PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

Ihanaa Kesis, mukavaa kun käyt meitä piristämässä!

neiti21wee :hug: tsempillä vaan eteenpäin.

Meillä ollut tosi kireä viikko, ei oo peittoja heiluteltu todellakaan. Mutta huomenna kp 10 vasta eli vielä ehtii. Täälläkin mies kattomassa sitä kuuluisaan lätkää :headwall: Pakko kellistää se huomenna pojan päikkäreiden aikaan :LOL: Mäkään en kyllä noista aikatauluista etukäteen puhu, on sen verran herkkä tuo mies ;) Vaikka kyllähän se tietää mikä on mielessä kun yhtäkkiä kolmen viikon tauon jälkeen kyöhnään kyljessä :LOL: Onneks ollaan huumorilla pärjätty aika hyvin.

Mukavaa viikonloppua!
 
Iltoja tännekin!

Sipuli kyseli kuulumisia. Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu tännekin. Pahoinvointia on ollut vaihtelevasti, toisinaan kestää koko päivän eikä tunnu oikeen mikään auttavan, toisinaan sitä ei ole lainkaan. Oksentanut en vielä ole mutta pyttyä halaillut ja yökkinyt vedet silmissä. Juuri tänhän te tietty halusittekin kuulla... :LOL: Väsyttää kauheasti ja pissalla pitää rampata koko ajan. Nyt kun esikoinenkin on ruvennut nukkumaan täysiä öitä niin oma armas rakko pitää huolen että noustava on silti ;)

:whistle: :whistle: Näillä puhureilla puhallan teille kaikille hirmuisesti plussaa :whistle: :whistle: Suurella sydämellä kutsun teitä mukaan tuonne pikkukakkosten odottajiin :heart: :heart:

Torey 7+2
 
Kiva Kesis ja Torey, kun taas poikkesitte kertomassa kuulumisia. :heart: ..Vaikka väijynkin teitä jatkuvasti tuolla paremmalla puolellakin. :D Halit molemmille vielä tälläkin puolella!! :heart:

Täällä valvotaan yhen naapurin tupareitten takia.. Kävisin varmaan valittamassa, ellei oltais kuukauden päästä muuttamassa tästä pois. Harmittaa, ku muutenkin oon unihäiriöinen ja nyt tarvii kuunnella viel tommostakin. Oon varmaan vaan hemmoteltu pilalle, ku tääl on yleensä ollu niin ihanan rauhallista. No, onneks päästään pois ja ihan omaan taloon. :heart:
 
mulla tylsää. Mies vieläki jossain missä lie. Mulle sano puhelimes" Olen lomalla et ei ole tarkkoja kellon aikoja etmillo menen minnekki jne et meen missä tykkään"
Kysyin vain et joko se auton on korjannut ja et monen aikoihin tulee kotiin. Eipä siltä kärsi enää mitää kysyy et heti ärähtää tai jotai muuta. Ollut tuppisuu monta päivää eikä oo kertonut mikä sitä risoo. Mua alkaa ittee ottaa päähän ja itkettää vaa et mul on pahamieli vain.

Nyt vaa tuntuu et kaikki menee päi honkia ei mikää mee niikui haluais.Meillä ollut tällästä vuoristorataa. :'( itkettää nytki väkisin. anteeks purkaus. :ashamed:
 
neiti21wee :hug: Kyllä se plussa sieltä tulee.

Pilkkis79 Kyllä se nyt pitää joku raja möykässäkin olla.

Oho, ukko tuli kotiin. Ei ole niin kännissä kuin kuvittelin :D Jospa sitä sitten pystyis pupuilemaan ;)
 
aurinkoinen äityli Kuten todettua, täällä sitä ollaan toisiamme kuuntelemassa. Tänne on ihan hyvä purkaa, sekä hyvää että pahaa oloa. Toivottavasti saatte miehesi kanssa puhuttua asioista ihan kunnolla lähitulevaisuudessa, ei tommosessa tilanteessa oo kellään hyvä olla.
 
niin toivotaan et miehen asenne muuttuu tosta ja rupee puhumaan mulle. Vaikka mä olen kaikkeni yrittänyt kysyy mikä sen on mut ei se mitää sano. Näkee sen käytöksestä et sillä on jokin.
EI nyt jotenki huvittais nukkua vaikka hieman väsyttää ja uni varmaan tulisikin. :(
 
aurinkoinen äityli Mee ihmeessä nukkumaan, jos vaan uni tulis. Hyvien yöunien jälkeen on taas parempi olla ja jaksat varmasti paremmin yrittää ratkoa tilannetta. Miehesi vaikuttaa tarvitsevan tilaa ja aikaa, ehkä sitten olisi hänenkin helpompi jutella. Toivotaan tosiaan, että asiat selviää. Ja onhan asioilla aina tapana järjestyä, tavalla tai toisella.
 
