Hakutulokset

  1. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moi taas kaikki ja halaukset :hug: flunssan kanssa painiville. Muistakaa syödä kunnolla c-vitamiinia (siis yli 1000mg/kerta/3 päivässä) niin olette jalkeilla taas pian. Näin väittää äitini lääkärimies ja on itse aina flunssaton ja terve. Itse tankkaan taas c-vitskuja ja ainakaan vielä F ei ole...
  2. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Taas kirjoitan nopeesti, koska netti on edelleen poikki seka tyopaikalla etta kotona. Istun nettikahvilassa ja taa takalainen nappaimisto saa valilla karjumaan arsytyksesta. Jos on paljon typoja, alkaa hermostuko :o Kuunkulta, ihan uskomattoman hienosti kylla arvailitte asuinpaikan! Olin...
  3. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Nopee yökirjoitus ja iso pahoittelu vastauksen viipymisestä: meillä on -taas- olleet yhteydet poikki monta päivää... Katille ja muille asuinpaikkaani arvanneille: oikea osoite on ...tadaa... Unkari! Lähellä pääkaupunkia asustellaan, kivassa pikkupaikassa josta onneks hyvät liikenneyhteydet...
  4. M

    APUJAAAA!!!!!!!!!

    ja lisää täältä http://www.perhekerho.net/koti/lasten_syntymapaivajuhlat.htm
  5. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Denina, onnittelut naimisiin menosta! Sitä ollaan nyt sitte tosiaan rouvia :) Muistan itse, miten hassulta tuntui, että on oikeasti rouva... opa äitini naureskeli uudelle 'tittelilleni'. Toivottavasti teillä oli hyvät häät?! Mamma Mia tyyliin :) ?? Meitä ulkkareita on nyt täällä siis...
  6. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kokeilen tässä, osaanko liittää kuvan. Laitan siis kommentteja myöhemmin, nyt vaan testailen... :wave: Hei vitsit mä onnistuin, ja vielä kauheessa kiireessä! Tässä siis meikäläisen vatsanseutu viikoilla 18+5. Palaan myöhemmin kommentoimaan kaikkea ja kaikkia :) t: Maija & Masukki 18+5
  7. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    Mäkin tykkään näiden vaunujen ulkonäöstä, näytävät käteviltä kaupunkikärryiltä :D Löytyiskö vielä ketään jolla ne ois käytössä? Sais ihan ensikäden tietoa...:)
  8. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    Tulevat lumettomaan maahan, sikäli se ei ole ongelma. Olisko tällaiset jollain?
  9. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    No rumuus kai on makuasia, mutta jos niitä kokemuksia löytyis... :D
  10. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    Tässäpä tätä http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/stokkexploryvaunut/
  11. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    UP! Eikö kenelläkään ole kokemusta?
  12. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    Siinä se tulikin jo otsikossa... olisiko kenelläkään kertoa kokemuksia niistä uusista Stokkeista. Siis niistä, joissa korin korkeutta voi säätää. Turvallisuus? Käyttömukavuus? Liikuttelu? jne jne
  13. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Nyt tulee vaan omaa napaa: sain juuri tiedon veriseulasta: mikään ei hälyyttänyt ja tässä pienessä universumissa on kaikki hyvin :heart: t: Onnellinen Maija & Masukki 18+3
  14. M

    Kokemuksia Stokken uusista vaunuista?

    Siinä se tulikin jo otsikossa... olisiko kenelläkään kertoa kokemuksia niistä uusista Stokkeista. Siis niistä, joissa korin korkeutta voi säätää. Turvallisuus? Käyttömukavuus? Liikuttelu? jne jne
  15. M

    Muita joilla levottomat jalat??

    Isoäiti laittoi nukkumaan mennessään kylmäkallen muovipussissa sängyn jalkopäähän ja sai siitä avun. Oletko kokeillut magnesiumia? Sekin kuulemma voisi auttaa!
  16. M

    Mitä karviaisista?

    Tää on ihan sairaan hyvää, syötiin joulunakin, kinkun kanssa :) Anopin mielestä oli aika 'eksoottista' :laugh: http://www.kotiliesi.fi/ruokaohjeet/karviaishillo
  17. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hellepäivää kaikille! Tai siis täällä on helle, josta ilomielin antaisin muutaman asteen sinne Suomeen.... Taas tänäänkin yli 30 astetta, reilusti, huh! Arvatkaas, kuinka turvoksissa jalat ja kädet on :( Marica, mun lääkärin mukaan uimahallissa voi käydä niin kauan kuin tuntuu hyvältä...
  18. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Cattus, onnittelut pientä tyttöä odottavalle äidille :) Nuo istukkajutut ovat kyllä pelottavia, mutta useimmiten kai kaikki sujuu ihan hyvin ja istukka nousee ylemmäs eikä tuota ongemia. Eiköhän näin käy sinunkin kohdallasi! Ja sektiokin on nykyään ihan turvallinen juttu, näin uskon, syystä joka...
  19. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Maisema, jättionnittelut ja tervetuloa :flower: Nyt vaan uskotaan, että kaikki menee hyvin. Positiivista mieltä positiivisen tuloksen lisäksi :) Olen kuullut, että joillain ihmisillä tuoresiirrot ei vaan koskaan tärpää, vain pas:it onnistuvat. Taidat kulua siihen joukkoon! Raitis...
  20. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi Raitis-kulta! :hug: Helppohan mun on sanoa, mutta mutta... sanon kuitenkin: nyt rauhoitut, keität vaikka vähän teetä ja lopetat itkun, sillä se ei ainakaan tee hyvää pikkuneidille: stressihormonit pois ja rauhallisuutta tilalle, vaikka mikä olis! Hyvin siellä tyttelillä kaikki on, ihan...

Yhteistyössä