Hakutulokset

  1. P

    Ääh

    Mä olen jo pari vuotta haaveillut järkkäristä, mutta aina se jää haaveeksi. Nyt taas tänään muistin asian ja taas mietin tilaisko vai en.. =/
  2. P

    Mitä tehdä 2-vuotiaalle, jonka kanssa kauppaan meno(muun muassa) on nykyään tuskien taival

    Meidän likka ei juoksennellut, mutta kiljui kun mikäkin juurikin tuossa 2-vuotta täytettyään. Sitkeesti raahasin kutakuinkin joka päivä kauppaan.
  3. P

    Jaksatko juosta 10 km yhteen menoon?

    Kiloilla (58kg) tuskin on asian kanssa mitään tekemistä. Mulla on sellaiset kulumat polvissa, että näillä polvilla ei juosta. Pyöräilen ja uin, ne sopii, mutta ei tärähdyksille altis laji.
  4. P

    Varoitus: sisältää pitkän vuodatuksen tämän päivän kokemuksesta ja aiemmastakin

    Hurjat oireet! Mutta pääasia että ei sen pahempaa vaivaa löytynyt! :flower:
  5. P

    Jos sinä ja miehesi olisitte satuhahmoja...

    Ton testin mukaan mä olen Väinämöinen! :o
  6. P

    Jaksatko juosta 10 km yhteen menoon?

    Näillä polvilla? Juuen...
  7. P

    Jaksaisitko pyöräillä 30 kilometriä yhteen putkeen?

    Jaksaisin, mutta ajasta ei hajuakaan, luultavasti suht nopsaan kuitenkin. Kaveri ajeli just 380km ja se kyllä vaatii jo persettä...
  8. P

    Jos sinä ja miehesi olisitte satuhahmoja...

    Kuopuksen mielestä mä olen Prinsessa Fiona, mies on varmaan sitten se aasi Shrekistä... :D
  9. P

    Ei kai TAAS:( RV 6+1 ja limavuotoa jossa verta,KM??

    Mulla oli toista odottaessa 5 viikkoa joko kirkasta tai rusehtavaa vuotoa ja kolmatta odottaessa kolme viikkoa. Ei menneet kesken. Vuoto alkoi noilla viikoilla.. Tsemiä! :hug:
  10. P

    töihin menoa pohdin tässä..

    Hae sitä saikkua. Itse pakersin koulussa toukokuussa flunssasta huolimatta ja mitäs kävi. Edelleen kipeenä ja pian alkaa heinäkuu...
  11. P

    Kääk!

    Mutta kun ne pienet on niin luttanoita! :heart:
  12. P

    Kääk!

    :/ Muhun on iskenyt vauvakuume! Mieheen ei onneksi... :D
  13. P

    Olenko mä tosiaan ainoa, joka ei syö tietyn värisiä karkkeja :o

    Olet! Mutta mulla on tarkoin määritelty leivänsyömisjärjestys, viimisenä pitää saada paras pala, että jää hyvä maku suuhun.. :laugh:
  14. P

    Juhannus takana ja huomenna alkaa arjen pyörittäminen.Mitenkäs muilla?

    Uusia perunoita, tonnikalaa, kananmunia, lihahyytelöä, grillitassuja ja sipulinvarsia+tomaattia öljyssä.. :p
  15. P

    Taulutelevisio ja lapset (isommat sekä pienet)

    Ei ole millään kiinni seinässä. Toisen kyllä haluaisin pultattavan kettingeillä seinään..
  16. P

    Onko täällä "epipen koululaisen" vanhempia..?? *ONGELMA RATKENNUT*

    Epipeniä ei voi edes annostella väärin, koska se on kertakäyttöinen.
  17. P

    Onko täällä "epipen koululaisen" vanhempia..?? *ONGELMA RATKENNUT*

    Mä en kyllä voi uskoa että tuo lääkkeenantokielto koskisi ensiapulääkettä. :whistle: Tarvii olla aika tyhmä jos sitä ei osaa laittaa, pitää esim tuikata silmään... Ja opettaja varmaankin erottaa reiden ja silmän. :headwall:
  18. P

    Onko täällä "epipen koululaisen" vanhempia..?? *ONGELMA RATKENNUT*

    Laita se kynä sinne reppuun. Minä ainakin laittaisin. Tuon ikäinen ei edes tule aina suorinta tietä kotiin ja hyvä olisi olla mukana kyläillessä.

Yhteistyössä