~Great Girls~

Olin nettipimennossa muutaman päivän, kun meidän koiranpenikka innostui syömään adsl laitteen johdon ja lopuksi koko boxin. Karvaturri on ihana, mutta pikkuisen tekoset ei niin kovin ihania. Koiravauvalla ikää nyt 12 viikkoa Nyt on uusi laite, langaton tällä erää.

Tätihalit tarvitseville :hug: :hug: :hug:

Täällä ei mitään uutta. Ruokaremontti tuntuu vaikealta, mutta pakko vain yrittää pitää uusi linja ja yrittää. Mullahan sitä pudotettavaa pentelses vie riittää :ashamed:
 
äiti-vm73 :hug: , sullahan kuitenkin oli yk3 "vasta" että toivoa vielä on =) . Tsemppiä uuteen kiertoon!

Aavikkoruusu, meillä koiruus kanssa pienenä puri modeemin johtoa.... Onneks se olikin sitten ainoo ilkityö mitä teki. Teillä taitaa löytyä melkoinen tuholainen ;) .

Sompio no sehän on sit hyvä ettet oottele liikoja kun oviksen aikaan ei oo touhuiltu. Ens kierrossa sitten :D
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää.........kp5/32-35........yk13
Meritähti...........kp9/35.............yk5
kiukkutäti.........kp10/30-34.....yk17
Lumo...............kp11/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp11/28..........yk18
yöperhonen.....kp12/23-25......yk8
johanna83.......kp16/31...........yk6
syttis...............kp19/?.............yk8
Hope73...........kp23/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp24/27-28......yk?
Sompio...........kp30/30-31......yk3.....(-)5kg/20kg



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp8/30..............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp11/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp29/28-33......yk28
Heidsu............kp37/30-32.......yk1
Härveli............kp43/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp4/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp16/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp18/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp19/28-38........yk3
jojo369.........kp23/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp11/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp2/31..............yk4
Sinderella......kp5/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Aavikkoruusu..kp9/28-32.........yk25...45kg
Bianca72........kp25/?...............yk?


MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:

 
huomenta!

minä tulen esiin palstatauolta... teki kyl iha hyvää :) ootte perustanu sil välil uuden ketjunkin! täl on hyvä nimi! hirveest en oo juttuja lukenu, joten anteeksi omanapaisuus tällä kertaa :ashamed:

Tänään huomasin ekat "hyvät" limat. Ei muuta kun tikut esille ja pissileikkejä :D Ovikseen pitäs laskurin mukaan olla viel viikko, mutta toivottavasti ois uusi elämäntapa tehnyt jo tehtävänsä..

Mä en puntarilla oo enää käyny kun ahdistun niist lukemista. Mun metodit on vaan ollu liikkuminen, veden juonti, monivitamiinit, rautavalmiste ja kromitabut. Syön siis aikasta normaalisti, mutta eritoten hedelmiä menee koko ajan :p pitää tosi hyvin mieliteot kurissa (siihen myös toi kromi). Ja kessi on alkanut vihdoin pienenemään!

Leppoisaa sunnuntaita :heart:
 
Huomenta leidit! tai päivähän se jo on :D

Ollut vähän kiirettä töissä ja kodin on vallaneet jotkut muut, joten kirjoitteluun ei oikein löydy aikaa :headwall:

:hug: kaikille sitä kaipaaville ja :flower: jotka sen vain haluavat ottaa vastaan

Kiva ku Johanna palasi palstatauolta...

ON: mä yritän vain tsempata itseäni tänä painon pudotuksen kanssa... nyt tekee tiukkaa kun nuo hormoonit jyräää!

Muuten te muut karppaajat mikä teillä on metodi tädin aikohin, ruokahimoihin ja turvotukseen ja painon nousuun???? Mä ryhdyin nauttimaan aamuisin 2 rkl oliiviöljyä sitruunamehulla, tuntuis hiukan auttavan tuohon painon nousuun tuo rasvan lisäys... Tai ehkä mä vaan muuten olen ihan taukki.. ku en ole tajunu tuota rasvan merkitystä :LOL:

Mukavaa sunnuntaita :wave:
 
Heips,
Täällä välillä kärsitään pahastaolosta. Alamassua nipistelee aina välillä ja nännit on tosi arat. :eek: =menkat pian tulossa. :( No mutta positiivista siinä on että pääsen uusiin verikokeisiin ja ollaan taas askel lähempänä sairaalan aikaa. :)
 
Jo oli jännät vuodot jos nyt sit ei huomenna ala uudestaan. Vuodot kesti kaksi päivää. Eilen ja tänään ei ole tullut ollenkaan.
Taidan elää hiljais eloa jonkin aikaa. Tämä alkukierto on meinaan niin tylsää aikaa ettei tule mieleen mitään kirjoitettavaa.
 
