KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä berry! Tsemppiä!
Mäkin söin tuossa lautasellisen ja sanonpa, että mieluummin ois ilman mitään ruokaa, kuin tuota söis, mutta jospa meitä maanantaina siten puntarilla palkittais kärsimyksistämme! Ja älä ole Mileko murheissas, jos ei sovi, niin ei sovi, onpahan kokeiltu ainakin. Kyllä se alkuviikon kärvistelykin varmaan vähän heilautti alaspäin kiloja. Pysykäämme tiukkoina ainakin herkkujen suhteen.
 
huomenia kaikille,
soppapäivä 5, puoliksi valvottu yö takana, eikä edelleenkään näläntunnetta oikeastaan missään vaiheessa ole ollut, mutta tämä jalkasärky kävi nyt niin kamalaksi, että oli pakko ottaa särkylääkettä, nyt odottelen, että alkais vaikuttaan. en päässyt enää liikkumaan, kun jalat (ja peba) oli niin tuskassa, ettei mitään rajaa. Mistä ihmeestä tämmöinen kipu voi tulla? Ehkä mä en saa syötyä tarpeeksi sitä lientä, mutta ei tää kyllä voi oikein olla kramppiakaan, koska juon vettä paljon.
Toivottavasti nämä tuskat nyt lakkaa edes sitten, kun pääsee takas normaaliruokavaliolle. Viikonloppu edessä, saattaa olla hankalaa, täälläpäin ois yks sellainen ulkoilmatapahtuma, joka kiinnostais, mutta en taida uskaltaa mennä, voi olla liian hyviä tuoksuja...
Jos ottais ihan rauhallisesti koko viikonlopun ja jos nämä jalat tästä alkais pelittää, vois vaikka (yllätys, yllätys ) siivoilla tämän päivän ja saunoa huomisen, saunassa ei jalkoihin koske, kummallista kyllä.
 
Moiks!

Mulla oli myös illalla jalat kipeänä, varsinkin reidet. Myös palelu tuli ekaa kertaa kuvioihin.. Paino ei näytä tippuneen yhtään, pikemmin on tullut takasin vähän :/ Outoa, kun kuitenkin olen dieettiä seurannut melko orjallisesti. Huomenna on synttärit, joten voi olla hankalaa pysyä ohjeessa, nyt kyllä tuntuu siltä, että ihan sama vaikkei pysyiskään. 3 kiloa tuskin putoaa. Tänään oon syönyt jo yhden lautasellisen soppaa, pari tomaattia ja naudanjauhelihaa jonkun verran. Kohta taas sopan syöntiin. Nyt kyllä on melko ähky olo, johtuu varmaan siitä jauhelihasta, kun aiemmin ei ole lihaa saanut syödä. Eli voi olla, ettei hirmuisesti tuota keittoakaan uppoa.. Mutta sinnikkäästi loppuun, tänään en juonut myöskään aamukahvia, mutta anopilla menen käymään ja siellä kyllä on kupillinen juotava.

allapollolle tsemppiä kipujen kanssa!
 
Täytyy kyllä sanoa että te tyttöset olette sitkeitä sissejä! :heart: respect!! :flower:


Mulla on mennyt niin ettei mitään sanottavaa ole, emmänkin ärsyttää tää lipsahtelu, runebergin torttua, pizzaa ja sit eilen siellä leffassa kismet-levy ja virkistysjuoma ja niitä kuivattuja omenoita mitä on siinä pringles purkin näköisessä pörttelössä. Ohi mennen katoin et kaloreita 100 grammassa oli jotain 320.. järkyttävää. miten olen luullut et ne olis terveellisiä ja vähä kalorisia!????!
Varmaan tää mun repsahtelu johtuu et ens tiistaina ei ole punnitusta..
Miehellä on tänään viimeinen työpäivä ja sit alkaa kuukauden perhevapaa!! :heart: Voipi olla etta tehdään reissuja synnynseudulle..
Oon tässä muutamana päivänä aterian/välipalan korvannut Allevon tuotenäytteillä. Täytyy sanoo et oikea ruoka on miljoona kertaa parempaa!!!

