Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sillä vaan että eihän näillä dpoilla pitäis testissä näkyä vielä yhtään mitään "oikeeta" että viivanpaikkaa epäilen vahvasti.
Niin ja joo tiedän, tosi säälittävää testaa ees dpo 5 mutta se vaan jotenki vahingossa dippaantu kun testit tuli postissa ;)

Ps. Vinkkinä testailijoille ja viivojen tuijottelijoille, huomasin että kuvan värien muokkaaminen negatiiviksi korostaa paremmin mahdollisia viivoja.
 
Pitkästä aikaa tulin tänne pyörähtämään ja ihania plussia joka puolella. Onnenhalit kaikille plussanneille! Ja tsemppiä kuumeilijoille :)

Itselle ei taaskaan muuta kuin viivanpaikkaa antaa testit. Kiertopäivä nyt 25/28 eli viikonlopuksi vuotoa odotellaan...

negatestit
 
Mä en kännykän ruudulta nää tihrustaa viivoja, mutta Kärsimätön88:lla ainakin on plussa! Onnea :)

Arvatenkaan en jaksanut odottaa viikonloppuun, kun tänään meinas yrjö lentää työpaikalla :D En tiedä miten ihmeessä maltan nukkua aamuun asti... No, tällä väsymysmäärällä nukun vaikka maailman ääriin, mutta jännittää niin pirusti! Ei ole koskaan ollut näin pitkä kierto (kp37), joten toivon tämän olevan nyt raskautta, muuten joutuu lääkäriin lähtee selvittelee näitä oloja... Pahoittelen omanapaista pölinää, mä oon vaan niin kierroksilla, kun ekaa kertaa ikinä on semmonen semivarma olo, että saattaisin kaks viivaa testissä nähdä :heart:

Tsemppiä piinailijoille ja kärsivällisyyttä uuteen kiertoon joutuneille!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Theran
adore tsemppiä aamuun! Tuu heti kertomaan kuin kävi testin kanssa! :)

Kärsimätön selvä plussa, onnea kovasti ja tervetuloa joulukuisiin! :heart:

Theran mä käyn varmaan täällä sua kyttäämässä sittenkin ku vihdoin maltan poistua testeineni. :p Mikä kp sulla nyt olikaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Cisulle piti vielä sanomani jotta mikäli olet varma dpo päivistä niin hieman epäilen että dpo5 viivaa tulisi. Mutta eipä sitä tiedä!!! Elämä yllättää!

Kukas se kyseli. .Pupelaattori ainakin. Kuivana rfsu ovistestissä se viiva tosiaan Ikäänkuin haalenee. Se ei mulla ainakaan anna ikinä sellasta paksua tummaa viivaa ..ei edes nyt ku raskaana tein. Viiva on tollanen yhtä tumma ku kontrolli mutta toisesta reunasta vielä tummempi. Kuivana ne näyttää tosiaan tälle (jooo..sori en tiiä miks nää jäi jemmaan :D )
Rfsu ovistestit, ylimmässä jo digi hymyili
1428429892987
 
Hui kamala kun hetkeksi selkänsä kääntää niin tekstiä tulee. Katsotaan muistanko kaikki. Pahoittelut jo etukäteen jos jonkun unohdin. :ashamed:

Kärsimätön Onnea!
Jozzuuh mä en vaan näe.. anteeksi : /
Lukka :heart: Tulehan kertoo mitä tulokset on.
Cisu mä oon tehnyt noita mutta en oo mitään ylimääräisiä viivoja nähnyt vaan puhtaita negoja.
Pipu mä en näe viivoja.. : /
Adore Toivottavasti on sitä itseään!
Geesa :hug: Kp 1.. :D Älä kyllästy odottaa.. :D
Zuhina mikä sun kierron pituus on? Ajattelin vaan että mulla noilla kp näyttäisi hailakkaa.
Nozza En oo ihan varma.. : /
 
Theran, mun kierron pituus on täys arvotus :D kaikkee mahdolllista tähän mennessä välillä 13-38 päivää...
Jännää kun nyt se on olllu tommonen semivahva ei ihan plussa viimeset päivät... saa nähä vahvistuuko tosta taas ollenkaan.

