Hakutulokset

  1. S

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    huomenta kaikille ja erittäin ihanaa äitienpäivää kaikille !! :flower: :heart: :flower: täällä olen juuri töihin lähdössä mutta ensin ajatteltin tulla toivottelemaan teille hyvät äitienpäivät :wave: täällä huomenna poksahtaa rv 13 ! masu alkaa näkyä jo ihan selvästi että kaikki jotka...
  2. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    niin ja kaikille oikein iloisen kivaa vappua :wave: :wave: toivotaan vkl aurinkoa niin maistuu munkit ja simakin paremmalta heh !! oma vappu menee tänään iltavuorossa 22 asti ja huomenna 8.00 aamuun . mutta töitten jälkeen huomenna sitten jotain mukavaa keksitään !!!! vappuja :p
  3. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    huh ja huokaus ! nyt o ensinmäinen np ultra ohi ja pikkuinen 44,7 mm vauvahan se sieltä löytyi ! niskaturvotusta 1.1 ja la pysyi samana :heart: vastasi viikkoa 11+1 kun olen 11+3 että aikas hyvin . mua jännitti niin kovasti että illalla töissä jännitys laukesi sitten kauheana migreeni...
  4. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    heipsan kaikille !!! täällä on taas paaaljon uutta tekstiä =) =) ! kiva ollut lukea noista vaippa mielipiteistä. ikävää että taas on tullut huonoja uutisia :ashamed: :/ minulla alkoi rv 11 ja perhosia on mahassa ihan kamalasti myös varsinkin nyt kun luin jennkkivaimosta ! olen todella...
  5. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    liirah:kiitos vinkistä ! ei kyllä enää egypti houkuta ! mielellään no thanx ripuleille kyllä meilläkin niin kamala oli se bulgarian tuliainen ja pari,kolme viikkoa myös kesti :snotty: ! no nyt oli uudesta äitiyspakkauksesta vihdoinkin kuvat . pieni pettymys oli tännekkin kun jotaenkin toivoi...
  6. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    mamastellalle täältä myös voimia,enkeleitä olkapäälle ja osanottoni suruun,kovaan menetykseen :| :hug: liirah,olen matkustellut tähän mennessä turkissa,kreikassa ja bulgariassa joka oli ihan ..... no mitään sanomaton reissu ! kreikasta pidin kovasti, myös turkki on mukava paikka riippuu...
  7. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    kiitos hipsu86 ja saana07 :wave: kiva olla täällä lukemassa teidän kaikkien raskauksista ! tuo liirahin pikkuinen sissi tulee olemaan melkoinen selviytyjä ja taistelia,se on varma <3 aivan ihanaa ! paljon zemppiä ja kaikkea hyvää sissin odotukseen :flower: meillä mies ei ole sanonut...
  8. S

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    täällä ihan "tuore" kaksplus sivujen käyttäjä,sain vihdoinkin luotua tunnukset. elikäs esikoistani odotan ja rv on menossa 10+1 . neuvolassa kävin viikolla 7 ja ensinmäinen ultra mulla onpi jo ensiviikolla torstaina :heart: olen voinut aivan mainiosti ja ainakin nämä tähän asti odotus on...

Yhteistyössä