Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Matsalu :hug: voimia surun keskelle. ON: täällä pahoinvointi jatkuu hankalana. Lähden nyt kokeilemaan syömistä,josp olotila edes vähän helpottaisi. Pari kertaa olen jo käynyt wc:ssä tänä päivänä kakomassa... :| Andie ja luumu 6+3
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Moikkelis. Onnittelut kaikille hienoista ultrauutisista :heart: On: olen tämän päivän ollut sairaslomalla huonon olon ja oksentelun vuoksi. Eilisiltana töiden jälkeen alkoi tosi huono olo, ja lopulta pääsi halailemaan pönttöäkin... :( tänä aamuna heti sama homma, joten oli pakko jäädä...
  3. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Hei. Täällä olisi yksi tammikuun odottaja lisää joukkoonne. Olen käynyt kirjoittelemassa tuolla pikkukakkosen odottajien pinossa, mutta siellä on kovin hiljaista...te vaikutatte aktiivisemmilta =) Minulla la 25.1. ja synnäri on OYS. Ja toinen lapsi siis tulollaan. Andie ja luumu 6+1
  4. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Heipsan pitkästä aikaa! Tulin tuolta odotuspinosta vakoilemaan, mitä täällä puuhaillaan... ;) Iitukalle tsemppiä ja :hug: Bianca tuu kirjoittelemaan tuonne pikkukakkosen odottajien listalle, siellä meistä yksi on jo saanutkin kakkosensa ja muilla on la:t milloin kenelläkin, mulla...
  5. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    NtiKesäheinä mua jännittää sun puolesta tuo np-ultra, mutta hyvin se menee ja ihanaa, kun näätte pikkuisen eka kertaa livenä :heart: ON: voitteko kuvitella, että mun on pitänyt myös varata 1. neuvola-aikaa tämän viikon ajan, mutta en koskaan muista soittaa sinne ajanvarausaikana :ashamed...
  6. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Huomenia! Kovin on hiljainen meidän ketju ollut eilen ja tänään? Onkos muilla mammoilla huonoa oloa ja väsymystä? Mulla ollut tänäänkin hyvä päivä: ei juurikaan pahoinvointia, mutta väsyttää kylläkin. Mahtaneeko tuota olla vielä raskaana, kun oireitakaan ei juuri ole... ;) Mukavaa...
  7. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Onnea hurjasti Maaruselle plussasta :heart: :flower: Täällä kun työkiireiden keskellä yritän naputella konetta, niin puolet asioista unohtuu... :ashamed:
  8. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Onnea Miuku83 pikku tyttövauvan syntymän johdosta :heart: :flower: Tervetuloa Tirpiäinen mukaan joukkoon. ON: vointi ihan kohtuullinen. Näin aamupäivisin aina pientä etovaa oloa, joka yleensä helpottaa lounaan jälkeen. Muuten ei vielä tiedä raskaudesta mitään, eli täällä mennään...
  9. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Jonskis anna vaan useampana iltana särkylääkettä. Hampaita meidän poika saattoi tehdä aina 1-2vk, ja oireili juuri siten, että oli kätyisempiä öitä. Mutta tietenkin, jos tuntuu, että ei viikon sisällä rupea helpottamaan tilanne, niin voithan käyttää lääkärillä tarkistuttamassa korvat etc...
  10. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Nti Kesäheinä kiitos, laita vain mun laskettu aika etusivulle. Se on (laskurin mukaan) 25.1. mutta voi siis vielä ultrauksessa muuttua. Te oottekin kaikki tosi aktiivisia kirjoittelijoita. Mulla haitta tämä työnteko kovasti osallistumista keskusteluihin ;) mutta aina väliajoilla käyn kyllä...

Yhteistyössä