootte ruvennu harrastamaan..?
mäkin aattelin et ois kiva suunnata ajatukset välil muualle,mut en millää keksi et mitä sitä sit tekis... :ashamed:
 
Bianca ja Nanniina, nyt pääsette sitten uuteen yritykseen, kovasti tsemppiä b :saint: d

Iiik mä täällä jännään kyllä koko ajan Veenan tilannetta ja toivon totisesti ja hartaasti ja kaikkea että nyt olisi käynyt pikkunen kiinni :heart: Onko mitään oireita tai muuta tuntemuksia?

toinen Jee onnittelut ovisplussasta, ei muuta kuin hyödyntämään!! :saint: Niin se meilläkin sitten tärppäs, kun ekaa kertaa tikuttelin ja silloin kun sain sen tummimman viivan oltiin aamulla lemmitty ja sitten seuraavan päivän illalla. Tsempitykset sullekin!!

Ja yhteisesti kaikille +++++++++++++++ :whistle:
 
Veenalle tsempitykset!!

Rva PikkuMyylle :hug: ja tervetuloa.

Joppu ja Rosetta: Kyllä se aika menee loppupeleissä suht nopeesti kuitenkin. Joku harrastus toki auttaa sen ajan kuluttamisessa.

Nanniina ja Bianca: Suht samoissa mennään siis. Ja eikun uutta yritystä putkeen, eikä luovuteta! :kieh:

Piglet: :hug:

ON: Mulla on menkat "vähän" venahtanu. Siis sillain, et vieläkin tulee ruskeeta vuotoa. Nyt on sit kuitenkin jo kp 9. Oisko tää sit sitä samaa, ku 7 vuotta sittenkin, sellanen varhainen km. Mene ja tiedä... :/ No olis se siinä mielessä sitte ihan ok, et sit ainakin tietää, ettei se vieläkään mahdotonta oo raskautua, kun ei tässä kuitenkaan enää siinä optimaalisessa ja hedelmällisimmässä iässä enää olla. Vaikka eihän me vanhojakaan olla kumpikaan, tai kukaan meistä... =)

Mites kaikki on ovista tikuttanu. Mulla kun tosiaan on aika vaihtelevat noi kierrot, niin milloin alan tikuttaa? Ohjeessa oli, että kp 15 paikkeilla. Mites kannattais? Tikkuja kuitenkin on, että pitäiskö alottaa jo aikasemmin sittenkin... :attn:
 
Täällä jännitys jatkuu.. Vaan niiiiiiin hitaasti menee aika :headwall:

Jouskari kyselit noita oireita niin.. No, onhan sitä tullut taas jotain kehiteltyä :D Tässä kierrossa oirevuorossa ovat: Välillä palelee, valkkaria tuntuu tulevan reilusti ja eilen mulle tuli tosi paha olo illalla. Siis meinasin oksentaa ja jouduin menemään makaamaan. Mieskin sanoi että olin ihan valkoinen. Tämä meni kuitenkin ohi noin puolentunnin päästä.

Toinen: Hyvä että tuli ovisplussa, silloin ainakin ajoitus menee aivan nappiin!!! Sitten vaan simot sotajalalle ja munasolua metsästämään B)

Piglet: Voi.. Toivottavasti se ei ollut vielä sitä itseänsä. Jos kuitenkin, niin ilmoittele kun päivitetään kp 1. Kunpa teilläkin menisi tutkimukset nopeasti eteenpäin, kun mulla se on ainakin auttanut omaan jaksamiseen :hug:

Merlin: Mullakin vaihtelee noi ovisplussat välillä kp 8-14 ja menkat alkaa sen mukaisti myös enemmin tai myöhemmmin. Hmm.. Jos ekaa kertaa tikutat niin kannattaa varmaan ottaa varman päälle ja aloittaa ajoissa. Ja kun periaatteessa lasketaan että menkat alkaa 14 pv oviksesta meinaa että kierron 26 perusteella sun ovisplussa vois tulla jopa jo kp 11-12. Eikös niissä ohjeissa sanota että pitäisi aloitaa lyhimmän kierron mukaan? Voi olla tietty turhaa jos se kierto onkin pidempi mutta kuitenkin. Tulipas sekava sepostus :D
 
Toinen: Hyvä juttu, että sait ovisplussan. :heart: Hyödynnetty vissiin on? ;)

Piglet: :hug:

Veena: Lupaavalta kuulostaa noi oireet. Sulla on kyllä niiiiin superjännää nyt! Oletko jo päättänyt testipäivän? Jännäilen sun puolesta täällä jo ihan hirveästi. d =) b .

