Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

Kiitokset halituksista kaikille! näin toisena tätipäivänä alkaa jo taas hieman helpottaa. Nyt olen sitten ottanut seuraavan askeleen tässä hommassa. Varasin meille ajan väestöliittoon. Tosin aika hirmuinen jono näyttää olevan koska sain ajan vasta 2 kk päähän.. Miten mä jaksan odottaa tuon ajan. No toivotaan että käy niin kuin monelle, että tuona odotusajalla sattuukin jotain yllättävää ja tulis plussa, ei tarvis koko käyntiä.
 
Heissan: :flower:

monet muistavat minut kesältä 2007, yrityksemmehän alkoi heinäkuussa 2007 hormonikierukan poistolla.

Sen jälkeen plussasin joulukuun alussa ja koimme pienen Tiuhti-Viuhtimme menehtymisen kohtuun rv 12-13 aikana. :ashamed:

Sen jälkeen plussasin yllätyskesälomaplussan 30.7.2008 :heart: Mutta huono onnemme jatkuu viime perjantaina varhaisultrassa rv 7+2, todettiin tuulimunaepäily, mikä tänään varmistui TYKS:ssä...


halauisin liittyä pinoonne jos sopii, vaikka olenkin plussannut välissä, mutta loppuun asti mennyttä raskautta en ole edelleenkään kokenut . Tosin on minulla lapsia, mutta he ovat isoja jo!

Kopion muista pinoista tämän päiväisen TYKS:N reissuni:
Heissan!


kiva, kun olette kirjoitelleet paljon!


Kiitoksia ihan teille jokaiselle rakkaalle pinolaiselle tuestanne ja tsempityksestänne jne!


Kerron nyt tällä keralla ihan omaa napaa:

Eli TYKS:iin aika oli aamusta, mutta heti tuli hidasteita siellä oli päivystystapaus ennen minua, tunnin odotin sitten, mutta eihän minulla ole kiirettä..vain aikaa tällä hetkellä.


Virtsanäytteen ensin otin ja kassissani, sitä piti kantaa odotusajan ja kuinka ollakkaan minulla oli pikkuruinen kassi vain siis laukku, no sain sen mahdutetuksi sinne!


Papereita ns esitietoja täyttelin 3 lomakkeellista! :headwall:

No niin sitten tuli kutsu: Rva Pikkumyy :heart:
Menin hoitajan perässä huoneesen jossa tuntui olevan ruuhkaa: Noin Minun ikäiseni naislääkäri=gyne? 2 opiskelevaa naislääkäriä ja minä ja se naishoitaja! =)

Ensin käytiin vähän läpi perusjuttuja: Sitten naislääkäri sanoi: Jospa sitten tutkittaisiin mikä on tilanne? Niin sain paikan missä riisun vaatteet ja tullessani takasin huoneeseen toinen niistä nuoremmista lääkäreistä sanoi, kysyi : "Sopiiko minulle, että teen sisätutkimuksen"?Sanoin: "Sopii"!
No hän aloitti laittoi niitä instrumentteja, että näkisi kohdunsuun, kysyi sattuuko? Sanoin, ettei satu, mutta muuten vaan jännitän ronkkimista!!! No lopulta hän sanoi: "En näe kohdunsuuta missään"!

Tuli se valmis lääkäri joka jatkoi instrumenteilla, ja melkein saman tien sanoi: "Täällä on kohdunsuu"toinen opiskeleva lääkäreistä kurkkasi..lääkäri jatkoi , että se on sivuun kääntynyt, ettei aloitteleva lääkäri helpolla sitä löydäkkään" Sanoi, että on vähän limaa kohdunsuulla, mutta ei vuotoa.
Sitten se aloitteleva lääkäri teki tutkimuksen käsin painelemalla kohtua, tutkimalla sen kokoa, sanoi, vain ,ettei tiedä muuta kuin hänestä minulla on taaksepäin kallistunut kohtu! Kysyi vielä lääkäriltä voiko minulla olla???? Sanoin itse:"Ainakin nuoruudesta asti on ollut eli varmaan on vieläkin! :D

Sitten ultraan: Sen teki se valmis lääkäri ja kuten olin jo ajatellutkin: Lääkäri sanoi: "täällä näkyy sikiöpussi, mutta ei sikiötä edelleenkään , eikä ruskuaispussia edes." Ja sikiöpussi vastasi kooltaan rv 5 vaikka tänään olisi ollut rv 7+5.

