Hakutulokset

  1. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Kiitokset kaikille onnitteluista ja tervetulotoivotuksista :wave: Jonskis oletko kokeillut antaa jotain kipulääkettä yöllä, kun teidän pikkuinen herää itkemään. Jos esim. hampaita on tulossa, niin voisi ainakin auttaa, jos pikkuisella on vähän kelju olotila. Andie + luumu 4+2
  2. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Heipsan! Liityn ihanaan odotusjoukkoonne mukaan. Eli minäkin plussasin eilen ja nyt ollaan onnesta sekaisin :heart: viikkoja vasta 4+1, joten varovainen pitänee vielä olla, joten yritän olla hillityn iloinen :D
  3. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Kiitoksia älyttömästi kaikille onnitteluista :heart: Ja tsemppiä teille kaikille, kyllä mä puhallan teille semmoiset plussapuhurit, että jo on kumma, jossei ala plussia sadella lisää :whistle: :whistle: Hani :hug: usko pois, kyllä se aurinko vielä paistaa!
  4. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Heipsan! En päässyt eilen nettiin, joten jäi hyvät uutiset näin maanantaiaamulle. Eli plussahan sieltä putkahti testiin. :heart: ollaan miehen kanssa onnesta mykkyrällä. Iitukka onnittelut kp1:stä, sä olit ilmeisen kiltti ja otit mun tädin sitten tästä kierrosta kylään, kiitos :laugh...
  5. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Teretulemas kaikki uudet palstailijat :wave: ON: no enhän minä malttanut odottaa sunnuntaihin ja testasin clearblue-testillä perjantaiaamuna. Mutta testi epäonnistui, koska siihen ei tullut sitä kontrolliviivaa, joka pitäisi tulla, jotta testi olisi toiminut oikein. No sen kunniaksi olen...
  6. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Voi Mamamin onnea :heart: iloitaan nyt edes ihan pikkuriikkisen :hug:
  7. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Minä yritän odottaa, vaikka kyllä tuo "öttiäinen" tuossa olkapäällä yrittää pakottaa testaamaan ;) mulla menee tänään töissä myöhään, joten en usko, että ajelen apteekin kautta kotiin. Mutta rimata sun pitää kyllä testata uudestaan, onhan tosta la jo aikaa! +++++ :whistle: puhaltelen sinulle...
  8. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Pilkkis :hug: pahoittelut! ON: täällä vielä jännätään tuleeko täti kylään kp 25/25-30, su asti yritän olla testaamatta...
  9. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Pilkkis pidetään peukkuja, että sekä asunto että raskaus osuisivat nyt kohdilleen :heart: Meillähän on vasta yk2, joten pitäisi kai olla vielä ihan rento, mutta jotenkin tuo vauvakuume on nyt kevään aikana pahentunut...varsinkin, kun katselee esikon vauvakuvia, niin tulee välillä haikea...
  10. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Tervetuloa joukkoon Talvitie :wave: Pilkkis miten kävi kuntotarkastuksessa? Ja moneskos kp sulla onkaan menossa? ON: Mulla kp 24/25-30 ja hieman ollut menkkaoireita. En ole ostanut vielä raskaustestiä kaappiin, kun tiedän, etten kuitenkaan malttaisi olla testaamatta jo suunnilleen kp 15...
  11. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Allusmamma Kp1 on ensimmäinen vuotopäivä :) mä luulen, että ollaan kaikki välillä aika blondeja näiden asioiden suhteen... B) Iitukka meikäläisen tädin saat ihan vapaasti tästä kierrosta itsellesi, jos se lupaa mulle sitten plussaa testiin =) meillähän oli tässä kierrossa vain yksi yk...
  12. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Iitukalle peukutuksia täältäkin :)
  13. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Onneaonnea Sef :heart: Aivan mahtavia uutisia! Toivottavasti plussapuhurit puhaltaa nyt meille muillekin =) Millä testillä testasit, kun sait näin aikaisin jo näkyviin plussan? Mulla nimittäin kp 22/25-30 ja hirveesti tekis mieli testata... :whistle:
  14. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Onnittelut Sef haamusta :heart: Täällä pidetään peukut pystyssä, että haamu vahvistuisi!
  15. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Ainiin, Aurinkoinen äityli jaksamista! Miehet on usein tommosia, että jahkailevat vaan oman pään sisällä asioita, eivätkä keskustele niistä. Ei kai siinä muuta voi kuin antaa toiselle tosiaan tilaa. Sitä paitsi voihan se olla, että hänelläkin on lieviä paineita pikku2:sen suhteen. Mutta...
  16. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Heipparallaa. Mä täällä taiteilen kingis-puikosta tippunutta suklaata pois näppiksen väleistä... :ashamed: mut kingis oli hyvää... Superonnittelu :hug: Hanin pikkumiehelle! Mukavia synttärihetkiä! Neiti21w pahoittelu tädistä , tsemppiä seuraavaan kiertoon. :hug: NeitiKesäheinä...
  17. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Hani poika syntyi 08/06. Kiitokset kaikille vieraavaraisuudesta =) olenkin tässä parina päivänä kahlannut teidän aiempia viestejä läpi, ihan on mielenkiintoisia teidän jutut... :D
  18. A

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Hei. Olen uusi odotuksen odottaja tässä porukassa. Meillä on 1v8kk ikäinen poika ja pikku2:lle on annettu saapumislupa. Nyt 2yk käynnissä. Meillä tosin miehen kanssa molemmilla on todella raju flunssa, joten yritykset on väsymyksen ja räkimisen vuoksi jääneet aika vähälle... :( Kp 17/25-29...
  19. A

    raskausoireketju(mahd.)

    Moikka. Olen uusi tässä ketjussa. Meillä on vajaa 2-vuotias poika ja nyt on ryhdytty "hommaamaan" pikku2:sta. Bongasin tämän ketjun ja lueskelin noita teidän oireita suurella mielenkiinnolla :) Itsellä nyt kp 16/25-30. Eikä varsinaisia oireita, paitsi mitä nyt omia kuvitelmi... :ashamed...

Yhteistyössä