Onko kellään muulla erityisen herkkää poikaa?

  • Viestiketjun aloittaja myy75
  • Ensimmäinen viesti
myy75
Mulla on kymmenen vuotias, joka jaksaa halia ja pussailla ennen nukkumaan menoa, sekä aina sängystään huutelee et rakastan sua äiti.
Aina kantaa huolta pikkuveljestään, mut on myös rasittavuuksiin asti komentelemas muita. "muista sammuttaa valot vessasta" "muista laittaa ovi hyvin kiinni" jne... taitaa olla toinen minä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy75:
Mulla on kymmenen vuotias, joka jaksaa halia ja pussailla ennen nukkumaan menoa, sekä aina sängystään huutelee et rakastan sua äiti.
Aina kantaa huolta pikkuveljestään, mut on myös rasittavuuksiin asti komentelemas muita. "muista sammuttaa valot vessasta" "muista laittaa ovi hyvin kiinni" jne... taitaa olla toinen minä....
meillä on 4vuotias tuommoinen,isäänsä tullut.
 
Meillä on tuo nuorin poika hirvittävän herkkä. Jatkuvasti pussailee ja halailee, nauttii kun häntä hierotaan ja silitellään. Jos häntä joku loukkaa pikkusenkaan niin näyttää kyllä pettymyksen merkit heti. Mulle sanoikin just muuan päivä sitten yksi tuttava että teillä on ihmeellinen tuo poika, niin herttainen mutta myös sellainen "rassukka" kun häntä ei saa kukaan mitenkään loukata niin het on alahuuli pitkällä...
 
meillä myös
Poika vasta reilu 3 vuotias, mutta jo ihan vauvana alkoi itkeä, kun lauloin päivänsädettä ja menninkäistä tai muu surullinen melodia tuli esim. tv.stä. On siis tosi herkkä monille asioille ja myös tarkka ovista ja muusta;) Paljon herkempi luonne muutenkin kuin esim. siskonsa.
 
myy75
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Meillä on tuo nuorin poika hirvittävän herkkä. Jatkuvasti pussailee ja halailee, nauttii kun häntä hierotaan ja silitellään. Jos häntä joku loukkaa pikkusenkaan niin näyttää kyllä pettymyksen merkit heti. Mulle sanoikin just muuan päivä sitten yksi tuttava että teillä on ihmeellinen tuo poika, niin herttainen mutta myös sellainen "rassukka" kun häntä ei saa kukaan mitenkään loukata niin het on alahuuli pitkällä...
meillä myös :)
Aina murjottaa sohvalla jos häntä on omasta mielestään loukattu.
Mut sit kun vähän hieroo hartioita tai antaa ruokaa niin johan piristyy :)
Kerran 4-vuotiaana sanoi et " onpa ihanaa äiti olla sun kanssa kävelyllä tänä ihanana päivänä"
Ja kun pikkuveli syntyi, kiitteli ja halaili mua et "kiitos kun synnytit näin ihanan veljen mulle" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja myy75:
Alkuperäinen kirjoittaja kossien äitee:
Meillä on tuo nuorin poika hirvittävän herkkä. Jatkuvasti pussailee ja halailee, nauttii kun häntä hierotaan ja silitellään. Jos häntä joku loukkaa pikkusenkaan niin näyttää kyllä pettymyksen merkit heti. Mulle sanoikin just muuan päivä sitten yksi tuttava että teillä on ihmeellinen tuo poika, niin herttainen mutta myös sellainen "rassukka" kun häntä ei saa kukaan mitenkään loukata niin het on alahuuli pitkällä...
meillä myös :)
Aina murjottaa sohvalla jos häntä on omasta mielestään loukattu.
Mut sit kun vähän hieroo hartioita tai antaa ruokaa niin johan piristyy :)
Kerran 4-vuotiaana sanoi et " onpa ihanaa äiti olla sun kanssa kävelyllä tänä ihanana päivänä"
Ja kun pikkuveli syntyi, kiitteli ja halaili mua et "kiitos kun synnytit näin ihanan veljen mulle" :)

Ihana kun kiittelee veljestäänkin =) . Hih, minä vaan puhun että mejän nuorin, korjaan keskimmäinen :) Meillä tuo poika kyllä veljeään rökittää mutta häntä ei saa mistään hinnasta. Monesti jos minäkin häntä jostain kiellän niin heti menee huuli rullalle ja alkaa vikinä käymän kun itkuaan pitää...
 

Yhteistyössä