toivotaan et järjestyis. EN tiedä pystynks nukkumaan. Itkettää välillä ja ajatukset sekavia. Tuleekohan tästä äitienpäivästä sit painajainen. :ashamed: Miehen kans sitä harvoin tapellaan tai siis me ei tapella et mies joko huutaa mulle ja mä oon hiljaa mut mies leppyy hyvi äkkiä sit pyytää anteeks käytöstään ja puhuu sit kaikkee hassuja ja tuhmia sillä se yrittää sit mua saaha piristymään jne. Tää ollut jo montapäivää tällästä et mökötystä tyyliin ja ei puhuta mulle ja jotain tiuskii. :ashamed:

Mulle vaa tulee semmonen syrjitty olo tai miten sen selittäis.Siis sellanen et oon muka tehnyt jotain väärin tms.Mies kyl sanoo etten oo muka mitää tehnyt.
itkettää nyt vaa hemmetisti ja vituttaa! :'(
 
Kesis ja Torey Kiva kun käytte välillä kurkkimassa! =)

Hani Onnittelut 1-veelle! :flower:

neiti21wee Pahoittelut :hug:

Minä testasin vielä eilen ovsitestillä ja nyt testi viiva oli vahempi kuin kontrolliviiva. Ja verrattuna siihen torstaiseen testiin eilien oli siis paljon vahvempi. Joten ehkä se torstainen ei ollut vielä plussa vaan eilinen oli! Silloin olisi ainakin eilinen ilta puuhailu osunut juuri oikeaan aikaan. :whistle: Eli kai tässä loppukierrosta vielä piinailemaan pääsee! =)
 
Mies ku yöllä tuli just sillo 1.00 maissa ja mä hereillä olin mut sängyssä ja selkä mieheen päin niin mies silitti vähän ja rupes nukkumaan. Aamulla se oli ihan kiinni mussa.
Sit tosiaan yöllä mesessä miehen paraskaveri sanoi et antaa miehelle aikaa ku se on lomalla jne. No en mää oo kieltänyt sitä menemästä mihinkään se oli eilen menossa ja nyt on isänsä kans keskustassa ostamassa varaosia autoon.

Sitä vaan et sen käytös on vaan nii omituista et ei sano mitään et esim se tarttee omaa aika jne. se vaa mököttää ja sit kiukkuaa. Tiedän sen ettei silel voi mitää puhua tms ku on tolla päällä. Olen ollut hiljaa.
Eipä se tänäänkää oo mitää sanonut. Huomenna äitienpäivä...pitäis kait sitä iloita mut ei tiedä mitä se huominen tuo.
 
Heipparallaa.

Mä täällä taiteilen kingis-puikosta tippunutta suklaata pois näppiksen väleistä... :ashamed: mut kingis oli hyvää...

Superonnittelu :hug: Hanin pikkumiehelle! Mukavia synttärihetkiä!

Neiti21w pahoittelu tädistä , tsemppiä seuraavaan kiertoon. :hug:

NeitiKesäheinä onnittelut sydämensykkeestä ja paljon tarrasukkia ja onnea loppuraskauteen!

ON: kp 20/25-30, mä luulen, että te ootte saanut tartutettu muhun näitä raskausoireita...ainakin tänään on ollut huonoa oloa aamupäivän ajan ja ruoka ei oikein kunnolla maistunut, kingis kyllä maistui =)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Ainiin,

Aurinkoinen äityli jaksamista! Miehet on usein tommosia, että jahkailevat vaan oman pään sisällä asioita, eivätkä keskustele niistä. Ei kai siinä muuta voi kuin antaa toiselle tosiaan tilaa. Sitä paitsi voihan se olla, että hänelläkin on lieviä paineita pikku2:sen suhteen.
Mutta tule vain aina tänne purkamaan tuntojasi, jos et miehen kanssa pysty asiasta keskustelemaan :hug:
 
juu purkaan toki jos kehtaan :D On ollut tänää tosi känkkäränkkä toi meidän typykkä. Mies laittanut autoo ja nyt haluais mennä jotain jokkiskisoja kattoo mut kukaa ei oo mukamas lähös eikä mua kysynyt et voinks mä lähtee jne.
mut lähen touhuamaan...
 
