voiko haamuviiva näkyä jo testissä pp12 päivänä???

juu kyl mä sen jo aavistan että huomenna joko näkyy viiva tai sitte ei..mulla on tapana tehdä testejä ihan kamalasti..sitä ei vaan usko sitä yhden viivan näyttöä vasta sitten ku menkat alkaa..mut nyt ois oireet ja fiilikset just sellaset ku pitääkin joten toivo on korkeella..pudotus on kyl sit aika iso jos negaa näyttää, mut elämää se vaan on..ei muuta ku uus yritys..
 
Pp 12 voi näkyä jo hyvinkin selkeä viiva, eikä mikään haamu. Haamut olen itse saanut pp 9 ja pp 10. Ja pp 11 negaankin on voinut aina luottaa eli ei ole siitä enää koskaan miksikään muuttunut.
 
no tunnin päästä pääsen testaileen ku posti tuo testit :) harmi vaan ku ei pysty aamupissasta sitä tekeen..yks testi mulla oli mut se ei toiminu ku aamulla yritin :( ei tullu ees sitä pakollista viivaa siihen..ääh..no jospa kohta pääsis tositoimiin :)
 
ei sitä viivaa saa siihen näyttöön näkymään vaikka kuinka kauan ja eri suunnilta yrittää tuijottaa..paska paska paska..tein vielä tollasella testillä jossa pitäs raskaus näkyä 4 vrk aikasemmin ku menkkojen pitäs alkaa..eli ois pitäny ees jotain näkyä..ääh..oishan tuo pitäny arvata :'(
 
onko noissa testeissä sellaset valmiit taustaviivat johon se väri sit tarttuu??ku mun testissä näkyy tosi himmee viiva mut onko se vaan joku sellanen mikä on kaikissa testeissä??no perjantaina teen uuden testin..jos sillon sama homma niin sit ainakin tiedän missä mennään..
 

Yhteistyössä