Heippa kaikille :wave: !
Mulla on ollu raskas päivä kun oon leiponut lastenvaatekutsuja varten ja yrittänyt vielä välttää niitä herkkuja. Illalla täytyy siis kunnolla treenailla! Ihanaa kun tätikin on lähtenyt, heti on peitotkin heilunu :whistle: .

Kivaa johanna kun palailit meidän joukkoon, tsemppiä oviksen metsästykseen ;)
 
Sunnuntaita kaikille.

Onpa ollut upea päivä. Kriisin kourissa täällä edelleen, mutta alkaa päiväpaistaa jo muutenkin kuin ulkona. Tiukkoja aikoja on vielä edessä kuitenkin. Mutta ei siitä enempää.

Jos on kriisi sitkeä niin on vauvakuumekin. Lähipiiriin on tullut vauvoja ja voi hyvänen aika kuinka ne on suloisia. Jos on kuumetta ollut ennenkin, niin nyt on vauvankaipuu vielä suurempi. Koska tilanne on nyt mikä on, ei nyt ole ihan hirmuisen yrityksen aika. Ei kuitenkaan olla suljettu ovia vauva-ajatukselta kokonaan. Saa tulla, jos on tullakseen. Oikeastaan aika hassua, että ajattelen, ettei vauvaa voi tulla, jos ei ihan hurjana yritetä, vaikka aika paljonhan se on vain tuurista kiinni. Ei ne siittiöt ja munasolut tiedä koska vauvaa ollaan tekemässä ja koska vaan nautiskellaan. Mutta tosiaan on ihan sellainen olo, että tietenkään en nyt raskaudu, kun en aktiivisesti 24/7 sitä ajattele. Ensimmäinen kaksi viikkoa tätä kiertoa meni niin, etten edes yhtään ajatellut missä mennään. Nyt taas alkaa vähän mieleen tulla, että ovulaatio lähenee. Oikeastaan harmi, koska se miettimättömyys tuntui ihan hyvältä. Viime kierrossa kävi vielä niin, että mitä lähempänä ovulaatio oli, sitä vähemmän seksi kiinnosti, kun tuntui pakolta. Katsotaan sattuuko nyt huvittamaan h-hetkellä.

Aika monella on tainnut olla nyt ovistunnelmia. Onnea kaikille oviksen metsästykseen ja tietysti erityisesti hyödynnykseen. Kesävauvojahan sitä nyt tulisi, jos onnistuisi. Kesävauva, ihana ajatus :heart:
 
kiitokset Hope ja Selis! mukavaa tulla takaisin teiän pariin :heart:

sulla on selis aika hyvä itsekuri jos pystyt oleen napsimatta leipomuksia! :p mä aina ihmettelen niitä, jotka leipoo kaikkia herkkuja ihan hulluna mutteivat sitten syö niitä juuri ollenkaan.... itse en siihen pystyis ;)

emmama: toiv. teidän kriisi selviää :hug:
mä ajattelen ihan samalla lailla, että jos en ajattele tärppipäiviä yms. ni en voi raskautua vaikka totta tosiaan se on onnesta kiinni. kait se mulla liittyy siihen, että kun ollaan ns. vanha pari, niin ei noita petipuuhia tule niin useesti harrasteltua, varsinkin jos on jotain muuta mielessä.. pelkään siis, että just se odotettu ajankohta jäis välistä :/
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiharapää.........kp6/32-35........yk13
Meritähti...........kp10/35...........yk5
kiukkutäti.........kp11/30-34.....yk17
Lumo...............kp12/28-35.....yk1
Nasunen-82.....kp12/28..........yk18
yöperhonen.....kp13/23-25......yk8
johanna83.......kp17/31...........yk6
syttis...............kp20/?.............yk8
Hope73...........kp24/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp25/27-28......yk?
Sompio...........kp31/30-31......yk3.....(-)5kg/20kg



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp9/30..............yk6....(-)1.6kg/15kg
Sokeripulla......kp12/30-45......yk2
tii-tikkä...........kp30/28-33......yk28
Heidsu............kp38/30-32.......yk1
Härveli............kp44/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

tikruliini..........kp5/37...............yk3....(-)5kg/10kg
Emmama......kp17/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp19/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp20/28-38........yk3
jojo369.........kp24/30-35.......yk?....(-)15.6kg/45kg


NELJÄTTÄ UNELMOI

Lilo................kp12/?.................yk3


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp3/31..............yk4
Sinderella......kp6/28-30.........yk4...(-)1.3kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp1/?...............yk?
Aavikkoruusu..kp10/28-32.......yk25...45kg



MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:


 
Kaikille tädin raastamille :hug: :hug:

Emmama erityis :hug: sulle! Toivottavasti elämään tulee selkeyttä ja huolet väistyvät taka-alalle.

