Hakutulokset

  1. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Paino mutsin vaa'alla 90.9kg, joten voit berry sen kilon lisätä siihen..elikkäs paino olis 91.9 kilua. Täällä pöndellä on tullut hiiheltyä ja käyty uimassa!käynpäs kattoo mitä olette kerhon puolelle keksineet! =)
  2. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Huomenia.. Me lähdetään tänään ajelemaan taas savoon.. keretään viikko olemaan ennen kuin mieheltä loppuu isyyskuukausi ja töihin paluu koittaa! Pääsee taas uimaan ja hiihtämään..ihanata! Paino oli tänä aamuna 92.4kg. Koskaan oma vaaka ei ole nuin vähän näyttänyt! =) Huhtikuun lopussa on mutsin...
  3. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Mullakin samat neuvot kirppuselle.. ota iisisti! :hug:
  4. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Hopeapaju: NO niin nyt on hakemus laitettu vetämään..
  5. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Tänä aamuna oma vaaka näytti 92.5kg! Joten kyllä se mutsin vaaka sen kilon laittaa alakanttiin. Tosi ihanaa kun on pysynyt aikataulussa ja ei haittaa vaikka ens lauantaina oliskin vähän päälle 91...suunta on oikea! Hiljaa hyvää tulee ja uskon et hitaammalla tahilla painon pysyminenkin on...
  6. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Tultiin eilen kotiin. ryhmässä kerkesin käymään. Paino oli tänä aamuna 92.8kg joten loppukiri olis paikallaan kun 1.3 pitäis olla 91 kilua. Tuossa just jumppapalloon pumppaan ilmaa. Sunnuntaina tulee tv-jumpaa pallon kanssa. Hyvät hintaerot oli niissä. Kesportissa jopa 29,90 ja top sportissa...
  7. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    juu kyllä täällä sitkeesti notkutaan!!! Tavoite on edelleen siinä 85 kilossa. Nyt paino 91.3kg. Jotakin uusia elintapoja on iskostunut..hyvä niin! mäkin toivotan tsemppiä kaikille ja aurinkoisia kesäpäiviä odotellessa!! B)
  8. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Heippa, Me ollaan savossa sukuloimassa ja mutsin vaaka näytti aamulla 91.3kg. Se viimeksikin näytti vähän alakanttiin joten oisko todellinen paino 1 kg enemmän?! Täällä on ihana kun saa levätä ja kerätä voimia arkeen. Mummot kilpaa hoitaa tyttöä. Meinattiin miehen kanssa tehä jotain...
  9. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Moikka, En jaksa selitellä miks mätti tällä viikolla. Painoo tuli +400 g lisää. Nyt painan 94. Vielä olis kaamea 9 kilon pudotus kesään mennessä ja se tietää et joka viikko pitäis tulla niitä -500g pudotuksia. Peli menee tiukaksi ja vielä kun ei yhtään huvittas ja motivaatio täysin hukassa...
  10. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Kai se on myönnettävä että rökäletappio tuli tällä viikolla! :ashamed: |O Ärsyttää, keljuttaa, veetuttaa!!Kieltämättä on tullut sorruttua vähän liikaa. Nyt pitäis ryhdistäytyä ja saada uutta motivaatioita. Näköjään alkaa kiinnostus vähän lopahtamaan kun tätä on jo 3 kk takonut.Mutta kevät ja...
  11. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Täytyy kyllä sanoa että te tyttöset olette sitkeitä sissejä! :heart: respect!! :flower: Mulla on mennyt niin ettei mitään sanottavaa ole, emmänkin ärsyttää tää lipsahtelu, runebergin torttua, pizzaa ja sit eilen siellä leffassa kismet-levy ja virkistysjuoma ja niitä kuivattuja omenoita...
  12. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Meidän neiti Aika nukkui sitten pommiin tänä aamuna! Miehen piti juosta tukka putkella töihin ja minä jäin silmiä pyörittelemään ja ihmettelemään, että kello ei voi olla JO 8:30. Ollaan oltu siinä uskossa et neiti kyllä herättää meidät, niin kuin joka aamu on tehnytkin. Keittelin tossa...
  13. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Voi hitsinvimpula...Berryhän otti ison harppauksen eteenpäin.. (olen pitänyt suo mun "kilpasiskona"! :heart: Nyt täytyy vyötä kiristää kun te vaan tän viikon soppailette.. Kuvitelkaa et jo TÄN VIIKON perjantaina alkaa helmikuu..siis apua!!! Kannattais tän kotiäidin kattoo joskus...
  14. M

    Stepper Viikkopino1

    Kyllä täällä mukana vielä notkutaan. Harjoituskertoja tällä viikolla tuli vain 3, mutta kävelyä senkin edestä. Painokin teki pienen notkahduksen alaspäin! Tästä on hyvä jatkaa. Aikataulukin ei ole vielä pettänyt. Paino tippunut 7kg ja jäljellä vain 8.6kg. Melkein puolivälissä ollaan! :)...
  15. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Jaa-ha, taas viikon kohokohta: tuloksen ilmoittaminen. Ihan niin hyvään tulokseen en päässyt mitä se viikolla enteili mut paino oli kuitenkin 93:lla alkava eli 93.6kg.Viikkopudotus oli sit -900g! =) Nyt sain kirittyä aikataulun kiinni kun viime viikolla tuli se inhottava 0-tulos! Vai...
  16. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Moikka, Milekon laittama kuva oikein piristi. :laugh: Ei uskois et taas on viikonloppu...ja hyvillä mielin voin lähteekkin viikonlopun viettoon. Aamupaino oli 93.2kg joten -1.3kg tällä viikolla menetetty...ihanaaaaaaa! Enää muutama hassu kilo ja paino alkaa 8:lla! USKOMATONTA. mutta vielä...
  17. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Hellurei kaikille, Nyt on se eka jännä tapaaminen takana. Mukavaa porukkaa oli ja juttua tuli jo heti alussa mukavasti. Oon nuorimmasta päästä ja vanhimmat päälle 60v. Mua se ei ainakaan haittaa..heillä on jo elämänkokemusta. Hauskaa kun sen tapaamisen jälkeen monia näki kaupassa niin...
  18. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Moikka, Kiitti mileko tosta keitto-ohjeesta. Voisikin joku päivä tehdä ISON kattilallisen. Aika paha tuo varvas juttu..painohan se kaiken syy on! Teretulemast Daizz meidän seuraan! Sulla on ihanan paljon tota motivaatiota! :flower: Elämä ei kerro etukäteen mitä se on meille...
  19. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Ihan mielettömiä tuloksia.... :flower: :flower: :flower: HYVÄ TE! Ihan hävettää oma tulos, mutta päätin et minäkin haluan olla ens viikolla "voittajien" joukossa! Otetaanpas neuvosta vaari..joten ei muuta kuin vettä hörppimään!
  20. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Mä oon kans mukana tossa 2 viikon tehoviikossa. 1.2 pitäis olla tavoite 93kg, joten 1,5kg pitäis saada karistettua. Mulla alkaa huomenna se ryhmä niin voin jakaa hyviä vinkkejä teijän kans. Eilen tuli se mitä kuuluu nyt suurimmille pudotttajille. Moni sanoi et tuo ohjelma oli viimeinen...

Yhteistyössä