Mutta nyt pitemmittä lörpöttelyittä heippa ja mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
ja taas täällä!
Särkylääke auttoi ihanasti, aion ottaa uuden napin nukkumaan mennessä, ei väliä, jos se nyt häiritsisikin aineenvaihduntaa ja kuonan poistumista, en aio enää kärvistellä, tyhmä olin, kun en aiemmin jo ottanut, luulin vaan, että on ohimenevää, kunhan keho tottuu, mutta ei kai sitten aikonutkaan tottua. kahvia tekee mieli, mutta yllättävän vähän leipää, yritän kyllä olla ajattelematta sitä tai yleensäkään mitään hyvää.

Mulla hajos vaaka, heh-heh, se ukkoo aamulla nauratti, mutta en siis pääse mittailemaan kiloja, toivottavasti on vaan patterista kiinni.

Nuo kuivatut hedelmäthän on oikea kaloripommi, mäkin oon erehtynyt niitä aina välillä napsimaan karkin asemesta, mutta saattaa olla, että karkissa on joskus vähemmän kaloreita. ne on varsinkin hyviä kuivattuja hedelmiä, joissa on suklaa- tai "jugurtti"kuorrutusta paksusti päällä.
Musta muuten tuntuu, että jo vähän on posket kaventunut, vaikka en oo varmaan montaa kiloa laihtunut, mulla näkyy kyllä naamasta ensimmäisenä, nyt alkaa jo naama roikkua, kun on lähtenyt "kilo kummastakin poskesta" :LOL:
mitenkähän käy hernekeiton ja laskiaispullien kans tänä vuonna? on varmaan pakko leipoa, mutta ihan vaan muutama (tusina).
 
Ja taas piti hypätä vaakaan...77.8kg JEES B) kalorimäärän olen nyt tuossa alle 1100 pitänyt ja heti tuli tuloksia! Kohta menee valkosuklaa-vadelmamuffinsit uuniin, herkkuja on monta kassia huomiseksi tytön synttäreille ostettu ja tietty se paljon kaivattu saunasiideri :xmas:
Illalla tulee jo viikonloppuvieraita, eli mässytteli saattaapi alkaa jo tänä iltana, no tänä viikonloppuna ei lasketa kaloreita, vaan nautitaan :p
 
Hienoa kirppunen!

Täällä viimeistä päivää viedään soppadieettiä. Eilen kyllä tuli repsahdettua dieetistä, joten se voi kyllä vaikuttaa lopputulokseen. Painoa näyttää tähän mennessä lähteneen vajaa 2kg.

Mä ajattelin myös tehdä laskiaispullia. Lapsille kuitenkin mieluisia. Ja yritän itse olla syömättä niitä kovin paljon. Teen vain puolen litran taikinan, niin ei tulekaan niin paljon ja ei sitten ole itselle houkutuksena.

Mulla on flunssa ollut oikeastaan koko viikon, ääni on melkein poissa. Odottelen, että tästä paranen, sitten vois lähteä testaamaan hiihtotaitoa :whistle: Mikäli ovat saaneet tuon paikallisen valaistun ladun tehtyä. Lunta on tullut lisää parin päivän aikana, joten ainakaan sen puute ei vaivaa.
 
Kai se on myönnettävä että rökäletappio tuli tällä viikolla! :ashamed: |O Ärsyttää, keljuttaa, veetuttaa!!Kieltämättä on tullut sorruttua vähän liikaa. Nyt pitäis ryhdistäytyä ja saada uutta motivaatioita. Näköjään alkaa kiinnostus vähän lopahtamaan kun tätä on jo 3 kk takonut.Mutta kevät ja kesä tulee ja tytön 1-vee vuotisbileet missä lupasin olla yhteensä -15kg hoikempi! NYT ON PAKKO RYHDISTÄYTYÄ!! Vielä pitäis saada karistettua 9 kiloo eli saman verran kun tyttö painaa. OIkeesti sen paino määrän tuntee kun kantaa sylissä!!! Potkikaa perseelle!!! |O Tähän mennessä tää on ollut ihan hauskaa mut nyt alkaa olla vähän kuin tervan juontia!!

