Äidit hoi!!

  • Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Ensimmäinen viesti
Jaahas
Hoitakaa ne alle 3veenne kotona, jos suinkin mahdollista. Muutama vuosi kannattaa "uhrata" lapsen tähden ja pärjää vähemmälläkin. Sitä aikaa kun lapsi pieni ja elämän tärkeimpiä vuosia elää, et enää takaisin saa. Alle 3vuotiaan paikka on kotona äidin tai isän kanssa. T:Hoitotäti Jotenkin näin luki mielipidekirjoituksessa yhen päivän lehdessä.
 
Noin minäkin ajattelin 5 vuotta sitten mutta nyt 3 lapsen äitinä ja 5 vuotta kotona olleena rupean jo ajattelemaan itseänikin, tahdon muutakin kun lapset, aikuisen seuraa ja lapsetkin kaipaavat muita leikkikavereita kun veljet ja siskot. Mutta nämäkin on sellaisia asioita että ei näihin voi ulkopuolinen puuttua millään tapaa, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee...
 
vieras
ap hoi: älä puutu toisten asioihin ja valintoihin. ne ei sulle kuulu ollenkaan. täällä päin on ainakin ihan normia, että kun äippäloma loppuu, aikuiset naiset menevät töihin, jotta perhe saa laskut maksettua.
 
vieras
Hieno mielipide, mutta harmi kyllä vaikea toteuttaa. Kuka lastaan ei haluaisi kotonaan itse hoitaa tai varmasti melko harva ei haluaisi. Kyllä minäkin hoitaisin alle 3v. ja vaikka vanhemmatkin lapset itse kotona,mutta minkäs teet kun rahaa ei tule tilille ilman työssä käyntiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Riipputissi:
Oonks mie sit baaaad mama, kun vien poitsun 1v1kk enstammikuus hoitoon :D
OOooooooot!!!!!!!!!!!! Hyi sua, häpeä! Tahraat hyvien äitien mainetta ja pilaat yhteiskuntamme tulevaisuuden. Mieti vähän mitä olet tekemässä!!!!


:) (oli sitten vitsi jos joku provosoituja ei tajunnu)
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap hoi: älä puutu toisten asioihin ja valintoihin. ne ei sulle kuulu ollenkaan. täällä päin on ainakin ihan normia, että kun äippäloma loppuu, aikuiset naiset menevät töihin, jotta perhe saa laskut maksettua.
minä käsitin ap:n viestistä, että oli lukenut sen jostain mielipidekirjoituksena. Ei välttämättä ole ap:n oma mielipide. Vai mitenkä te muut käsititte?
 
Köyhä onnellinen kotiäiti
Jos vaikka hankkisitte niitä lapsia sitten kun on varaa? Kaikki on valinnoista kiinni. Jonkun mielestä kuitenkin raha menee lapsen hyvinvoinnin edelle. Harmi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä onnellinen kotiäiti:
Jos vaikka hankkisitte niitä lapsia sitten kun on varaa? Kaikki on valinnoista kiinni. Jonkun mielestä kuitenkin raha menee lapsen hyvinvoinnin edelle. Harmi.
minusta raha on ihan hyvä syy mennä töihin. rahaa ei tipu taivaasta ihan nuin vain. lisäksi minusta on ihan normaalia, että aikuinen ihminen tekee töitä.
 
se toinen täti harmaantui
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä onnellinen kotiäiti:
Jos vaikka hankkisitte niitä lapsia sitten kun on varaa? Kaikki on valinnoista kiinni. Jonkun mielestä kuitenkin raha menee lapsen hyvinvoinnin edelle. Harmi.
huono provo *haukottelee*
 
ohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä onnellinen kotiäiti:
Jos vaikka hankkisitte niitä lapsia sitten kun on varaa? Kaikki on valinnoista kiinni. Jonkun mielestä kuitenkin raha menee lapsen hyvinvoinnin edelle. Harmi.
niin eli ikinä jos pitää olla vähintään 3 vuotta kotona
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä onnellinen kotiäiti:
Jos vaikka hankkisitte niitä lapsia sitten kun on varaa? Kaikki on valinnoista kiinni. Jonkun mielestä kuitenkin raha menee lapsen hyvinvoinnin edelle. Harmi.
Ei kävis ainakaan mulle, koska silloin ei tulis lapsia minulle ikinä :)
 

Yhteistyössä