En ole oikein ehtinyt kirjoitella tänne, kun tuntuu, että on niin paljon kaikkea tekemistä, ja muutenkin tämä alkukierto on tämmöinen, ettei vauva-asiat ole niin kauheasti mielessä. Miehen simppatestitulokset ei ole tulleet vieläkään, vaikka kahden viikon kuluessa luvattiin. :eek: Tulee mieleen, onko jokin niin pahasti pielessä, ettei sitä haluta ilmoittaa kirjeellä. No, ehkä ne on vain sählänneet jotain. Nyt alkavalla viikolla asia kuitenkin selviää, kun meillä on lääkäriaika ja mulla se aukkari.
 
Heippa kaikille! :wave:

Onpas täällä kerrankin ollut säpinöitä.. :D Kiva!

Toinen: Onnea ovisplussasta! :flower:

Veena: Jännää, jännää.. :D Mä niin toivon että nyt napsahtaisi sulle kunnon plussa!

RvaPikkumyy: Hei taas! Tervetuloa munkin puolestani tähän pinoon :hug: Taidetaan vielä me muutamat olla siitä 44viikkopinosta kaikki tosiaan jo täällä (pantsu, minä, bianca).. Edelleenkin, yhdessä toisiamme tukien ja tsempaten. :heart:

Andala: tsemppiä lääkäriin! Varmaankin saatte samalla ne simppatestin tuloksetkin?=)

Ja kaikille muillekkin tarvitseville :hug: ja b :) d !

On: mulle on iskenyt joku ihmeen itseni vähättelemis-kausi. Oon ihan varma siitä, että mä en saa koskaan vauvaa :( Tuntuu että turhaan alan edes tikuttaa ovista, kun ei se natsaa kuitenkaan vaikka kuinka yrittää. Ja sama tulos, vaikka ei yritä. :ashamed: Ehkä se vaikuttaa, kun olin kaveripiirin eka joka puhui ääneen raskaustoiveista ja tällähetkellä AINOA joka ei ole raskaana. Ihanaa, että lapsia syntyy, mutta... :(
 
Arabel: :hug: Älä luovu toivosta. Meille Väestöliiton lääkäri sanoi, että "ettehän te ole kuitenkaan kovin kauaa yrittäneet, teille voi ihan hyvin tulla vielä se luomuplussa". (Ja ollaan siis yritetty huhtikuusta 2007.) Totta ihmeessä tuo on pitkä aika, kun odottaa ja toivoo :kieh: , mutta lääkärin näkökulmasta siis vielä näilläkin yrityskierroilla on paljonkin toivoa onnistua. :heart:

Mua ihmetyttää nyt kovasti, kun eilen ja tänään on tuntunut vasemmalla puolella oviskipua. Kaiken lisäksi se on ollut aika voimakastakin. Mulla yleensä kestää oviskivut sen pari päivää ja tuntuvat siis juuri tältä kuin nytkin, mutta ikinä maailmassa mulla ei ole ollut ovista näin aikaisessa vaiheessa kiertoa! :eek: Lyhimmälläkin normaalikierrolla oviksen pitäis olla aikaisintaan viikon päästä. Muuten tällä asialla nyt ei olis niin hirveän suurta väliä, mutta kun se aukkari on ensi viikolla! Kaitpa lääkäri näkee, jos ovis on tapahtunut, eikös?!
 
kiitos kiitos hyödynnetty on ja nyt odotellaan taas :heart: arabel :hug: tiiän ton tunteen ku muut saa vaan lapsia kokoajan,meilkin on 2 tuttua raskaana ekasta yrityksestä :ashamed: pistää masentamaan.. veena toivotaa parasta! =)
 
Bianca72
arabel :hug: niinpä täällähän me viikon 44 yrittäjät. Mulla on vähä paska fiilis yk.n suhteen,kun toivoton olo..tuskin me enää saadaan aikaan muksua :'( :kieh: .. Noh,täytyy kuitenkin pitää jonkinlainen toivo yllä..
 
Arabel: Tuo tunne on niin tuttu. Mustakin tuntuu siltä että meidän tuttavapiirissä on myös kaikki raskaana tai niillä on jo lapsia. Ja kaikille on kanssa tullut heti ekasta kierrosta jne. Välillä kaikki se tuntuu niin epäreilulta ja pelottaa että mitäs jos me ei saadakaan lasta. Toisaalta en pysty edes käsittelemään sellaista vaihtoehtoa. Kun ajattelenkin sitä niin tuntuu että paniikki iskee. Fakta kuitenkin on että, hoidoilla on oikein hyvät todennäköisyydet raskautua, eli turha surra sellaista missä ei ole vielä mitään suremista.

Piglet: Onpas omituista :eek: Ärsyttävää tuollainen; alkaisi kunnolla tai pysyis poissa, mutta tuollainen pähkintä varmaan ärsyttää.

Andala: Meilläkin kesti tuloksissa ikuisuus. Soiteltiin jo peräänkin. Mikä päivä teillä on se lekuri?
 

Yhteistyössä