Jään oottamaan teidän sika hyviä tuloksia! :heart:


Ai niin mitäs suosittelette kun raejuusto ja muut mitä on paljon syöny viime kuukausina alkavat tökkimään?? Ei halua edes ostaa niitä kaupasta. Onkohan tullut liika annostusta ja mitta täyteen?!! :LOL:
 
ÖÖÖ....koko viikonlopun herkuttelin, kakkua, sipsejä, keksejä ja kaikenmaailman herkkuja :ashamed: Vatsa ihan jumissa ja paino 79kg :whistle: Siis 3 päivässä 1,2kg nousi paino herkuttelun takia! Yäk, pikkasen :headwall: ottaa päähän. Toivotaan, että suurinosa on nestettä. No tää viikko meneekin sitten varmaan tosi kevyellä eväksellä....
 
Huomenta!!!

Mulla on tällä kertaa hyviä uutisia painonpudotusrintamalta!! Paino 81,2kg, tosin vaakassa alkaa varmaan oll ahuonot patterit, kun näytti 80,9 alimmillaan, kun kävin useamman kerran puntarilla tänä aamuna. Pitääpi vaihtaa uudet patterit, toivottavasti ei sitten näytä ihan kauheita lukemia :kieh:
MUtta kyllä se vaan antaa motivaatiota, kun edes jonkin verran on pudonnut, joten sitkeästi kaikki vaan, uutta yritystä, vaikka väliin usko on tosi kovalla koetuksella, mutta pakkohan sen painon on tippua, jos se tähänkin asti on tippunut, eikä mitään kauheita repsuja oo tullut.
Tsemppiä kaikille, niin ja kirppunen, se on vaan nestettä, kun ei parin päivän aikana varmaan niiiiin paljoa tuu syötyä ylimääräistä, että se nostaisi yli kilon :hug:
 
Kohti kapoista uumaa 4.helmikuuta 2008

________ Aloitus- ___Paino__ muutos/ __Kokonais-__ Tavoite-
_________paino______ nyt___ viikko____ pudotus____ paino

allapollo ___ 110,0 ___ 103,5___ -4,0______ 6,5____100kg 06/08
berry76 ____104,9 ____95,6____-1,5_______9,3 ____90kg 05/08
daizz ______120,0 _____________________________
hopeapaju _ 117,6____115,0___ +0,6_______2,6_____77kg
kirppunen___93,0 _____79,0____+0,4______14,0___ 65kg 07/08
mileko34 ___95,4______94,9____-1,4______ 0,5 ____75kg
Minska80 __ 100,6_____93,9____+0,3______ 6,7____ 85kg 06/08
Mötky _____ 99,0 _____94,0______________5,0____ 70kg
suloinen ___ 93,5______81,2____-1,0______12,3____65kg 09/08
 
Heippa! -1,5kg

Vihdoin tuo soppakuuri ohi! Eikä niin paljon kyllä lähtenyt kuin luvattiin, välillä oli jo vähemmänkin painoa eli katsotaan nyt mitä tämä tuleva viikko sitten tekee, kovasti pelkään takapakkia seuraavaksi :/

Hienoa suloinen! Minska, tsemppiä sulle kovasti db, kyllä se taas siitä :hug: kirppunen, varmasti kuten suloinenkin sanoi, on nestettä tuo mitä tullut! Ens viikolla taas mukavat pudotusluvut sitten sulta :)
 
heippa,
viikko soppadieettiä takana ja tuntemuksiani siitä:

Yökyökyök, kun alkoi maistumaan pahalta loppua kohti ja varsinkin pakastetusta sulatettu: niinkuin ois tiskirätin palasia pureskellut, vika päiväksi tajusin soseuttaa ja laittaa keitettyä kukkakaalta sekaan, niin oli vähän syötävämpää.