Mä niin haaveilen yhä että ois olemassa kotikäyttöön tarkotettu ultra, jolla voisi tonne mahaan kurkistella tapahtuuko ovista koskana vai ei :DD juu melkoset haaveet...
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
IMN
Miks en ollu pikkukakkosta yrittäessä tietonen tämmösen ketjun olemassaolosta?! :D Ois mies säästyny monilta valkovuotoanalyyseilta ja haamusiristelyiltä.

Jokohan uskaltaisin ilmottautua mukaan.. Mulla on tässä ollut tämmönen muutaman päivän kriisi kun tajusin ettei tyhjennysvuoto alkanutkaan ajallaan. Söin kaksi laattaa putkeen, joista ensimmäisen aikana sairastin mahataudin ja heti perään söin kaksi antibioottikuuria korva- ja poskiontelontulehduksiin. Jotenkin alkoi hiipiä pelon lisäksi myös pieni toive raskaudesta ja kolmannesta nyytistä. Ihmeellisiä vihlaisuja on tuntunut kohdunsuulla, vähän samantapaisia kuin ennen synnytystä. Kurkku on törkeän kipeä (tämän muistan myös edellisistä raskauksista) ja tissit vaikuttaa jotenkin isommilta. Kaikki tää voi tietenkin viitata myös flunssaan ja tuleviin monsuunimenkkoihin. Tänään sitten heti miehen tultua töistä starttasin auton ja kurvasin kohti apteekkia. Ja tein negatestin (apteq)... Olin muka näkevinäni jotakin (niin kuin aina) viivanpaikan tapaista, ehkä väriäkin, mutta ei tuo miksikään muutu vaikka kuinka roskiksessa hautoisi. Nega se on.

Nyt sitten on mietinnässä josko jättäisin e-pillerit pois ja pääsisin ehkä liittymään tänne teidän seuraan ;) Edelliset yritykset on kestäneet sen 6-9kk, joten en odota tämänkään tapahtuvan kovin nopeasti. Mutta onhan se yrittäminenkin jännää aikaa, ei kai sitä voi kieltää..
 
Tervetuloa! Mä olen siitä onnellisessa asemassa että en esikoista ole yrittämässä. On noita rakkauden hedelmiä ennestään mutta tämä nelosen yrittäminen onkin sitten ollut kovan työn takana. Joten sekundäärinen lapsettomuus alkaa kuulostaa tutulta lauseelta..
Mä vaan ihmettelen kuinka me ollaan saatu tuo kohta 6v alkuun tuon miehen kanssa kun ei saada tätä meidän yhteistä kakkosta millään. :rolleyes:
 
Hurjan aktiivista porukkaa jälleen!

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä huomen aamulla testaaville, - tulkaahan kertomaan tulokset!

Theran ja Nyytikkii: voi kurjuus kun vuoto alkoi, mutta nyt kaikki rynnätään sitten oikein joukolla tuonne tammikuisiin :D

MissB: minä en oikein ikinä ole bongannut sitä venyvää limaa ja todistetusti ainakin yhden kerran on homma ilman sellaita limaa toiminut!

Lukka: tule päivittämään tulokset sitten meille, jookos :wave:

Tammityttö: on kyllä niin hienoja viivoja, että ilolla niitä katselee :heart:

).( menossa kp6 ja vuoto loppui eilen. Tänään kävin myös gynellä tarkistuttamassa ettei alakerrassa ole mitään syytä miksi ei raskaustestiin sitä plussaa tule. Lääkärini oli ihanan tsemppaava asian suhteen ja ilokseni kaikki oli kunnossa. Huoh. Gyne myös totesi, että limatilanne kohdussa on todella hyvä näin varhaisille kiertopäiville.
 
mamma2012 juu! Kauhea ryntäys tammikuisiin. :D Mun esikoinen edellisestä liitosta on vajaan vuoden päästä jo 18v. keskimmäinen pääsee ripille kesällä. Että kai mä kohta saan alkaa odottaa lapsenlapsia.. vaikka mun esikoinen sanoikin että ei halua yhtään lasta.. :D
 
Viimeksi muokattu:
zuhina ai sä jäit haaveilemaan siitä! pitäisköhän mun mennä tonne leijonan luola ohjelmaan sellasen kanssa? :D Voi kyllä olla ettei paljoa lapsia tulisi sen jälkeen, ei varmaan liika ultraäänikään hyvää tee.