Sitten lääkäi varovaisesti kysyi? Sanoiko lääkärisi perjantaina jatkosta jotain? Sanoin , että joo kaksi vaihtoehtoa kaavinta tai lääkkeellinen tyhjennys. ja jatkoin ennenkuin lääkäri ehti sanoa mitään..Haluan lääkkeellisen tyhjennyksen ja haluan toteuttaa sen itse kotona! :heart: Lääkäri sanoi siihen , että sopii!

Eli sain 1 tabletin heti ns avaustabletin suun kautta veden kera...ja jatkona keskivko aamuna kun heräämme kello 5:00, aloitan cytoteckuurin 2 tablettia emättimeen mahdollisimman kauas kohdunsuun lähelle.Kipulääkkeiksi sain Ibumax600mg ja Paratabs tabletit , käytetään molempia samaan aikaisesti. 3 tunnin kuluttua tästä kello viiden toimenpiteestä taas 2 cytotecia ja taas kolmen tunnin kuluttua viimeiset 2 cytotecia. Kipuja tulee olemaan mutta sen tiedän jo helmikuulta!

Apteekista ostin samalla rtestin ja Beroccaa poreina. :heart: Piristystä arkeen! :heart:

Saan soittaa TYKSiin mihin aikaan vaan jos tulee ongelmia tai liian runsasta vuotoa, tai ihan mitä vain aiheeseen liittyvää kysyttävää! :heart:


Jälkitarkastus on kolmen viikon kuluttua, tarkistavat , etä kohtu on varmasti tyhjentynyt! :saint:


Kaikkein lämmittivintä olivat ikäiseni lääkärin sanat lopuksi: UUTTA YRITYSTÄ VAAN HETI KUN VUOTO LOPPUU! :heart: :heart:
Hän ei siis ollenkaan pitänyt itseäni liian vanhana synnyttämään ja munasarjat oliva hyvässä kunnossa myös, nekin ultrattiin! :heart:

Eli katse tulevaisuudessa :heart: vaikka kovimmat kivut ovat vielä keskiviikkona edessä. :ashamed:

Minulla pitäisi kuulemma olla kotona ke joku tukihlö, no ei minulla ole, muuta kuin nuo liskot seurana, kaipa ne auttavat tarvittaessa :LOL: ja mies tulee, kun töiltään pääsee!!



Eli lopuksi, plussailkaahan arvon naiset jälleen! :heart: +++++++++++++ :heart: :whistle:

Rva Pikkumyy! :heart: :wave:
 
Rva Pikkumyy, voi kuinka teitä nyt koetellaan! :'( Paljon voimia keskeytykseen. :hug: :hug: Tottakai saat liittyä tänne meidän joukkoomme! Mehän olemmekin jo vanhoja tuttuja. ;) Taitaa ollakin niin, että melkein kaikki siitä meidän alkuperäisestä viikkopinosta jäljellä olevat ovat täällä.

Hirmuisesti oli tullut taas tätipettymyksiä. :( Halit kaikille niille! :hug:

ON: Aukkarista selvitty hengissä. :D Eli röörit on auki ja nyt vielä perusteellisesti putsattu. Eniten sattui se katetrin laittaminen kohdunkaulakanavaan. Nesteen ruiskuttaminen ei juuri tuntunut, vähän sellaista menkkamaista paineentunnetta tuli.

