Hakutulokset

  1. A

    ~Great Girls~

    Minut voi poistaa kokonaan. Ei tämä vauva asia nyt ota tuulta siipien alle. elämä muutenkin monimutkaistuu ja kaikki on jotenkin sekaisin. Meitä Kauahjoen takedia kosketti hyvin läheltä. Tytär joutui kohteeksi, ei kuitenkaan luojan kiitos menehtynyt, vaikka vakavan vamman saikin. Tytär ei tule...
  2. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Minut voi poistaa kokonaan. Ei tämä vauva asia nyt ota tuulta siipien alle. elämä muutenkin monimutkaistuu ja kaikki on jotenkin sekaisin. Tytär ei tule koskaan toipumaan entiselleen, haaveet tulevaisuudesta murenee ja menee kauan, ennen kuin kaikki palat on taas kasassa. Meidän perheemme on nyt...
  3. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    a-alisa :hug:
  4. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Ompa paljon uutta luettavaa, haluaisin niin kovin kommentoida kaikille jotain, mutta nyt on ajatukset hukassa. Rouva pikkumyylle vain paljon onnea, että plussa tulisi. Kaikki varmaan kuulleet Kauhajoen tapauksesta :ashamed: Meidän perhettä se tapaus kosketti läheisesti. Ei pahimmalla...
  5. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Sinderella, sorry, olisin minäkin voinut ottaa tuon huomioon ja tehdä toisenlaisen :ashamed: En siis todella älynny tuota pointtia tehdessä tota :flower:
  6. A

    ~Great Girls~

    Tätihalit kaikille tarvitseville :hug: :hug: :hug: :hug: Tuo jana vähän huijaa, kun ei tunne kuin täydet kilot. 1,6kg miinusta :D Jes! Eihän se paljon ole, mutta alku kuitenkin. En vaan tiedä, millä tämän jatkuvan naposteluhalun sais pois. En siis nälän takia syö, tekee vaan...
  7. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Kokeillaas onnistuiko:) Vaikea vain laittaa tarkkaa kiertoa tuohon, kun se ei ole tarkka. 30 päivää laitoin, ompa suuntaa antava kuitenkin +/- pari päivää.
  8. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Ihan eka kiitän kaikkia jotka onnittelivat Ninnua 4v johdosta :heart: Tervetuloa mukaan uudelle kuumeilijalle :flower: Teillähän on ihan mukavan kokoinen perhe :) Rouva Pikkumyy onnea haamusta, vaikka eihän se mitään muuta ennusta kuin raskautta. Olisipa hieno juttu. :flower...
  9. A

    Onko mulla heikko itsetunto vai jotakin muuta onkelmaa...?

    Paremmin kuin arvaatkaan :ashamed: Kirjoitit kuin minun päästäni olisi tekstisi lähtenyt.
  10. A

    ~Great Girls~

    Olin nettipimennossa muutaman päivän, kun meidän koiranpenikka innostui syömään adsl laitteen johdon ja lopuksi koko boxin. Karvaturri on ihana, mutta pikkuisen tekoset ei niin kovin ihania. Koiravauvalla ikää nyt 12 viikkoa Nyt on uusi laite, langaton tällä erää. Tätihalit tarvitseville...
  11. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Lumi-Marja älä nyt karkaa minnekkään, jospa teillä vain oli joku paineenpurku päivä ja kaikki olis taas hyvin huomenna :hug: Nuku yön yli ja kattokaa tilanne uudelleen. Teillä on nyt ollut niin paljon kaikkea, että paha olo patoutuu varmasti kummankin mielessä ja tulee ulos kuin tornado. Laitoin...
  12. A

    ~Great Girls~

    Kiitos tervetulotoivotuksista :) Hope, kiitti. Tuo Aavikkoruusu on toiselta nimeltään eustoma. Mun ehdoton lempikukka. Oli hääkimpussakin joskus kauan sitten ja se kukka mielyttää silmää aina vain. Herkkä ja sitkeä, silti hoivaa vaativa. En viittiny eustomaa niciksi laittaa, kun kuulostaa...
  13. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Rouva Pikkumyy, muistan Tiuhti-Viuhtin. Pahoittelut näin jälkikäteen. Mulla oli viime joulukuun alussa km ja toinen myös helmikuussa. Silloin seurasin palstaa taustalla ja varsinkin sinun ja Lumi-Marjan tilannetta seurasin päivittäin. Muistan myös heidän Helmi-Onnin. Toki muidenkin tapaukset...
  14. A

    onko muita tällaisia ryysymareja vai oonko ainoa?

    Tunnistan itseni tuosta, olen mokaamisen mestari ja vaatteet muuttuu kamaliksi mun päällä, kengät kulahtaa, mikään ei ole sen kamalampaa kuin oma peilikuva.
  15. A

    ~Great Girls~

    Moikka moi :wave: joskos minäkin tähän ketjuun hyppäisi, lyllertaisin tai muuten vain tulla tupsahtaisin. Olen sitten hyvästi ylipainoinen, joten kiloista ei ainakaan pula tule, vaika 40 niitä lähtis. Elämäämme kaipaisimme vielä kuudetta lasta. Nuorin on 3v. Vanhin jo pois kotoa. Olen yrittänyt...
  16. A

    Mä oon varmaan outo kun en vetänytkään hehtaaria herneitä sieraimiin..

    Mun ukko kysy samaa häiden jälkeisenä aamua ja minä vastasin etten muista. Hetken hiljaisuus ja hemmetin moinen nauru. Sit toimitettiin hääyön rituaali ihan varmuuden vuoksi uudelleen tai ekakerran, no kuitenkin :laugh:
  17. A

    Mies sitten ilmotti ettei halua olla enää meidän kanssa

    :hug: :hug: Olipa surullinen juttu. Paljon voimia ja jaksamista sinulle ja lapsillesi :hug:
  18. A

    Lauantai-illan kevennys-poliisi piiritti kuollutta metsoa

    :laugh: Bravoo sinivuokot, niin sitä pitää. :laugh:
  19. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Tervetuloa Sinderella ja muut uudet. Minäkin vielä ihan vihreä täällä:) Minulle saa päivittää kp1. On kyllä niin äkäisen oloista kipua vatsassa jälleen kerran, että hammasta purren olen tämän päivän yrittänyt jotenkin luovia läpi. Lumi-Marja, mun siskolla todettiin keliakia 35 vuotiaana...
  20. A

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Vieläkö yhden uuden huolitte mukaan:) Minäkin jonkin aikaa palstaa seurannut ja päätin rohkaistua ja ilmoittautua mukaan. Olen 37 vuotias kotiäiti ja lapsia viisi. Esikoistytär muutti juuri pois kotoa ja kuopustyttö on 3v. Väliin mahtuu kolme poikaa. Asumme jossain kaupungin ja maaseudun...

Yhteistyössä