jokohan pitäis ruveta pakkaamaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
muuttoon viel kuukausi aikaa ja tavaraa tosi paljon,jokohan sitä vois alkaa osan tavaroista pakkaamaan? tosin lapsen synnttärit pitäis tässä välissä vielä juhlia....
 
-Jonttu-
Suosittelen haalimaan kaikki pahvi- ja muut laatikot mitä käsiisi saat. Kaikenlaisia koriste-esineitä voi alkaa jo laittamaan laatikoihin. Helpottaa muuttoa, kun ei tarvitse kuin muuttaa valmiit laatikot.
 
jaa kyl mä pakkaisin ainaki sellasii mitä ei enää tarvita(ja jos kämppä varma)!mä kun olen hakenut asuntoa mikä vapautuu 1.6 eikä edes tietoa saanko sitä ni pikkasen huono alkaa pakkaa ja tavaraa on kans ihan riittämiin!
 
no
No, kyllähän se on pakostakin niin, että hetken aikaa joudut kuitenkin asumaan laatikoiden keskellä. Meillä kun oltiin muuttamassa kahden pienen kans, ni kyllä aloitettiin hyvissä ajoin, kun tiesi, että aina sitä aikaa ei kuitenkaan ole, ja lopussa on paljon muuta just ennen muuttoa. Eli meillä oli eteinen aika lastissa kyllä jo monta viikkoa ennen muuttoa. Asunto oli pieni, ja muutenkin ahdasta, ja ne laatikot ja säkit siihen päälle. Huhhuh, sitä aikaa, mutta kyllä lapsetkin hyvin sopeutu tilanteeseen. Kaikki menee hetken, vaikka päällään seisten.

Puhumattakaan siitä muutosta sitten... kun elettiin ilman ruokapöytää, hyllyt keskellä olohuonetta.. lelut jossain keittiössä.. Hm, siihenkin lapset ihme kyllä sopeutu.. =)
 

Yhteistyössä