2 päivää kamala päänsärky, kolmisen pv jalat tuskassa, lääkkeellä loppui.
kahvia teki paljon mieli, leipää aika vähän, nälkä ei ollut kyllä missään vaiheessa, mutta väsytti ihan sikana.
kokonaisuudessaan toteaisin, että on sata kertaa viisaampaa syödä pieniä annoksia tasapuolista normaalia vähärasvaista ruokaa, kuin kiduttaa itseään tuollaisilla dieeteillä. tietty, jos karppaaminen on oma juttu, niin siitä vaan, tuossahan haettiin vähän samaa ketoositilaa, joka kyllä välillä olikin melkoinen, aivan tunsi, kuinka läski palaa. Mutta ei siis ollut mun juttu, saattaisin joskus ottaa viikon uusiksi
( itseruoskimismielessä ) , mutta ei voi sanoa, että olisi järin kivaa ollut.

Ja sitten se viikon hyvä puoli: -4 kg, eli paino nyt 103,5 kg.
Kauhulla odottelen, paljonko tulee tällä viikolla takas, on nimittäin tuo leipä ja pottu aika hyvää...ja kahvi...lähdenkin tästä pullakahville onnistuneen viikon kunniaksi :LOL:
Pudotusta muuten luvattiin 5-8 kg, joten ihan ei pelittänyt ja noudatin aika orjallisesti tuota kauneus ja terveys-lehden vähän tiukempaa ohjetta. Mutta hyvä että edes jotain alkupotkua tähän mun suunnittelemaani 0,5-1 kg/ vko tahtiin.
Kokemus kuitenkin sinällään tämäkin.
 
Vaude allapollo, tuo kyllä varmaan antaa motivaatiota rutkasti lisää, kunhan muistaa, ettei ensvikolla tietenkään voi olla samat lukemat, olisihan se jo aivan mahdoton tahti!! Mutta tosi hienoja lukemia, kaikki mikä tippuu on "plussaa"!!!!
 
heipat taas,
onnittelut kaikille, jotka meni alaspäin ja tsemppiä jokaiselle, pienistä (tai isoista) plussaviikoista ei kannata välittää, yrittää sitten aina tiukentaa pari päivää seuraavalla viikolla.

Vielä vähän kerron noita soppadieetin jälkitunnelmia:
Nyt on ollut paljon energiaa, en tiedä, onko dieetistä johtuen vai siitä huolimatta, vai onko ero vain niin suuri, kun viime viikolla olin pari päivää melkein petipotilas :/

Ja suloinen, en odottele, että tästä heti kovin vauhdikkaasti tippuis lisää, paremminkin yritän henkisesti valmistautua siihen, että pari kiloa saattaa tulla hyvinkin nopeasti takaisin. Tähän valmistautumiseen antoi hyvää esimakua tämä aamu, jolloin näytti jo puoli kiloa enemmän vaaka. Tiedän kyllä, että hiilarit elimistössä kerää nestettä ja pöhöttää, joten lienee siitä johtuvaa, kun tuo soppadieettihän on aika hiilariton. ja nyt vielä, kun sattui tämä laskiaspullapäivä ja runebergintorttupäivä samalle hetkelle,niin tulee oikein pullatykitys tähän viikon alkuun. eihän sitä nyt niin tosissaan saa olla näitten laihdutuksien kanssa, etteikö noudattaisi vanhoja perinteitä... ;)
Älä muuta mulle berry sitä tulosta, kuin vasta maanantaisen punnituksen jälkeen, saattaa tässä viikolla kovastikin heilahdella tuo paino.
mutta summa summarum: ihana olla, kun saa syödä oikeeta ruokaa, jaksaa tehdä ja touhuta, ei palele, ei kipuja ja tuskia, vielä kun sen verran sais tuota energiaa, että jaksais vielä vähän urheilla :LOL:

mukavaa tiistaita ja kirjoitelkaahan, miten pääsette arkeen kiinni näitten pullapeijaisten jälkeen.
 
allapollo Muutanko siis miten nyt nuo painojutut? Viime viikon mukaan?

