Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nega kp.25/28 näkeeks kuka mitää? Kp. 25/28 ilta pissist.... selkää jomotellu. Outoja vihlasuja emättimes. Valkovuoto taas runsasta, aamulla särki päätä jumalattomasti. Ja lämmöt ollu vähä koholla. Ja olo et menkat alkaa millä hetkellä hyvänsä.
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    http://aijaa.com/WWeuLp mie täällä poden ihan kamalaa päänsärkyä. Ja herätessä meinas pissit tulla hoisuun kuol nii kova hätä.. muita oireita ei ole itään. illalla olleet painon tunteetki hävinnä. Mut levoton yö takana. lämmöt 36,2... normi. 35,8..... ja testissä selvä nega ...
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jozzuuh mie en nää valitettavasti testeissä mitään.. mut jospa kuva hämää.
  4. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt sit nippAilee alavatsassa vasemmalla puolella aika kovaa ja hassu paineen tunne alapäässä.. alkaakoha menkat rytinällä etuajassa.
  5. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Päivä meni taad vauhikkaasti ettei oo kerennä kännyy kattoo. Onnee plussanneille ja voimia keil uus kierto alkana ja toivoa teille keil vuotoa meinaa vähä olla. :) itellä tuntuu et kaik merkit jotka viittas et vois olla raskaana on hävinny paitsi et pissil juoksen usein vaikken isoi määriä...
  6. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    http://aijaa.com/K22ikP niin selvää nega tuli jotta toivo men kp. 24/28.. tissitkää enää nii tirvonneet.. pissittää useesti ja tukkone olo aamulla.. Valkovuoto muuttui sikeäksi vuodoksi :/ Ja lämmöt tippunu 36.8 siihe 35.9.. :/
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jozzuuh mulla on tällähetkellä tissit turvonnu, närästelee, käyn normaalii enemmän pissillä, vähä itku herkkä. ihan kiva et on joku joka piinaa samoilla päivillä.
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Toivotaan kaikki parasta kaikille.. :) ja muistakaahan ottaa myös rennosti.. :)
  9. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Theran voi sua.. piinailu on inhottavaa.. mutta älä heitä kirvestä kaivoon voi olla jottaa aamulla saat selvää haamuu ainaki.
  10. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jozzuuh.. mie samal lail olemattomia viivoja hihkun et näkeeks muutki. itse asiassa onkin kp 23/28. Ja kyl mie sulla nään ku näyttöö kääntelen ni jotai viivaa mut niin olematonta et ei uskalla hehkuu viel. Jospa huomen aamun uutta testii ni vertaillaa sit onks tummentunu.
  11. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mitä toi ovis testi kertoo loppu kierrossa? Näkeekö siitä jotenki mahdollisen raskauden myös.? Valaiskaa tietämätöntä.
  12. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Geesa mäki olevinaan näin siin hailuraa mut sit et ei kai siin. Nyt ootan ja teen parin päivän päästä uuden testin.. :) Jos malta oottaa paria päivää. Hih. ja joo raskaana on mukavempi olla jos on ilman oireita tai todella lievillä oireilla. Nimimerkis 3lapsen aikaan oksensin alussa 3kk...
  13. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    haamuko? kp 22/28 nyt sain linkinkin näkymään... nyt ku tota kattoo ni ei siin kyl mitä oo
  14. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    http://aijaa.com/btN5xv onks tossa mitää tai näkyykö ees kuva ku oon aika huono näis.
  15. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hätä housuna testasin päivällä ja negaa se näytti.
  16. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voiskos se jo ny plussa näkyä kp.21/28.? ..tajuto näläkä aamulla ..lämpö 36,7 ..vähä nenä tukkonen ..väsyttäs ja meinaa taas närästää (limuu ku juo ni oikeen koskee ylävatsaan) ..edelleen raudan hajuinen valkovuoto
  17. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hellurei taas. :) minulla on mahdollisuus olla raskaana kun nuvaringin laitto meni vähä sekasin.. mut kuitenki.. ¨¨mulla kp. 20/28 ''pari päivää on ollut tosi kovaa närästystä ylävattas, (ennen ei närästänä muutaku 3raskauden lopussa) ''mittasin lämpöi aamulla ni oli 26,8. vaikka normi...
  18. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minun oireet ja siis närästyksestä lähtien oli kuvitelmaa.. menkat alako näköjään nyt kp25/28 :/ uusia tuulia teille minä tyydyn taas osaani ja laitan ehkäsy renkaan paikoilleen kun sen aika on. Vauvakuume ois kova mut....
  19. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea Plussanneille ja uusia tuulia keillä kuukautiset alkaneet ja voimia uuteen yritykseen kyllä se vielä jokupäivä tärppää.! <3 täällä on ollut touhu päivä kun kävin husky poikamme leikkuuttaa ku sillä piilokives ni leikkuu kesti useemman tunnin ja näillä pakkasilla oli vähä pelottavaa...
  20. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niitä kiinnittymis vuotoja mitä mieki mietin et oiski mulla ollu..?.... tai sit niinku mulla 3sen aikaan jos on runsaanaa vuotoo ni oli 3set ja eka tuli pois ennenkö alakokaan jäi rippeitä näky ultrassa ja toka tuli rv 6 ja vika on nyt enskuussa 2v reipas fiksu poika vaikka syntyi keskosena. :)

Yhteistyössä