Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Ovisplussa voi näyttää raskauden. Toki loppukierrossa ovisplussa ei aina ole merkki raskaudesta, mutta voi olla.

Hcg ja lh- hormonit on niin samankaltaisia, sen takia esim. Ovistesti voi reagoida raskaushormoniin ja ovisplussan aikaan voi raskaustestiin saada haaleeta viivaa.
 
Täällä kp 36/30, ei menkkoja enkä ole nyt pariin päivään testaillutkaan. Oikeesti mitä v..!
Eilen jo luulin että menkat alkais pienen menkkakipumaisen tuntemuksen perusteella mutta se oli ja meni eikä mitään merkkejä enää :D

Onkos Theran sulla milloin testipäivä tai oletteko tulleet jo kotiin? :)

Niin ja jozzuuh kyllä siinä jotain näkyy! Ylä- ja alalaidassa vähän selkeämmin kuin keskellä. Sulla vielä niin alkaiset kp:t, että ehtii hyvin vahvistua :)


//oho Theran näköjään sanoitkin jo että huomenna kotiin. Oon ihan malttamaton sun testien tekemisessä! (vaikka itselläkin oudot paikat tässä.. ehkä parempi siirtää nää ajatukset toisten jännäilyyn!)
 
Viimeksi muokattu:
Jozzuuh.. mie samal lail olemattomia viivoja hihkun et näkeeks muutki. itse asiassa onkin kp 23/28. Ja kyl mie sulla nään ku näyttöö kääntelen ni jotai viivaa mut niin olematonta et ei uskalla hehkuu viel. Jospa huomen aamun uutta testii ni vertaillaa sit onks tummentunu.
 
Nyytikkii ääh en mä tiedä uskallanko vai odotanko vaan menkkoja.. :rolleyes: Tultiin siis jo kotiin mut nyt mulle tuli paniikki että se on kuitenkin nega ja petyn niin että koko päivä ja seuraavakin päivä pilalla.. :headwall:
 
Noh, ymmärrän tunteesi kun itsekin uskalsin testata vasta niin myöhään :D Toisaalta itselläni on käynyt usein niin, että alitajuisesti kai jotenkin stressaa ("ei menkkoja ei menkkoja ei älkää alkako!"), ja kun testaa negan niin ne menkat alkaa..

Toivotaan, että sulla menkkojen myöhästymiseen olisi ihan oikea syy! ;)
 
Nozza

Samoilla päivillä siis jännäillään. Mä en huomenna pääse tekee, kun testit loppu ni tod.näk. vasta keskiviikkona pääsee aamupissasta tekee. Ellei ole malttamaton ja tee jo tiistai iltana.

Onko sulla mitään oireita? Mun rinnat on ihan älyttömän herkät ja en muista et olis aikaisemmin näin paljon ennen menkkoja ollut näin kipiät.
 
Jozzuuh en näe mitään tuossa sun liuskassa. : / Huomenna uutta testiä! :)

Theran mä pidän sulle peukkuja!! Ois niin kiva saada sut mukaan joulukuisiin! :heart:

Blue Bird tuo ovistesti näyttää lupaavalta, todella lupaavalta! :rolleyes:

(.) josko tiistaina soittelis neuvolaan. :) Ja kun noista oloista oli puhe niin sen verran oiretta on (ei siis oloja), että nännipihat on kasvanu ja tummunu. :whistle:
 
Ei oo tehty vielä... x) mies on reissussa ja tulee vasta parin päivän päästä... että sikäli suorastaan toivon, että se mahdllinen ovis malttaisi nyt ainakin sen päivän pari vielä.

Noh mut nyt ei auta ku toivoo parasta, että tallettelut ehtii ajoissa... olettaen että ovis nyt suostus tapahtumaankin :D vaikka ois tää ovisplussanki saaminen mulle iso juttu, heh. Vaihteluu viimesen kuukauden lähes tyhjyttään kumisseihin ovistesteihin.
 
En mä jaksa uskoa... ei tule vieläkään vauvaa meille.. :snotty: Alkais sitten menkat niin pääsis tästäkin vitutuksesta..:kieh:
Joo ja siis ihan päiväpissasta tein.. mut silti.. :snotty:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä