Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Kiitos pahoitteluista. Ja yrityksen iloa kaikille!
  2. A

    Alkuraskauden keskenmeno - infoa.

    Moips. Eli viikkoja nyt noin 5+3 ja eilen alkoi vuoto joka on tänään yltynyt. Menkkakipuja koko viime yö. Tänäänkin kipuilee, mutta ei niin paljon. Menkkakipuja ollut kyllä koko raskauden ajan. Neuvolasta vaan totesivat puhelimessa että keskenmeno mitä luultavimmin. Puhelu oli niin outo...
  3. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Moi. Onnea MM-11. Mä taas taidan tehdä paluun tänne... Vuoto alkoi eilen tuhruttelulla ja alavatsan kivut pahenivat, tänään sitten jo ihan kunnon vuotoa. Taisi olla se raskaus siinä, viikoille 5+2 (?) pääsin. Taidan nyt taustailla ainakin loppukesään asti, ei oikein taida jaksaa...
  4. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Moi taas. Pahoittelut Tengu Kopsaan nyt osittain suoraan tuolta toisesta ketjusta, kun ei tätä asiaa voi niin monella tapaa ilmaista: Neuvolan tätsä oli sitä mieltä, että melko varmasti keskenmeno. Ei kyllä antanut mitään ohjeita suuntaan eikä toiseen...? Päivällä vuoto lisääntyi ja...
  5. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Moi taas... Neuvolan tätsä oli sitä mieltä, että melko varmasti keskenmeno. Ei kyllä antanut mitään ohjeita suuntaan eikä toiseen. Päivällä vuoto lisääntyi ja on nyt ihan tummaa verta. Eli jollei ihmeitä tapahdu, tämä taisi olla tässä. Varmistan vielä viikonloppuna testillä et hcg tosiaan...
  6. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Jeenille tsemppiä ja voimia! Onnea Heddylle ja muille hyviä uutisia saaneille! Tänne ei niin hyvää: Eilen alkoi pieni tuhruvuoto joka on vähän voimistunut yön aikana. Kyllä tämä kesken taitaa mennä. Yöllä olin niin kipeä että en saanut kunnolla unta (vaikka väsytti älyttömästi), kivut...
  7. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Hieno plussa kn07! Onnea! Omanapailu jatkuu: Tihrustin eilistä testiäni uudelleen ja suunnilleen yhtä voimakas se oli kun tuo sunkin, mutta kontrolli oli vaan paljon vahvempi kuin tuossa... Jaa-a... kyllä tämä kesken taitaa mennä. Vuoto jatkuu, punaisempana ja ehkä hitusen runsaampana...
  8. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Ja kiitos Ippe tsempistä!
  9. A

