Mies sitten ilmotti ettei halua olla enää meidän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja 2lasta
  • Ensimmäinen viesti
..
halauksia valtavasti!!!

jos on pokkaa jättää tuolla tavalla koko perhe, pitäis myös pystyä sanomaan mikä on syy...!
sikamaista noin.

voiko toinen nainen saada pään noin pimeeks?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
halauksia valtavasti!!!

jos on pokkaa jättää tuolla tavalla koko perhe, pitäis myös pystyä sanomaan mikä on syy...!
sikamaista noin.

voiko toinen nainen saada pään noin pimeeks?
en tiedä tosiaan syytä, kamalinta yrittää lapsille selittää 3 ja 5 vuotiaat
 
Karkkimaankaveri
Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:
se mies itse niille lapsille selitä???

Ihan käsittämätön tyyppi. Onko ollut yleensä ihan luotettava? Pitäisikö siitä olla huolissaan?
Paskamaisen jutun jälkeen on selityksen velkaa edes omille lapsille!
|O
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:
se mies itse niille lapsille selitä???

Ihan käsittämätön tyyppi. Onko ollut yleensä ihan luotettava? Pitäisikö siitä olla huolissaan?
ei puhu lapsille asiasta, tätä aikaisemmin ollut mitä ihanin puoliso ja isä, tämä tuli kuin "salama kirkkaalta taivaalta"
 
oho
Jos mun mies yhtäkkiä moisen pommin pudottaisi, niin olisin oikeasti huolissani, josko kyse jostain vakavasta sairaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:
se mies itse niille lapsille selitä???

Ihan käsittämätön tyyppi. Onko ollut yleensä ihan luotettava? Pitäisikö siitä olla huolissaan?
ei puhu lapsille asiasta, tätä aikaisemmin ollut mitä ihanin puoliso ja isä, tämä tuli kuin "salama kirkkaalta taivaalta"
 
Voi jukra.. ei kai asiaa ole koskaan helppo selittää, mutta voisi olla "helpompi" jos haluaisi olla edes viikonloppu isä..

Koetahan pärjäillä, löytää lapsista ilo-pilkkuja joilla saatte oman arjen taas rullaamaan, Voimia suuresti ja ISO :hug:
 
Välillä näitä juttuja kuulee ja tuohon en keksi selitystä muuta kuin sekoaminen. Toi on järkyttävää ja raivostuttavaa että jättää yht äkkiä sekä vaimon että LAPSET. Kun ymmärsin ettei aio lapsiaankaan enää nähdä, vai? :eek: |O Laitokseen se kuuluu! Ei kukaan täysjärkinen tollain jätä lapsia. Ja muutenkin toi toiminta... :| :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti030406:
Voi jukra.. ei kai asiaa ole koskaan helppo selittää, mutta voisi olla "helpompi" jos haluaisi olla edes viikonloppu isä..

Koetahan pärjäillä, löytää lapsista ilo-pilkkuja joilla saatte oman arjen taas rullaamaan, Voimia suuresti ja ISO :hug:
kiitos, lapset on kyllä tosiaan hymyjensä kanssa ihania *nuorin sylissä*
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Välillä näitä juttuja kuulee ja tuohon en keksi selitystä muuta kuin sekoaminen. Toi on järkyttävää ja raivostuttavaa että jättää yht äkkiä sekä vaimon että LAPSET. Kun ymmärsin ettei aio lapsiaankaan enää nähdä, vai? :eek: |O Laitokseen se kuuluu! Ei kukaan täysjärkinen tollain jätä lapsia. Ja muutenkin toi toiminta... :| :hug:
ei ainakaan vielä ole ilmaissut halua olla lasten kanssa
 

Yhteistyössä