IMN tervetuloa vain jos tänne uskaltanet liittyä jo! :)

Joo mä en edes halua alkaa näitä asioita omalle miehelle selittämään, se ei vaan ymmärrä :D Sillä on jotenkin vieläkin haastavaa ymmärtää mikä on ovulaatio.. Kuulostaa tosi naurettavalta mun mielestä. Kerran pyysin ihan huvikseni sitä selittämään sen niin se selitti että "No siis sillon kun on menkat niin ne munasarjat tai jotkut irtoaa ja semmosta. Sitten tulee valkovuotoa ja kaikkia ovulaatioita" wtf?? :D


mamma2012 jep toivotaan parasta! :) Olis aika mahtavaa päästä samaan joukkoon sitten jonkun tutun kanssa täältä joskus. Mutta tosi kiva kuulla, että kaikki on kunnossa! Osaa varmaan itse sitten vähän rentoutua, kun ammattilainenkin on todennut että kaikki on mallillaan.

Theran oho mitä ihmettä mä kuvittelin sut paljonpaljon nuoremmaksi! :D Mutta joo ehkä sunkin esikoisella ehtii mieli muuttua, kyllä mäkin joskus teininä ajattelin että ei ikinä mitään lapsia! Pelkkää biletystä vaan ja matkustelua.. ja biletystä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
36v tuli mittariin tammikuussa. 19v olin kun esikoinen syntyi. Mäkin vähän elättelen toiveita että sen mieli muuttuisi. Opiskelkoon nyt.. :D Keskimmäinen tytär lupasi kyllä ainakin yhden lapsen saada. :D ps. En oo viitsinyt sanoa että ei se niin yksinkertaista oo vaan saada niitä lapsia. Ne tuskin haluaa kuulla äidin seksielämästä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii: nää testit on ihan näit s marketista saatavia 2,60e /2kappaletta.. kaikis 3 mes raskausessa oon vain näitä käyttänä ja aina on toimina mut testii oon yleesä tehny va kerran ja viikko menkat myöhässä.

Tammityttö: mul ei ooo enää testejä kotona... yhyyy...

mulla meinaa mennä kaikki keskustelut ohi ku ollaan päivät lasten kanssa luuhattu kyläilemässä. Ni ei kerke puhelimel näpyttelee. Saatikka jos joku utelias jossai kyttää mitä viestittelen.
 
Tuun taas piinailemaan tänne kun... Nyt oon ollu superyllättynyt ku tässä kierrossa on ollu jäätävät ovisoireet. Oon ennenkin jotain ovisoireiksi ajatellut mutta nyt on ainakin korostuneet kun huomaa tälleen kun on oikeesti vähän pystynytkin olemaan ajattelematta oviksia ja tikkuja ja raskauksia! :D Tai siis en oo laskenut ovispäivää tällä kertaa, mutta silti suurinpiirtein ounastelin sen pääsiäiselle. Tänään ja eilen paljon nippailua mahassa, päänsärkyä ja koko kuluneen viikon oon vuotanut limoja kuin putous... Mietin kaupassakin tänään että tarviiko kohta sitoa takki vyötäisille peitteeksi et tuleeko läpi kun oli niin nahkea olo :D Aloin jo fundeeraamaan et mitäs hiisiä, oisko voinu olla etten ois aiemmin kunnolla ees ovuloinut... Mutta kai mun on pakko ollut ovuloida kun ne monsuunimenkatkin ovat sieltä tulleet tosi säntillisesti... Kaikkea sitä taas miettii vaikka mä lupasin itelleni että nyt en ajattele edes mahdollisuutta raskauteen vaan olen vain... :D Oon kyllä silti antanu itelleni nyt vähän tunnustusta että oon siinä jopa onnistunutkin hieman rauhoittamaan itseäni ja stressailua! En ehkä kymppiä saa mut ehkä seiskan ;)
 

Yhteistyössä