    Helmikuun hippuset 2012

    RR:lle ja muille kiinnostuneille: Tässä tietoa alkuraskauden vuodoista: Alkuraskaus ja valkovuoto | Oireet (Älkää antako sanan valkovuoto hämätä, verestä tuossa puhutaan.) Tuo vähän lohdutti tuo 20-25%, vaikka artikkelissa ei kerrotakaan että kysymys olisi normaalisti jatkuneista...
  10. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Voi v... Noni. Kirjoitin tuon viestin, hyppäsin pyörän selkään ja tunsin saman tien kuinka jotain lorahti... Ja vertahan se. Pientä rusehtavaa vuotoa, toistaiseksi... Toivottavasti nyt pysyykin pienenä. Ihan menkkamaiset olot vatsassakin, että nyt kyllä nousee pahat aavistukset täälläkin...
  11. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Onnea Tengu lääkärille! Toivotaan että edelliset olisivat olleet vääriä hälytyksiä. Pahoittelut Ruttuinen Rusina, nuo vuodot kai usein kuuluvat onneksi asiaan? ON: Mun testit ne ei vaan vahvistu, ihan soma plussa tuli tänä aamuna Apteekin omalla, mutta ei yhtään voimakkaampi kuin...
  12. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Kiitos Tiipula, jeeni ja Leeniliini! Ehkä on vaan syytä jättää tuo testailu vähemmälle, kun digigin näytti jo viikko sitten plussaa. Oireita kun kuitenkin on. Onnea muuten Tiipula sinulle ja Annille! Uskomatonta että hän on jo maailmassa, muistan kun plussasit silloin syksyllä. :)
  13. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Tervetuloa Line, millanen ja Cristina! Vähän kopsaan tuolta toisesta ketjusta: Jes, hyvää juhannuksen jälkeistä aikaa kaikille! Ehdin jo riemuita kun oli niin hyvä, krapulaton olo eilen aamulla, mutta illastahan se oma "krapula" iski: pää kipeä ensimmäistä kertaa raskausaikana ja ällötti...
  14. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Jes, hyvää juhannuksen jälkeistä aikaa kaikille! Ehdin jo riemuita kun oli niin hyvä, krapulaton olo eilen aamulla, mutta illastahan se oma "krapula" iski: pää kipeä ensimmäistä kertaa raskausaikana ja ällötti. Puolikkaalla parasetamolilla meni lopulta ohi ja sitten iskikin jumalaton nälkä...
  15. A

    Helmikuun hippuset 2012

    Moi! Mäkin tulisin mukaan, kai jo uskallan... Eli ikää minulla on 29, viikot 4+3 ja LA olisi laskurin mukaan 27.2. Esikko olisi tulossa, yhdeksän kuukauden yrityksen ja parin kemiallisen jälkeen... Synnärinä TYKS. Yritämme nytkin olla ihan rauhassa hätäilemättä, mutta kyllä mä tuosta...
  16. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Moi! Onnea Susimielelle hyvistä uutisista ja tervetuloa Iseeyou! Ollaan tosiaan Line menossa melkein samoilla päivillä. :) Hauskaa, voidaan tehdä vertailua. Mä sain ekan neuvolan jo 4.7. Hyvä ettei tartte odotella. Mullahan on on ollut melko vaihtelevat kierrot, pohdin et pitäisikö mun...
  17. A

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Moi! Siirryn vihdoin teidän joukkoon. Hui. Pe tein melko selviä haamuja eri testiellä, viikonlopun aikana vahvistui ja eilen ihan selvät viivat. Lisäksi tänä aamuna nuo digillä postiivinen ja arvioksi 1-2 vk. Meillä tapahtui perinteiset: päätettiin ajatella muita asioita ja unohtaa...
  18. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Moi! Tsemppiä Epa, millimolli ja Destello! Mä kyllä tiedän ton vitutuksen tunteen erittäin hyvin, tuklihan noita kiertoja kahlattua. Mua henkisesti auttoi se, että olin pari kiertoa nyt aika lailla laskematta päiviä jne. En piitannut oviksista ja muista vaan kunhan merkkasin kalenteriin...
  19. A

    Esikoista yrittämään 2011

    Embylle ilmeisestikin onnea menkoista, jos niistä nyt voi täällä onnitella. :) Lykkyä uuteen kiertoon! Ja toivottavasti Hennu on päässyt hyödyntämään oviksen. Häistä : yhdyn valkoisesta hääpuvusta kieltäytyjiin. Olen tässä yrittänyt etsiä sopivaa kolttua, mutta mitään ei tunnu oikein...
  20. A

    Kuvia plussatesteistä

    Nyt tais tärpätä...? :o Tässä testit kolmelta eri päivältä Apteekin omalla, kiertoni vaihtelee 24-31 välillä, mutta 25-26 pv ovat olleet tavallisimmat. Kaksi kuvaa, kun toinen on parempi mutta toisessa näkyy myös kp 24 hailakka viiva. Luonnossa kaikki ovat vahvempia. Aijaa.com -...

Yhteistyössä