Hakutulokset

  1. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Huomenta ihanaiset immeiset! :heart: Ei kuule Mileko täälläkään hyvin mene... nolla viikko tuli. :headwall: Liikuntaa tuli kivasti viikolla, yli 8 tuntia joten kyllä syyllinen on tuo ruoan mässäily. Otetaan tämä viikko vähän tiukemmin niin kyllä se siitä! Missään nimessä ei anneta periksi!
  2. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Tervetuloa äippäliini mukaan vaan! :hug: Meillä onkin saman ikäiset lapsukaiset! Meillä opittiin viikonlopun aikana ryömimisen salat! Huh mitä menoa! :o Joten voin uskoa et tityytikki on saanut juosta hengensä edestä!!
  3. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    oho, onpas kevyitä! Ostin perjantaina elovena "keksejä" ja niissä on 125 kca. Pitääpä ens kerralla valita kevyempiä tai jättää kokonaan välistä! Oon menossa kohta uimaan tohon lähi uimahalliin. Siellä ei varmaan ole kuin 25 metrin allas. Mua kans jännättää huominen punnitus. Tänään oltiin...
  4. M

    Stepper Viikkopino1

    Ihanaa, että muillakin on tuommoinen tunne,että "pientä painostusta" on ilmassa. Ota vaan tavoitteeksi vähintään se 10 minuuttia, sit saa lopettaa jos haluaa mutta monta kertaa vasta silloin pääsee "filikseen", eikä halua lopettaa! Yhdessä me teemme vielä uskomattomia tuloksia! :heart...
  5. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Hyvä hyvä! Siitä se lähtee... :hug: Kävin aamulla labrassa. Ottivat kolesterolin ja 12h paastosokerin. Ihan kivasti kuuluu noita maksuttomia palveluita tohon terveyskeskuksen painonhallintaryhmä-juttuun. Taidan säästää pitkän pennin vuoden sitoutumuksella verrattuna esim painonvartioiden...
  6. M

    Stepper Viikkopino1

    MInäpäs eilen tilasin sen kuntoplussan pari numeroa.. kiva päästä sitä sykemittaria kokeilemaan, niin osaan sit paremmin arvoida treenien tehoja... Kiitoksia taas oikeasta tietotulvasta... pitää vähän sulatella! Eipä uskois et minä ikuinen sohvaperuna alan kiinnostumaan paremmista...
  7. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Mites Henrietta meni eilinen? Mulla alkaa se ryhmä 22.pvä
  8. M

    Stepper Viikkopino1

    Illalla pitää vetästä treeni... ma ja ti ja myöskin eilinen VAPAA! :ashamed: :ashamed: Ahaa..elikkäs oliskin suositeltavaa että treenien kestot vaihtelisi...kiva et VAAN 15 min treeni on sallittu! Ite tosiaan kans jämähtänyt tuohon 40-50 minuuttiin. Aikaisemmin ei halua lopettaa...
  9. M

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Miekin käyn joka aamu puntarilla, kylläs se kertoo heti jos on vaan raskaammin syönyt. Eilen oli meillä fonduu-iltamat! Ja heti aamulla +400g. Musta on hyvä tietää missä mennään niin voi skarpata ennen seuraavaa punnitusta.. Huomenna meen labraan niin ne ottaa kolesterolin, paastosokerin ja...
  10. M

    Stepper Viikkopino1

    Mihis uudet tulokkaat ovat hävinneet??? Tuokaahan tullessanne alkuinnostuksen tunne myös "meihin vanhoihin" :heart:

Yhteistyössä