Hakutulokset

  1. P

    oisko kellään mulle linkkejä liittyen lasten autossaistumismukavuuteen :D:D

    Elikkäs ollaan huomenna lähdössä reissuun ja muksuille ois kiva ettii netistä jotain puuhaa, jotta viihtyisivät autossa paremmin :). Erilaisia tehtäviä, tietovisoja tm..Lapset on 4-8 vuotiaita eli tähän ikähaarukkaan sopivia tehtäviä tarvisin. Elikkäs löytyykö tällaisia linkkejä mistään...
  2. P

    Inseminaatio

    10 päivää pregnyl vaikuttaa. Mutta toivotaan, että sulla Adalaine se viiva tarkottais jotain ihan muuta :) Itellä tänään alko taas clomien napsiminen. Jospa tää yritys ois parempi :)
  3. P

    Inseminaatio

    Sinirusko Sanopa muuta..katotaan sit ku itellä on kaikki maailman lapsettomuushoidot tehty niin sitten kehitellään sellanen hoito jolla tärppää heti eka yrittämällä :/ toivottavasti toinen inssi mulla onnistuu..tympiää varmaan jonotella koeputkihoitoihin :/
  4. P

    Inseminaatio

    Moikka!! Pahimman pettymyksen yli päästy ja nyt taas positiivisella mielellä kohti toista inssiä :) Kävi hyvä tuuri ku ei pääsiäinen sotkenutkaan mun tän kierron inssiä..Eli ylihuomenna alotan clomit ja sit fostimoniruiskeet. Ens viikon keskiviikkona ultra ja sit loppuviikosta hyvällä tuurilla...
  5. P

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Ihanaa AaVee!!! Tosi paljon onnea plussasta :heart: itsehän tein tänään negan ja nyt pp14 mut jotenki kummasti paha mieli muuttu iloksi ku huomas että jollain onnistuu :)
  6. P

    Inseminaatio

    menkkoja täällä ootellaan..ei ees tämän aamun testi näyttäny yhtikäs mitään vaikka jo pp14..eli tässä tää eka hoito sit oli..enkä varmasti ehi seuraavassa kierrossa uuteen inssiin ku on pääsiäiset sun muut.. eikä ne raskausoireet aina näköjään tarkoita raskautta..mulla nimittäin oli paljon...
  7. P

    Inseminaatio

    nyt mulla on kp26 ja pp12 eli aikasessahan mä tän asian kans oon jo liikkeellä mut oon vaan niin kamalan malttamaton tyyppi :D jospa se viiva vahvistuis..:) ja jos ei nyt tärppää niin eiköhän se vielä joskus..mut ku vauvakuume on niin kamala niin ei malttais oottaa enää yhtään vuotta :)
  8. P

    Inseminaatio

    joko tein liian aikasin testin tai en vaan oo raskaana..pahoin pelkään jälkimmäistä :( onko noissa testeissä sellaset valmiit taustaviivat johon se väri sit tarttuu??ku mun testissä näkyy tosi himmee viiva mut onko se vaan joku sellanen mikä on kaikissa testeissä??no perjantaina teen uuden...
  9. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    onko noissa testeissä sellaset valmiit taustaviivat johon se väri sit tarttuu??ku mun testissä näkyy tosi himmee viiva mut onko se vaan joku sellanen mikä on kaikissa testeissä??no perjantaina teen uuden testin..jos sillon sama homma niin sit ainakin tiedän missä mennään..
  10. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    ei sitä viivaa saa siihen näyttöön näkymään vaikka kuinka kauan ja eri suunnilta yrittää tuijottaa..paska paska paska..tein vielä tollasella testillä jossa pitäs raskaus näkyä 4 vrk aikasemmin ku menkkojen pitäs alkaa..eli ois pitäny ees jotain näkyä..ääh..oishan tuo pitäny arvata :'(
  11. P

    Inseminaatio

    Minä oon kohta 26 ja mies 22 :D eli hienoinen ikäero meillä :D Mulla on kaksi lasta. Toinen 6 ja toinen 5 edellisestä suhteesta. Molemmat syntyi luomuna ja raskauduin todella helposti. Siksi onkin niin outoa että ollaan jo pari vuotta yritelty miehen kans eikä mitään tuloksia..miehellä todettiin...
  12. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    no tunnin päästä pääsen testaileen ku posti tuo testit :) harmi vaan ku ei pysty aamupissasta sitä tekeen..yks testi mulla oli mut se ei toiminu ku aamulla yritin :( ei tullu ees sitä pakollista viivaa siihen..ääh..no jospa kohta pääsis tositoimiin :)
  13. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    juu kyl mä sen jo aavistan että huomenna joko näkyy viiva tai sitte ei..mulla on tapana tehdä testejä ihan kamalasti..sitä ei vaan usko sitä yhden viivan näyttöä vasta sitten ku menkat alkaa..mut nyt ois oireet ja fiilikset just sellaset ku pitääkin joten toivo on korkeella..pudotus on kyl sit...
  14. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    niin taidan tehdä :) :wave:
  15. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    KIITOS SULLE TUOSTA TIEDOSTA :) ihmisen mieli on vaan niin outo ja malttamaton :D
  16. P

    Inseminaatio

    Toivoton88 Onnea inssiin :) Mulla on kans maha turvonnut ja vähän muualtakin löytyy tuota tympeetä turvotusta..johtuu varmaan lääkkeistä aika lailla..ja nälkäkin on kasvanut hirmuisesti..Pitäs vaan olla viisas ja yrittää juoda vettä runsaasti niin vois ehkä pahimman turvotuksen saada pois...
  17. P

    voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

    tää mude on niin malttamaton että tekis mieli alkaa jo huomisesta lähtien testaileen..Testejä oon ostellu sen vuoksi useemman että ei haittaa vaikka "turhaan" testaileekin :D
  18. P

    Piilokamera paljasti: Lastenhoitaja pahoinpiteli poikavauvan

    voi jumalauta mikä piru prkl..pitikin mennä kattoon tuo video..ihan järkyttävää..
  19. P

    Inseminaatio

    mulla pp11 ja tuntemuksia on ollut vaikka kuinka paljon..ei vaan oikeen tiiä että onkohan menkkaoireita vai hormoneista johtuvia vai voisko olla jopa raskausoireita..Eilinen päivä meni sellasissa ajatuksissa, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Selkä tosi kipee ja alamaha myös..just siltä...
  20. P

    voiko ketorinia ottaa raskaana olevat??

    mä luin tosta ketorinin pakkausselosteesta ettei suositella ihmisille joilla vaikeuksia saada lasta..mähän kuulun tähän ryhmään..mutta viikon päästä pitäs menkat alkaa..eli hedelmöittyminen ois jo tapahtunu jos vaan on tärpänny..eli ei kai se enää siihen lapsensaantiin vaikuta vaikka yhen...

Yhteistyössä