Hakutulokset

  1. K

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    :laugh: näin juuri, mutta jos kuitenkin vähän hienommin hoitais homman. Miten olis vaan että selittää asian että sinä ja lapsenne on muuttanut toisella paikkakunnalle ja miehesi haluaisi muuttaa kans että voitko kirjoittaa että sopimus on päättynyt???
  2. K

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    Just. No teidän pitää keksiä joku hyvä selitys miksi mies sanoo ittensä irti työstä. Voisko miehesi saada jostain vaikka oppisopimus paikan sieltä uudelta paikkakunnalta jos ei muuta ole tarjolla niin sitä karenssia ei sitten tulisi. Eikä kukaan voi jättää teitä puille paljaille koska teillä on...
  3. K

    Äitiyspäiväraha vauvasta, kotihoidontuki esikoisesta?

    Kaikista lapsista saa sen lisäosan joita hoitaa kotona. Perusosan vähentää hyvin pitkälle sun äitiyspaiväraha, meillä vauvasta tulee äitiyspäiväraha ja noista 2 (4v ja 3v) saan reilun 100 ? sitä lisäosaa
  4. K

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    Tuossa lukasin että sun profiilias, etkö voi jäädä hoitovapaalle ja sen aikana sanoa itteäs irti? Eikös se olis parempi vaihtoehto?
  5. K

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    Minä sanoin itseni irti espoosta vakituisesta työstä paikkakunnan vaihdon vuoksi niin olisi tullut 3 kk karenssi jos ei työnantaja olisi ymmärtänyt tilannetta, minulla oli sellainen mies silloin joka uhkaili minua kaikella mahdollisella ja teki minun asumisen siellä mahdottomaksi. Silloin hän...
  6. K

    Äidit hoi!!

    Tuskinpa oot. Jos oot niin sitten minä olen vielä pahempi kun meinaan viedä tuon meidän 9 kuisen hoitoon sekä nuo vanhemmat...
  7. K

    Äidit hoi!!

    Noin minäkin ajattelin 5 vuotta sitten mutta nyt 3 lapsen äitinä ja 5 vuotta kotona olleena rupean jo ajattelemaan itseänikin, tahdon muutakin kun lapset, aikuisen seuraa ja lapsetkin kaipaavat muita leikkikavereita kun veljet ja siskot. Mutta nämäkin on sellaisia asioita että ei näihin voi...
  8. K

    Onko kellään muulla erityisen herkkää poikaa?

    Ihana kun kiittelee veljestäänkin =) . Hih, minä vaan puhun että mejän nuorin, korjaan keskimmäinen :) Meillä tuo poika kyllä veljeään rökittää mutta häntä ei saa mistään hinnasta. Monesti jos minäkin häntä jostain kiellän niin heti menee huuli rullalle ja alkaa vikinä käymän kun itkuaan pitää...
  9. K

    Onko kellään muulla erityisen herkkää poikaa?

    Meillä on tuo nuorin poika hirvittävän herkkä. Jatkuvasti pussailee ja halailee, nauttii kun häntä hierotaan ja silitellään. Jos häntä joku loukkaa pikkusenkaan niin näyttää kyllä pettymyksen merkit heti. Mulle sanoikin just muuan päivä sitten yksi tuttava että teillä on ihmeellinen tuo poika...
  10. K

    Tiukka esinahka... Onko teillä parantunut...

    Joo on nyt valittanut joku viikon verran. Vasta ollaan saatu häneltä vaippa pois ja nyt sen viikon suurinpiirtein on valittanut. Olen miettinyt tässä että olisko se lääkäri vaan katsonut väärin kun oli kuitenkin kandi, jos se vaan on kipee ku vaippa on pois ja housut jalassa niin johan ne...
  11. K

    Tiukka esinahka... Onko teillä parantunut...

    Minäkin tuossa mietin että taidan antaa olla niin kauan ku ollaan käyty siellä neuvolassa kun se taitaa olla lääkärin neuvola. Tuota minäkin mietin että paraneekohan se ihan itekseen ku kasvaa...
  12. K

    Tiukka esinahka... Onko teillä parantunut...

    Meillä kans tuntuu ettei se mene taaksepäin. Näyttää että se on tosi kiree. Meilläkin on kohta 3 v neuvola niin ajattelin ottaa siellä asian uudestaan esille. Ilkeehän se on ja tekee itellä pahaa ku poika kokoajan valittaa että pippeli on kipee...
  13. K

    Apua - onko kellään ollut ganglioo eli sellaista pattia ranteessa?

    Mulla oli kans tuossa päälipuolella ja kävin sen kanssa lääkärissäkin mutta sille ei koskaan mitään tehty ja se on siitä itsekseen lähtenyt pois... Toivottavasti ei tuu takas ku se on niin kipee välistä
  14. K

    Tiukka esinahka... Onko teillä parantunut...

    Kun olette liikutelleet nahkaa ja huuhtoneet lämpimällä vedellä? Meillä kohta 3v poika on valittanut pippeliään nyt moneen otteeseen ja moneen kertaan päivässä, käytin häntä lääkärissä niin lääkäri totes että hänellä on tiukka esinahka ja sitä pitäs liikutella muutamaan kertaan päivässä. Käytin...
  15. K

    Onko muilla nää sunnuntait sellaisia...

    Just sellaista se on täälläkin, lapsetki välissä kisuaa muttaku ei jaksa mennä ees väliin, yritän vaan huutaa että lopettakaa...
  16. K

    erotakko vai ei..?

    Minulla oli samanlainen tilanne kerran mutta ilman lapsia. Mies joi minkä kerkes ja jokapäivä, ehkä kerran tai kaks kuukaudessa oli selvää päivää. Minä otin ja lähdin mutta sinun tilanne on varmasti eri kun on lapsetkin mutta se ei välttämättä ole kiva edes lapsista kun isä juo... Kinkkinen...
  17. K

    Onko muilla nää sunnuntait sellaisia...

    ns. laiskoja päiviä. Minen saa koskaan mitään aikaseksi, seku kuleskelen ympäri kämppää ja ihmettelen, lapset touhuilee omiaan... Nämä päivät sais lailla kieltää (ainakin joskus)
  18. K

    Voiko 1 vuotiaalle antaaa

    Kyllä minä ainakin antaisin
  19. K

    Hermot menee lapsiin, taas...

    Juuh, tuttu juttu myös meillä mutta mies onneksi on kotona kaverina. Meillä tuo 4 vuotias huudattaa tuota mejän 3 vuotiasta monasti päivässä eikä se usko mitään vaikka miten päin yrittäs... Meillä tuo on ihan jokapäiväistä :ashamed:
  20. K

    Onko kellää Maikkarin kanavapakettia?

    Ei kait niitä tarvi enään hakea siis niitä kanavia kun on kerran hakenut ne niin ne tulee automaattisesti siihen kun on luvan ostanut, tai ainakin meillä ne vaan ilmesty sinne kun oli 1.3 eikä haettu mitenkään erikseen

Yhteistyössä