Mä tein eilen laskiaispullia.. Lupasin itselleni, että saan syödä yhden, mutta kaksi kuitenkin söin, kun vein anopille iltakahvillekin niitä. No, en onneksi sen enempää. Ihme ettei nyt tee mieli mennä hakemaan jääkaapista, kun niitä siellä vielä olisi. Mutta ihan ok kuitenkin.. Mulla paino oli +200g eiliseen eli ei onneksi sen enempää vielä ainakaan. Mulla on edelleen hieman ollut huonovointisuutta ja palelen myös, mutta oisko jotain vatsatautia sitten liikkeellä, tuskin enää tuosta kuurista johtuu.

Hyvää laskiaistiistaita ja Runeberginpäivää kaikille!
 
Berry,
anna olla mulla siis tuo tulos, mikä siellä nyt on (103,5). ens viikon maanantain juhlalisen "virallisen" punnituksen jälkeen kirjataan sitten taas uusia lukuja, toivottavasti pienempiä.
Laskiaispullaa mullakin meni 3, huh-huh, pientä mahakipuakin aiheutti, mutta olo muuten siis ihan mainio!
Illalla vielä runebergin tortun olen päättänyt lisätä vyötärölleni. ja aarrgghh, yks laskiaisriehakin ois tässä tänään, jossa pitäis makkaraa ja pullakahvia ja lättyä ostaa kannatusmielessä. joskus tuntuu, että maailma haluaa minun pysyvän pallona, kun saattelee eteeni näitä houkutuksia! jaa, voisiko niistä oikeasti kieltäytyä? enpä usko...
 
täällä mä olen...en oo mihkää hävinny.
Ollut tässä vaan nii paljon kaikkee.Kävin viime vkon ti kaavinnassa ku ei tää olo rupee normalisoitumaan millään.ja menny tää laihutus ihan persiilleen...ku oli tytön 6v synttäritki tuos sunnuntaina..ni tuli vähä syötyä kakkua..ku ei oo jaksanu panostaa nyt liian kovaa tähä laihutukseen...Näitte konfliktejen keskellä.Mut ens vkolla ois jälkitarkastus ja sit jos todetaaan et asiat ihan hyvin palaamassa omiin uomiinsa.Ni jos sitten ottas taas tiukemman otteen tähän.ja oon nyt miettinyt tuota keitto kuuriakin...jos sitten parin vkon päästä lähen sille kuurille..ens ke on se lekiri..ni sit loppu vkon ja seuraavan vkon ottas tätä normi kuuria ja palutus...ja sit seuraavalla keitolle...hmmh..mitähän siitäkin tullee...toivottavasti tippuis kiloja...ja nesteet lähtis liikkeelle.

Mukana siis...täällä..selviä vaa tästä nyt ensin ni sit...läskit lähtee...ja saa taas kyytiä...
 
kiva kun tulit, daizz. kurjaa, että on ollut tuollaista sulla, silloin on aika hankala ajatella näitä laihdutusjuttuja, kun on muuten vaikeaa. tiedän kokemuksesta. ja luulen, että aika moni meistäkin on sellaisia lohtusyöjiä, joitten mielipahaan auttaa suklaa ja muu rasvainen. jotkuhan vaikeuksissa menettää ruokahalunsa, mutta näissä meidän kiloissa kamppailijat taitaa olla kaikki vähän sinne toiseen suuntaan.

Mulla ei ole nyt oikein hyvä viikko meneillään, ensin söin 3 päivää pullaa ja nyt tämä neljäs ei tunnu parantavan tilannetta, söin 2 suklaapatukkaa ja vähän sitä sun tätä, kermaista kastiketta, kiusausta yms. jotka tiedän turmiollisiksi. Plääh, on vaan ollut jotenkin niin ankeaa ja tylsää ja ketuttanut vähän yks jos toinenkin asia. Saas nähdä, keräilenkö kaikki 4 tiputtamaani kiloa jo samantien tällä viikolla takaisin.
plussaviikkoa pukkaa satavarmasti, mutta onhan tässä kesään aikaa...
mites muilla on mennyt?
 

Yhteistyössä