Hakutulokset

  1. O

    minkä nimisiä ja ikäisiä lapsia teillä on ja mitä he puuhaavat tällähetkellä

    poika 4v10kk mummulas(tai nyt pappan ja tätin kaa kaupas) poika 2v4kk menos päikkäreil sohvalle...kantaa peittoaan ja tyynyään siihen just :laugh:
  2. O

    Kaikki tiedostot lensivät tänä aamuna bittiavaruuteen

    mul meni kaikki kuopuksen vauvakuvat ku miehen veljen vaimo poisti viruksia |O |O |O |O |O arvatkaas onko tyyppi sen jälkee koskenu mee koneesee???eikä edes pahoillaa ollu :o |O |O |O
  3. O

    JOULUFIILISTELY ketju JOULUHÖPERÖILLE

    kynttilöitä poltetaan joka pvä,mut kaikki muu onki sit auki...lahjojat pitäis hommata tässä lähiaikoina(mihkä mä ne jemmaan) :xmas: :saint: :D
  4. O

    uusia kasvoja palstalla

    pistetääs tällee aamusta kans jos olis uusia lisää :)
  5. O

    Kysymys synnytyksestä ja kohdunsuusta...

    mulla oli 8cm ja ei päästetty enää kotii ja hyvä niin :laugh:
  6. O

    uusia kasvoja palstalla

    hellou vaa...en tietääkseni oo sukua onnikeijulle :D
  7. O

    uusia kasvoja palstalla

    onko muita?? :D
  8. O

    uusia kasvoja palstalla

    no höh eikö tääl o ketää uusia?
  9. O

    uusia kasvoja palstalla

    pinottaisko tähän kaikki uudet palstailijat??
  10. O

    Olisitko mieluummin 3 pojan vai 3 tytön äiti?

    jaa kyl mun ukko toivo molempie raskauksie aikana tyttöä,mut totesin molemmis et poika ja niin oli eli valitsen 3 poikaa..en o koskaa ittekää kokenu mitää äiti-tytär suhdetta ni tuskin sellast osaisin ittekää,mut isä-tytär suhde meil toimi :D olipas sekava sepustus :ashamed:
  11. O

    Poika 1v4kk ensimmäinen ilta jatkettavassa sängyssä..

    sen mäki haluan tietää...meillä poika reilu kuukauden pääst 2v eikä toivoakaa et alkaisin tahkoa sen kaa montaa tuntia illas :ashamed:
  12. O

    Äiti jätti 5-vuotiaan yksin kotiin (joku kyseli uutista, tässä se nyt olis)

    kitos ihana :flower: hirveetä miten tällästä tapahtuu ja aina vaan :o :'(
  13. O

    APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    no jos ei kovasti o vaivaa ni ois kiva :saint:
  14. O

    APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    no niimpä tietysti..ei voi mittää :headwall: kiitos kumminki :flower:
  15. O

    APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    löytäskö kukaa linkkiä siihen ku eilen oli iltasanomis tai iltalehdes et 5 vuotias harhaili yöllä yksin???onko sellast edes ollu ku en löytäny vai oonko tulos hulluks?? :laugh:
  16. O

    jokohan pitäis ruveta pakkaamaan?

    jaa kyl mä pakkaisin ainaki sellasii mitä ei enää tarvita(ja jos kämppä varma)!mä kun olen hakenut asuntoa mikä vapautuu 1.6 eikä edes tietoa saanko sitä ni pikkasen huono alkaa pakkaa ja tavaraa on kans ihan riittämiin!
  17. O

    millä teholla teidän jääkaappi on?

    mulla o 3 ja maidot melkee jääs ni laskin 2 ja 3 välil!
  18. O

    jokohan pitäisi ruveta pakkaamaan?

    jaa kyl mä pakkaisin ainaki sellasii mitä ei enää tarvita(ja jos kämppä varma)!mä kun olen hakenut asuntoa mikä vapautuu 1.6 eikä edes tietoa saanko sitä ni pikkasen huono alkaa pakkaa ja tavaraa on kans ihan riittämiin!
  19. O

    Mitä itkit viimeksi ja miksi?

    edellispvänä itkin appiukkoa ku oltii miehen kaa päätetty asua erillää jonku aikaa ni tämä huusi ja karju ku henkee olis viety et lopettaa firman ym ym ym ja tänää nauranu lasten tempauksille!
  20. O

    Montas tietokonetta teillä on?

    kannettava ja pöytä kone ja 4henkilöä!

Yhteistyössä