Selis Hattua nostan :wave: kun leipoilet ja vielä lastenvaatekutsuille! Kaksin kertainen kidutus :LOL:

ON: mua ottaa päähän! mun vierellä ihmiset joko saa lapsia tai raskautuu ja sitten kysellään multa, että eiks sunkin jo täytyis :headwall: Halooo! Totta kai täytyis! Onko mun otsassa lappu, jossa lukee: "en halua lapsia"???????? kaikille tuo raskautuminen ei ole niin yksinkertaista. joko minusta ja miehestä johtuen tai sitten meidän huonoista aikatauluista johtuen... :kieh: Täytyy myöntää, että olen alkanut pohtimaan, joskos täytyis seuraavalla gyne kerralla ottaa asia puheeksi, että miksi en raskaudu (yritystä tjotailu periaatteella kuitenkin takana jo 3 vuotta) ... mutta sitä ennen haluan vielä antaa luonnolle mahdollisuuden eli tuonne vuoden vaihteeseen... ehkä... tää on niin rasittavaa :'( Mut nyt riittää omanapa...

Mukavaa alkavaa viikkoa! :flower:
 
Tätihalit kaikille tarvitseville :hug: :hug: :hug: :hug:





Tuo jana vähän huijaa, kun ei tunne kuin täydet kilot. 1,6kg miinusta :D Jes! Eihän se paljon ole, mutta alku kuitenkin. En vaan tiedä, millä tämän jatkuvan naposteluhalun sais pois. En siis nälän takia syö, tekee vaan mieli :ashamed: Olen yrittäny vaihtaa herkut terveellisempiin juttuihin, mutta työn takana tuntuu olevan.

Hope, meillä kans pidempi aika takan kuumeilua ja hoidoista puhuttu. Kuitenkaan ei vielä olla sille tielle lähdössä. Kerran otin neuvolassa km jälkeen puheeks, mutta mulle suoraan sanottuna naurettiin päin naamaa. Ei kuulemma näin isolle mammalle hoitoja aleta tekemään. Painoa eka pois roimasti niin katotaan sit uusiks :ashamed: Arvatkaapa vain, johtiko suklaahyllylle tie tuon jälkeen :ashamed:

Nyt suuntaus ulos, kun kerrankain paistaa aurinko. Pitää mennä vähän pihaa laittamaan syyskuntoon. Perunankaivuutakin olis tiedossa.

 
No voi pyhä jysäys!!!! Kuin ne sulle aavikkoruusu tuolla tavalla on siellä neuvolassa sanoneet!!!! Voin uskoa, että tie vei entistä enemmän suklaahyllylle :( Musta tuo on edes vastuutonta, oli ylipainoa tai ei. - Mä ehkä tässä syksyn aikana yritän päästä ultrattavaksi, jotta tiedän onko kaikki ihan ok. Siis ihan oman mielenrauhan takia sen haluan tehtäväksi. Meillä varmaan suurin syy vauvattomuuteen on mun miehen työ, joten pupuillut tapahtuvat useimmiten väärään aikaan kuukaudesta :( Mutta ei se tutkimuksia mielestäni estä. Ja ensin haluankin kokeilla kaikkia "luontaisia" keinoja vauhdittamaan raskautumista, kuten tää mun laihdutus nyt. =)

Mut nyt lähden pyykinpesulle :D
:wave:
 
Mul oli esikoisen odotusaikana niin urpo terkkari, et se sanoi mulle suoraan, että lihavien ei kuuluis saada lapsia. Hänen mielestä se oli jotenkin niin väärin!! Olin kyl vähän |O Olin kuitenkin niin tupertunut, että en saanut sanaa suustani, vaan onneks muutettiin pian sen käynnin jälkeen ja sain sit toisen terkkarin. Kaikki muut hoitajat ovat olleet ihan ok.

Meillä odotellaan menkkoja...tai sit ei...toivottavasti ei...
 
Bianca72 :hug: !

Juu, tuli vähän herkuteltu :headwall: . NO tästä täytyy varmaan lähtee lenkkeilemään ettei vaan lihois yhtään takasin.

Mulla oli esikoisen aikana tosi mukava neuvolatäti. Ei koskaan valittanut mun painosta vaikka se nousikin hirmuisiin lukemiin... Ärsyttävää tollaset terkkarit, palveluammatissahan he ovat....
 
Tuntuu olevan siis aika yleistä tuo terkkareiden asenne ylipainoa kohtaan?! :kieh: Eiks tärkeämpää ole, että ihminen, oli minkä painoinen tahansa, on oikeutettu myös perheeseen. Totta kai siinä on omat riskinsä, kun on ylipainoinen, mutta tapa jolla asiasta puhutaan, on totaalisen väärä!!!! Eiks, meitä pitäisi kannustaa laihtumiseen, samalla kun tutkitaan onko raskautuminen mahdollista. Ja ihan sama, jos on jo raskaana, kannustusta ainakin pitämään paino kurissa :heart: Eiks tää ole ihan maalaisjärjellä ajateltunaki jotain, mitä meistä jokainen toivoo, ihmisarvoista kohtelua...

:attn: Mä vähän innostuin :D Nyt painun ruuanlaittoon :wave:
 

Yhteistyössä