Hakutulokset

  1. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Vihdoin olen lomalta takaisin koneen ääressä ja huh, kylläpä täällä onkin tapahtunut! SUURET ONNITTELUT kaikille uusille ja tervetuloa mukaan :wave: . Isoja surullisia uutisia en bongannut keneltäkään ja sehän on vain tosi hyvä asia! Jaksamista kaikille pienempien murheiden kanssa...
  2. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Voi Ulpis... En voinut kuin vedet silmissä nauraa tuolle sun alahuulirasvailulle :laugh: Kauheeta sinänsä, mikä helkkarin lääkäri tollasia voiteita jakelee?! Mutta silti... ja sun mies siinä hädissään jo peläyttämässä niitä pikkusia pysymään sisällä... :laugh: :laugh: Loistotarina! Ja ihan...
  3. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Nopsaan vaan kommentoin sulle Finttu, älä hyvä nainen rupea Blistexiä sinne häpiksiin laittamaan, saattaa kirvellä aikas mojovasti! ainakin jos on siis sitä mikä ihan nassuhuulillakin kivasti kuumottelee ;) Kipaise apteekista punasita Bepanthenia, sitä limakalvoille/nännihavoihin ym...
  4. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Kiitos Raitis! Härremunjee, mansikat viis euroo litra?? Siis kolmekymppiä?! No huhhuh... Taitaa jäädä aika minimiin mun mansikat, ukko ei kuitenkaan raatsi niitä mulle ostella :) Ostelenkin sit ite, heh! Tai sit pitää suunnata jonnekin korpikuusen kainaloon jotta sais halvemmalla... Tsekkaan...
  5. M

    Sikiön koko?

    Kiitos, DaylightDancer :flower: , vaikutti tosi hyvältä sivustolta! Ja juuri tuo min-max -taulukko oli se, mitä kaipasinkin. Hyvää kesää! :wave:
  6. M

    Sikiön koko?

    Onko olemassa mitään 'varmaa' tietoa siitä, minkä kokoinen sikiön milläkin raskausviikolla 'kuuluu' olla? Olen nyt katsellut erilaisia lähteitä netissä ja näyttävät vaihtelevan nuo mitat tosi paljon. Hyviä linkkejä/vinkkejä?
  7. M

    Verenpaine koholla

    Onko ihan selvää, että sulla on verenpaine koholla?! Tarkoitan tällä sitä, että ainakin mulla on lääkärissä aina verenpaine ihan tiesmitä, viimeksikin oli 150/95 ja lääkäri meinasi, että kärsin korkeasta verenpaineesta. Vakuuttelin kuitenkin, että minulla on aina näin ja lääkäri käski ostaa...

Yhteistyössä