Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Iltaa! Onkos muita työn raskaan raatajia tai lapsen valvottamia vielä koneen äärellä..? Täällä viimeistä yövuoroa viedään, joten alkaan pikkuhiljaa olla tilanne voitonpuolella. Hyödyllisin lastenhoitotarvike on meilläkin ollut itkuhälytin, sitä käytetään vieläkin joskus, kun itse ollaan...
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Huomenia. Liikkeistä on ollut puhetta: tänä aamunakin oli varsinainen rumba käynnissä tuolla mahassa, kun ajelin töihin. Tykkäsi kovasti country-musiikista ;) Enää ei tuntemukset ole pelkkiä hipaisuja, vaan kyllä siinä ihan kunnon potkut on jopa ulospäin tunnettavissa, kun vauva jumppaa...
  3. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Moi. Kiitokset oululaismammoille todella mukavasta tapaamisesta. Harmi, että meillekin tuli niitä kahvivieraita ja piti lähteä jo(?) klo 15 jälkeen pois. Juttua olisi kyllä teidän kanssa riittänyt vaikka kuinka. Sovitaanhan sitten syyskuulle uudet treffit. ON: mulla on taas parina päivänä...
  4. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Sopii, nähdään huomenna. Andie ja luumu 16+6
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Vauvanliikkeistä oli kyselyä. Noin kaksi viikkoa olen tuntenut pieniä hipaisuliikkeitä alavatsalla sekä oikealla että vasemmalla puolella. Nyt viimeisen parin päivän aikana liikkeet ovat selkiytyneet. Tunnen niitä kyllä kesken työpäivänkin, vaikka ei ole ollut aikaa niitä oikein kuulostella...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Heips. Tänään neuvolassa ei kummempia. Sydänäänet kuuluivat hyvin ja muutapa meidän neuvolassa ei tällä käynnillä selvinnytkään. BabyP:lle onnittelut mukavista ultrakuulumista :flower: mitenhän sitä jaksaa odotella tuota omaa ultra-aikaansa ;) Andie ja luumu 16+5
  7. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Moi pitkästä aikaa! Lomat on lusittu ja töihin palattu. Olen käynyt viimeisen kuuden viikon aikana aina silloin tällöin lueskelemassa teidän viestejä, mutta en ole mukamas kerennyt itse kirjoittelemaan. ON: Kaikki on sujunut tähän asti hyvin ja nyt kun pahoinvointi on hellittänyt, niin...
  8. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Mullekin sopii sekä pelkkä kahvittelu ja syöminen. Ja roskaruokakin kelpaa aivan hyvin. Jospa te, jotka otatte lapset mukaan, niin päättäisitte paikan, kun tiedätte, missä omanne viihtyvät. Mulle käy ainakin mikä paikka tahansa. Andie ja luumu 16+4
  9. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    16.8. sopii myös minulle hyvin. Tosin tuolloin en ota poitsua mukaan, se kun nukkuu päiväunensa juuri tuohon aikaan. Mutta saapahan nautiskella kahvit (kerrankin) kaikessa rauhassa =)
  10. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Heissan. Vaunuista: minä olen ainakin tykännyt/kokenut hyödylliseksi kantokopan (meillä pehmeä kantokoppa). Parin kuukauden ikäisenä meidän esikoinen ei meinannut iltaisin nukahtaa; silloin nukutettiin heiluttamalla kantokoppaa =) muutenkin, jos jätät vaunut teillä alakertaan, niin voi olla...
  11. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Heipsan pitkästä aikaa! Minäkin tulisin mielelläni mammojen tapaamiseen =) käyn töissä, mutta minulle sopivat kyllä nuo molemmat ajat. Voipi olla, että otan pojun mukaan, lapsethan viihtyvät varmaan keskenäänkin...ainakin jonkin aikaa... Mitenkäs paikka? Minusta olisi kiva, jos samalla...
  12. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Jee, mulla viimeinen työpäivä alkanut, tänään puolelta päivin alkaa 5vk loma B) kyllähän tämä viimeinen työpäivä menee vaikka päällään seisten :whistle: Onnittelu kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower: ja tervetuloa uusille :wave: Andie ja luumu 9+5
  13. A

    ¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

    Pilkkikselle suuret onnittelut plussaukset :heart: ja tervetuloa tälle puolelle :wave: Katsotaan, jos huomenna olisi aikaa kirjoitella vähän enemmän tänne päin... Andie ja luumu 9+2
  14. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    TMK:lle superonnittelut tuplailosta :heart: Jee, mulla on pari päivää ollut jo parempaa pahoinvoinnin suhteen. Puolenpäivän jälkeen tulee aina armoton väsymys, eikä millään jaksaisi olla töissä päivän loppuun saakka ;) mutta täällä sitä vaan kökitään...no enää ensi viikko töitä ja sitten...
  15. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Tsemppi :hug: kaikille raskausdiabeteksen kanssa taisteleville. Tiuhtille :hug: Sefille jaksuja :hug: kyllähän se varmasti masentaa, kun on noin rankka pahoinvointi, eikä varmasti todellakaan tunnut elämän parhaalta ajalta tuo raskausaika. Mutta koita jaksaa, kyllä se aurinko varmasti...
  16. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Ja vastaus lehtikyselyyn: en ole tilannut vauva-lehteä, mulle tulee kaksplus ja siinä on nykyään aika paljon vauva-asioitakin, joten en tiedä tilaanko vauva-lehteä ollenkaan erikseen. Andie ja luumu 7+4
  17. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumista kaikille tasapuolisesti :flower: Minulla 1. neuvolakäynti vasta heinäkuun alussa, mutta jotenkin tuntuu, että aika menee paljon nopeammin kuin esikkoa odottaessa. Ei nyt niin joka päivä laske viikkoja ja odota ultraan pääsyä ;) Täällä myös...
  18. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    runttipullalle tsemppiä :hug: ruikulin kanssa, ei oo sullakaan varmaan häävi olotila, koita jaksaa :heart:
  19. A

    TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

    Tervetuloa joukkoon Fiona Ja suoraan ON: edelleen kauhea olo jatkuu. Nyt olen töissä pystynyt olemaan, mutta ensi yö ja vielä huomenna puoli päivää pitäisi jaksaa putkeen olla töissä ja se vähän hirvittää. Koko ajan on huono olo ja oksettaa. Joku kyseli, että onko ok olla pois töistä, jos on...
  20. A

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Kesis pahoittelut menetyksen johdosta :hug:

Yhteistyössä