no nyt mies katteli nettiautoa ja lähti yhtä autoo kattomaan tossa 15km päässä ei vielä tiedä ostaako sen. EIkä sitäkää et tuleeks se auto meille vai hänen isälleen. Kun mieheni isän auto hajos ja vikaa ei vaa löydy ku uusia osia vaihdettii ja ei vaa toimi oikein. Sit meillä on 1 auto ku molemmat kumminki tarvii autoa.
 
huh huh. juhlat on juhlittu. ihan kivasti meni.
päivittelen huomenna sitten taas pinon ajan tasalle kun en nyt jaksa :ashamed:

aurinkoinen äityli miehet tuppaa valitettavasti olee just tollasia kun oman päänsä sisällä miettii jotain ja saa ihmetellä mikä niillä välillä on.

poika on nukkunu aamu 8 jälkeen vaan tunnin eikä millään suostu menee nukkumaan. väsynyt kyllä on mut ei nuku, ei |O tätä tää on meillä AINA.
 
meillä onneks neiti nukahti 21.00 ku päivällä nukku 1 päikkärit. Jännittää huominen et onko mulle yllätystä.
Niinpä miehet on joskus iha ihmeellisiä. :ashamed: Uni ei vaa meinaa tulla.Eikä tietoa millo mies tulee ku se rassaa sitä ostamaansa autoa.

Jos jotain keksii tässä.. huomenna kait siivottava tms. vai onko se meidän äitien vuoro olla et meitä palvellaan? :kieh:
 
Joko mä oon hullu tai vainoharhainen pöljä :eek: tuntu äsken ihme "liike" masussa. Tänää kokopäivän ollut tuo oikeanpuolella alamasu sivulta reiden yllä kipua. siis menkkamaista viiltävää kipua.
Oonko mä seonnut?sanokaa jo äkkiä.. tehdä testi?vai jättää tuonnemmas? :whistle:
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen äityli:
Joko mä oon hullu tai vainoharhainen pöljä :eek: tuntu äsken ihme "liike" masussa.
Mulla ei oo synnytyksen jälkeen nuo "liikkeet" loppuneet ollenkaan. Eli melkein joka päivä muljahtaa just samalla tavalla kuin jos masussa olis vauva.
:LOL: Mutta voihan olla että sinulla on. =)

Terveisiä pohjoisesta (tai siis pohjoisemmasta kuin Helsinki, Oulun seudulta), oltiin 5 päivän reissulla äitini luona. Vauvakuumeilu on nyt hieman hiipunut, kun ei kerran sitä kiertoa tunnu saavan millään. 2,5 kk jo imetyksen lopettamisesta. Toisaalta olen tyytyväinen, että se pahin terä kuumeilusta häipyi, johan siinä omassa kuumeilussaan meinasi tulla hulluksi. :kieh:

Olen nyt ajatellut alkaa laihdutuskuurille, jospa se vaikka auttaisi kierron palautumiseen. =) Niin ja torstaina on se gyne.

Niin ja oikein hyvää äitienpäivää kaikille!
 
Mieheni tuli yöllä klo. 00.15 kotiin. Pyykkei ku olin laittamassa nii mies tuli taakseni ja suuteli mua sit sanoi "anteeks et hän ollut pahalla päällä" Mies meinas et käytäis syömässä jossain tänään. :) Niin näi aamulla äsken 15-20 min sitten sain oikeiin kiihkeää ja tulista menoa peiton alla :D :heart: Oon nyt nii LÖÖV tuulella :heart:

Oikein mukavaa äitienpäivää kaikille!!!!!!!!! :heart:
 
ja mä kun just täällä ajattelin et jos sais pikkukakkosen äitienpäivälahjaksi :) :) :ashamed: :ashamed:
nyt on eilen ja tänää pupuiltu ja jäin makoilee yms. yms. mut oviksesta ei oo kyl tietoakaan. ei mitään tuntemuksia tai muuta, MÄLSÄÄ.
 
Mukava äitienpäivä takanapäin. Meidän pieni iso poika oppi kävelemään! =) :'( Eilen poika käveli jo muutamia pätkiä ja tänään sitten jo "pitkiäkin" matkoja. :heart: Kyllä nyt olisi hyvä pikkusisaruksen tulla kun isovelikin on jo "niin iso". :LOL:
 
Meiän pieni mies nukahti itse yksin ekaa kertaa omaan isojen poikien sänkyynsä. Tänään kasattiin sänky ja 10 minuuttii meni ku nukahti. Mä luulin et se ei onnistu ikinä. Tähän asti ollaan oltu perhepedissä. Mä olin ihan suu auki ku meni näin hyvin :D Sain siis mukavan äippälahjan :)
 

Yhteistyössä