Kaikki tiedostot lensivät tänä aamuna bittiavaruuteen

|O |O |O |O |O |O

Tietokone tilttasi aamulla, ja windows piti ladata uusiksi. Kaikki tiedostot menivät sen siliän tien. Kaikki opiskelutyöt, valokuvat jne. Jotain oli tikulla ja vanhoja kuvia levyllä, mutta ainakin vuoden, ellei puolentoista valokuvat vain koneella. Olen niin tyhmä, ettei sitä voi edes käsittää :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Nyt vain :'(
 
hm
netistä voi ilmaiseksi ladata joitain ohjelmia, jotka palauttaa sen kovalevyn ja voit saada ne tiedostot takaisin.. se tosin vaatii vähän kommervenkkeilyä, mutta jos itseltä ei onnistu niin ei kannata ees koklata, vaan vie korjattavaks koneen.
 
Tuota olen pelännyt itsekin. En ole jaksanut pitkään aikaan polttaa uusia kuvia levyille kun niitä on niin rutosti ja pelkään kuollakseni että ulkoinen kovo hajoaa! Pitäs kai aloittaa polttosavotta pikimmiten.. kun vaan jaksaisi. :ashamed:
 
Non compos mentis
Voihan ne omat kuvat tallentaa myös nettiin, esim. PhotoBucketin kaltaiseen mestaan. Näin on sitten kopiot muuallakin kuin omalla koneella. Vaikkakin sitten se tarkoittaa, että ne pitää salasanalla suojata netissä.
 
hm
Sellainen kuin Easy Recovery.. Palautti ainakin mulla hajonneen kovon tiedostot kokonaan. tuolta saa ladattuu http://www.brothersoft.com/easyrecovery-professional-download-13271.html
 
Kannattaa viedä liikkeeseen se kone. Toki maksaa, mutta valokuvat on minusta sen arvoisia.
Itsellä tilttasi kanssa kone ja luulin menettäneeni kaikki, mutta palautus onneksi onnistui ihan kotona kun mies oli sen verran näppärämpi. Sen säikäytyksen jälkeen ei ole päässyt varmuuskopiointi unohtumaan.
Mutta ei se peli vielä ole menetetty!
 

Yhteistyössä