Lisäksi sain omat hormonitulokset ja miehen simppatulokset. Omat tulokset kaikki ok, ei edes LH koholla. Myös kilppariarvot ihan normaalit eli 1,0. Miehen tulokset myös normaalit. Siittiöitä on paljon, liikkuvat tosi hyvin ja normaalimuotoisiakin 10%. En nyt muista oliko tässä pinossa joku, joka mietti tuota 10%:a, mutta se on siis täysin normaali tulos. Laskeskelin, että miehellä on silloin 17,4 miljoonaa normaalia siittiötä millilitrassa! Ja vain yksi tarvitaan... ;) Lähete lähti TYKSiin kuitenkin, että päästään jonottelemaan.

Selvää johtofollia ei vielä näkynyt. Oikealla oli yksi reilun sentin mittainen, josta ehkä voi olla kehittymässä jotain. Menen ensi viikolla uudestaan ultraan. Olen gynenkin mielestä kuulemma niin mielenkiintoinen tapaus. :D Vasemmassa munasarjassa näkyi edelleen se sama harmaa massa, jota viime viikolla luulimme gynen kanssa vanhaksi keltarauhasen rippeeksi. Sitä se ei mitä ilmeisemmin ole, mutta ei myöskään mitään vakavaa, vaikka ehdin jo säikähtää! Se voi olla jokin sidekudoskasvain tai sitten ei. Kysta tai munasarjakasvain se ei ole, sillä siinä ei ollut nestettä sisällä. Keväällä sitä ei ollut, joten luultavasti se häviää ajan myötä itsestään. Käyn kuitenkin ultrassa melko usein seuraavien kuukausien aikana, joten sitä pystytään nyt hyvin seuraamaan.

Tällaista tänne. On ollut jännittävä päivä, kun uudet opiskelijatkin tulivat. Sain ihan mukavan ryhmän ohjattavakseni, joten kaiken kaikkiaan päivä on sujunut mallikkaasti. :)
 
Tänne voipi sitten päivittää kans kp1 ja yk11, tosin nyt tästä tulee se 1. (ja toivottavasti viimeinen ;) ) clomiavusteinen kierto....oli muuten eka kerta melkeistä vuoteen, kun en saanu itkukiukkumasennuskohtausta menkkojen alkaessa, vaan fiiilis oli, että jee, nyt alkaa sitten hoidot....tosin pettymys tän kierron jälkeen tulee sitten olemaanki megasuuri, jossei sitä plussaa vieläkää tule...mutta en halua sitä nyt murehtia...on nyt ainaki mukavampi ovista bongailla, kun sen pitäis tässä kierrossa ainaki sitten löytyä varmuudella. Lääkäri tosin varoitteliki, että ei saa liikaa toivoa ihmeitä clomien kanssa, sillä se vaan mahdollistaa oviksen ja luonto hoitaa hommat muuten ja clomien kanssaki voi joutuu ootteleen vaavia, vaikka kaikki muuten pelaiskin...mutta miten täs vaihees vuoden yrityksen jälkeen vois olla toivomatta ihmettä, kun jotain apua ees saa???????? ei kai mitenkää....sori, tuli täs kiirees ny vaa omaa napaa....
 
stellina: Ihmismieli on niin ihmeellinen, että kyllä se toivo sieltä jostain puskee vaan pintaan, vaikka kuinka yrittäisi realistisesti ajatella. Mullakin on nyt melko toiveikas olo, kun periaatteessa kaiken pitäisi olla ovulointia lukuunottamatta kunnossa. Limakalvot, siittiöt, kaikki kuitenkin pelaa. Kunhan se yksi hassu munasolu irtoaisi (eikä sekään ihan vielä riittäisi, vielä pitäisi sen hedelmöittyä, kiinnittyä, jakautua ja kasvaakin normaalisti). Mulla on tässä vaiheessa kuitenkin sen verran suuri usko lääketieteeseen, että nyt kun tarkkaan seurataan kiertoa, niin luulisi sen tärpinkin sattuvan hieman helpommin (vaikkei se niin kuitenkaan ole, sanoo realisti, joka asuu tuolla takaraivossa). :)

Hassua muuten, että gynellä on suuremmat odotukset mun ovulaation suhteen kuin mulla. Se niin itsevarmasti sanoi tänään, että ensi viikolla sä ovuloit! :D Mä olin ihan että, joo, niin vissiin. :D Mun tekisi mieli päästä kokeilemaan jo clomeja, mutta olishan se luomuyllärikin ihan kiva... ;)
 
Voi Rva Pikkumyy :hug: :hug: :hug: Kyllä sitä tän asianeteen toiset tosiaan joutuvat kärsimään enemmän kuin on luvallista :( Toivotaan että teille se tärppi tulisi uudestaan nyt ja heti ja pian.

Pantsu: Onnea hyvistä tutkimustuloksista :flower: Vaikuttaa lupaavalta :heart:

Stelliina: Tätin pirulainen sitten tunki taas paikalle :| Mutta nyt tutkimuksissa eteenpäin, niin helpottaa. Kyllä se tästä vielä, pitää vaan vielä vähän aikaa odottaa :hug:
 
Kovasti haleja tädin riivaamille :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!! :heart:

Voih Rva Pikkumyy :'( !!! Kylläpä teitä koetellaan kovasti, todella paljon voimia sinulle ja perheellesi :hug: :hug: :hug:

Pantsu onnittelut hyvin menneestä aukkari tutkimuksesta :flower: Hyvä että nyt lähti tosissaan rullaamaan tutkimukset ja että gynekin on mielenkinnolla mukana hommassa b =) d

Meikä on varannut neuvolan ja 9 pvä sinne pääsen. Ja päätin etten mene varhaisultraan, vaan sitten kun on se ensimmäinen normi ultra (eli joskus 14vkolla) eiköhän sinne asti jaksa odotella jos kaikki menee hyvin sinne saakka :heart:
Jouskis 6+2

Plussatuulahduksia jälleen kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Rouva Pikkumyy: Voi ei, teillä on kyllä ollut vastatuulta enemmän kuin laki sallii. Voimahaleja sulle kovasti. :hug: :hug: :heart:

Pantsu: Kiva kuulla, että teidän tulokset oli noin hyviä ja ettei aukkari ollut tuon hirveämpi.

Stellina: :hug: tädistä ja tsemppiä kovasti ekaan clomikiertoon. Toivottavasti clomit toimivat sulla hyvin.

Jouskari: Kiva, että jaksat vielä roikkua täällä. Mukava kuulla sun kuulumisia. =)
 
Kiitokset Veena, jouskari, andala ja kiharapää! :hug: :flower: :flower: :flower: :flower:

Rva Pikkumyy(heräsin migreeniin, nyt alkaa helpottamaan, koska lääke auttaa) :snotty:

Ihanaa tiistai aamua kaikille, kun heräätte! :heart: :flower:
 
Haikaraa pyydystämässä:


Linneja..............kp 71/34-54..........yk 11.......1.toiveissa
Pantteri76.........kp 42/27...............yk 11.......1.toiveissa
Piglet.................kp 21/27-29.........yk 9.........1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 20/-.................06/07......6.toiveissa (07/08km)
Veena................kp 19/24-28.........yk 16.......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 17/32-52.........yk 12.......1.toiveissa
Siskonen............kp 17/28..............yk 13.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 17/31-35..........yk 11......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 15/41...............09/07......1.toiveissa
toinen................kp 15/30..............yk 12.......2.toiveissa
Rosetta..............kp 14/37..............yk 12.......1.toiveissa
Andala...............kp 6/31-41...........yk14........1.toiveissa
Merlin................kp 5/26-34...........08/07.......2. toiveissa
Arabel................kp 3/25-28...........yk 17.......1.toiveissa
Joppu.................kp 3/29-33...........yk 15.......1.toiveissa
Stellina..............kp 2/31-39............yk 11.......1.toiveissa
NuuNuu83.........kp -/-.....................07/07......1.toiveissa
Tikka81..............kp -/-.....................yk 11......1.toiveissa
Nanniina............kp -/-.....................10/07 ....1.toiveissa (07/08km)
Rva Pikkumyy.....kp -/-.....................07/07



Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11


 
Koitin päivitellä tuota listaa parhaani mukaan, mutta juttua oli taasen niin paljon ettei välttämättä tullut aivan onnistunut päivitys.. Eli korjailkaa suoraan listaan tai ilmoitelkaa virheitä :)

Niin ja Rva PikkuMyy: Ilmoittelehan mitä haluat että kirjoitellaan listaan :)

KP: Hyvä että on simpat sotajalalla :D
 
Bianca , ei nämä ole menkat, vaan tyhjennysvuotoa.

mutta kun meillä lupa jatkaa heti haaveilua niin siksi, kp:t , että tiedän missä mennään, jos ovista etsiskelen. :heart:

Tässä mielenkiintoinen linkki kaikille!

http://projektina.vuodatus.net/blog/987417

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Haikaraa pyydystämässä:


Linneja..............kp 73/34-54..........yk 11.......1.toiveissa
Pantteri76.........kp 44/27...............yk 11.......1.toiveissa
Piglet.................kp 23/27-29.........yk 9.........1.toiveissa
Bianca72 ...........kp 22/-.................06/07......6.toiveissa (07/08km)
Veena................kp 21/24-28.........yk 16.......1.toiveissa
Kiharapää..........kp 19/32-52.........yk 12.......1.toiveissa
Siskonen............kp 19/28..............yk 13.......1.toiveissa
Gilmore..............kp 19/31-35..........yk 11......1.toiveissa
Pantalaimon......kp 17/41...............09/07......1.toiveissa
toinen................kp 17/30..............yk 12.......2.toiveissa
Rosetta..............kp 16/37..............yk 12.......1.toiveissa
Andala...............kp 8/31-41...........yk15........1.toiveissa
Merlin................kp 7/26-34...........08/07.......2. toiveissa
Arabel................kp 5/25-28...........yk 17.......1.toiveissa
Joppu.................kp 5/29-33...........yk 15.......1.toiveissa
Stellina..............kp 4/31-39............yk 11.......1.toiveissa
Rva Pikkumyy kp 2/32..yk1, km2/08, tm 8/08, 1.yht/4.s haaveissa
NuuNuu83.........kp -/-.....................07/07......1.toiveissa
Tikka81..............kp -/-.....................yk 11......1.toiveissa
Nanniina............kp -/-.....................10/07 ....1.toiveissa (07/08km)




Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
HenLai.................yk 13
JJ-t......................07/07
Solina83..............yk 15
Jouskari82...........yk 11



 
Rva Pikkumyy: Toivottavasti olet ihan hengissä eilisen jäljiltä :hug:

Täällä sitä vaan kuupan sekoaminen etenee, on kyllä elämäni 2 pisintä viikkoa kyseessä :headwall: Kuinkahan aikasin sitä vois testata? Vaikka päätin etten testaa kuin ainoastaan jos menkat on myöhässä. Mutta mietinpä vaan :saint:
 
Eilisen jäljiltä olen hengissä, eilen oli helppoa vielä...vuoto lisääntyi ja tummui yöllä ja nyt onkin oikein mukavaa, tälläiselle joka ei tykkää verestä! :headwall: Kivut olivat yöllä kovia, en jaksanut mennä ottamaan kipulääkkeitä, koska niin väsytti |O No aamulla olen tropannut itsenikahdella kipulääkkeellä ohjeen mukaan! :heart:

Eli kyllä tämä tästä, mutta töihin en aio vielä huomenna mennä, vain kahden pvn sloman jälkeen, ei olisi mitään järkeä minusta :headwall: Töissä en edes vessaan pääse usein, koska asiakkaiden kodeissa en käy vessassa. mm:ssa virtsatietulehdusten pelossa, enkä muutoinkaan.
Niin Veena ovistestiä voit pian kokeilla tuleeko siihen toista viiivaa, ja jos tulee seuraat sitä pvttäin , sen vahvistumista siis. :heart: Raskaustestin voi tehdä pp10-12 :heart:


onnea, peukut pystyssä :wave:

Tilasin juuri;=9 :
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/51/products_id/1062
 

Yhteistyössä