käytti sanaa teidänAlkuperäinen kirjoittaja Sanoiko vai?:Eli sanoiko se mies, ettei halua enää olla LAPSIENSA kanssa, vai päättelitkö vain niin, koska mielestäsi SINÄ=LAPSET?
Koska eihän se, jos hän sinun kanssasi ei enää halua olla, tarkoita sitä, että hän lapsiaan olisi hylkäämässä mitenkään.
olen yrittänyt kysyä että voisiko edes syyn kertoa, ei ole ollut halukas puhumaanAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu::hug: hali ja voimia.Kummallista että tuosta vain ilmoitti uutisen,vaikka kaikki oli hyvin.
Kyllä jokin syy täytyy olla.Jospa kyselet asiasta uudelleen ja puhutte kun saat lapset nukkumaan.Ei kukaan ilman syytä sano noin perheelleen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen yrittänyt kysyä että voisiko edes syyn kertoa, ei ole ollut halukas puhumaanAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu::hug: hali ja voimia.Kummallista että tuosta vain ilmoitti uutisen,vaikka kaikki oli hyvin.
Kyllä jokin syy täytyy olla.Jospa kyselet asiasta uudelleen ja puhutte kun saat lapset nukkumaan.Ei kukaan ilman syytä sano noin perheelleen
en tiedä onko toinen, mahdollista kai sekinAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen yrittänyt kysyä että voisiko edes syyn kertoa, ei ole ollut halukas puhumaanAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu::hug: hali ja voimia.Kummallista että tuosta vain ilmoitti uutisen,vaikka kaikki oli hyvin.
Joskus se sulle selviää.Joku syy on.Ei pysty ikänsä salaamaan tai olla kertomatta.Jospa sillä on toinen.? Siksi ei kerro.Jos näin on se sun tietoosi tulee jossain vaiheessa kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tiedä onko toinen, mahdollista kai sekinAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen yrittänyt kysyä että voisiko edes syyn kertoa, ei ole ollut halukas puhumaanAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu::hug: hali ja voimia.Kummallista että tuosta vain ilmoitti uutisen,vaikka kaikki oli hyvin.
Joskus se sulle selviää.Joku syy on.Ei pysty ikänsä salaamaan tai olla kertomatta.Jospa sillä on toinen.? Siksi ei kerro.Jos näin on se sun tietoosi tulee jossain vaiheessa kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sattuu niin paljon, tämän ihmisen kanssa lupasin elää niin myötä kuin vastamäessä
*halaus*Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sattuu niin paljon, tämän ihmisen kanssa lupasin elää niin myötä kuin vastamäessä
Tiedän tunteen,Niin se mun ex petti ,oltiin 26v yhdessä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:menen nyt laittamaan saunan päälle ja lasten kanssa saunaan, iltapalalle jne.. jospa tämä tästä, kiitokset suuret tukensa antaneille