Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi vtt!
Kun menin ottamaan kuvaa, on tausta muuttunut jostain syystä ihan kellertäväksi ja mitään viivoja ei näy enää testi kohdassa. Ja taas oon varma ettei ole tärpännyt. Täytyy kai varautua menkkoihin mutta samalla katsoa huomenna uusi testi. Aikaisemmissa raskauksissa on tärpänny samantien ja testitkin näyttäneet kp 28 selkeetä plussaa joten tää on nyt yk7 tosi outo tilanne mulle kun ei testitkään näytä mitään vaikka oireita on vaikka muille jakaa. Tyhmät lääkkeet, tyhmät testit, tyhmä kroppa, tyhmä tyhmä tyhmää!
 
Nozza en mäkään tossa sun kuvassa nää mitää :/

Täällä juuri heränneenä mietin, että juoksenko heti nyt apteekkiin ni saan aamupissasta. Vai ootanko iltaan vai käynkö ollenkaan. Vaikeaa :D

mut niin onko kokemuksia first signal testikasetista? Katoin et se olis apteekin herkin
 
Kiiltokuva ihanaa onnea paljon!! :)

nozza hmm voi ei :( Mutta itse uskon kuitenkin että noilla päivillä plussa voi varmasti vielä tulla!


Mulla on nyt kai viikon menkat myöhässä (en edes pysy laskuissa).. Testin tein viimeksi kai torstaina tai joskus silloin enkä kyllä enää niitä jaksa tehdä vaikka ne tuolla kaapissa kuumottelee :D
 
jozzuuh: ite oon tehny muutaman kerran tolla first signalilla ja ainakin mulla on antanut ihan luotettavia tuloksia. :)

itte täällä venailen arjen alkamista, että alkais posti tuleen ja tulis mun tilaamat testit. pääsis sitten oikeen urakalla testailee :D
 
nozza ei näy mitään : /

Blue bird älä lannistu vielä! :) se sun ovistesti näytti niin lupaavalta! Mulla ovistesti näytti negojen negaa dpo7, mutta dpo8 lähtien siinä olikin jo melkein kontrolliviivan vahvuinen testiviiva.

Kiiltokuva paljon onnea! :) tervetuloa joulukuisiin!

jozzuuh tietysti teet testin hetimiten! :D
 
Pakko liittyä joukkoon... taustalla olen jo pidempään seurannut ja muiden puolesta jännittänyt.
Pillerit lopetin helmikuussa, tyhjennysvuoto 17.2. Ekat luomumenkat 13.3. ja nyt jännitellään. Mitään tietoa ovulaatiosta ei ole.. mutta jos kierto olisi tuo 24 päivää niin eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa. Ei minkäänlaisia merkkejä että alkaisi, yleensä vatsassa vääntää jo pari päivää ennen. Kova päänsärky, vatsaan sattuu repivästi esim. viime yönä kun kääntyi selältä kyljelle. Hirvittävä makeanhimo ja muutenkin nälkä kokoajan. Äsken hain CB Plus ja Predictor mutta iskikin kauhea pelko... en uskallakkaan testata! Vaikka onkin ensimmäinen yrityskerta, pelkään että pettymys olisi liian suuri...
 
Mulla toi kuumotus liittyy keltarauhashormonin vaikutukseen. Raskaana tai ei niin hetken sitä on. Nyt raskaana se vaan jatkui ja "paheni".

Ja voi teitä ystävät ;) testaatte niin aikaisin että iskee turha paniikki :D. Minähän en koskaan, krhöm... ;)
 
Kyllä ainakin monien raskaaksi tulleiden oireissa on ollut poskien kuumotus :) Itsellänikin kyllä oli tässä kierrossa sitä n. viikko oviksen jälkeen enkä tietääkseni raskaana ole vaikka menkat viikon onkin myöhässä :D

Näissä raskausoireissakin on kyllä niin että oikeastaan minkä oireen tuleminen/puuttuminen voi olla oire :D Tyyliin valkovuodon lisääntyminen/pois jääminen, kohdunnapukan korkealla/matalalla olo, pms oireiden puuttuminen/puuttumattomuus, väsymys/ylienergisyys, kylmä/kuuma, itkuherkkyys/zen.. :LOL:
 
Taitaa kp 1 lähestyä.. ihan outoa vv... ottaa päähän...|O Nyt siis kp 34 ja dpo 12.. r-testiä en tehnyt tänään kun eilinen otti jo niin pahasti pannuun että en tänään enää viitsinyt kiusaa itseäni tyhjällä testillä. Eiköhän ne menkat sieltä ala taaaaaaas..:headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä