Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tuli vaan mieleen noista miehistä vielä.. kerranham mä tein testin ja ajatelin olla kerrankin "romanttinen " ja jättää tikun miehen tietokoneen päälle. No..mies meni koneelle eikä sanonu mitään. Teki hommiaan ja elämä jatku. En löytäny testiä kunnes näin sen vessan kaapissa. Hirvee itku ja vitutus ja pettymys. Sanon miehelle että kiva kun on nii v**n kiinnostunut. Mies jäi suu auki ja totes että ai..oliko se joku uus tikku. .että ootko sä raskaana.. sanoi että luuli sen olleen joku vanha jemmaan jätetty muisto jonka lapsi oli kaivanu jostai :LOL:. Että tässä seb näkee miehen ja naisen ajatukset.. ehkei pitäs jemmata noita tikkuja :ashamed: :D
 
adore voi ei voimia :( Kyllä se plussa sieltä vielä tulee.

Bluebird näkyy siinä jotain kyllä :) mutta toisaalta jos katsoit niitä mun viivanpaikkoja mitä laitoin niin nekin oli onesteppejä ja niin vaan menkat alkoi viikon myöhässä.. :(

Nellikaneli viivoja näkyy! Toivotaan vahvistumista :)

Kärsimätön88 onnea hirmuisesti!! :) Mutta aika harmillinen tuo miehen reaktio :/ Veikkaan, että tuo suuttumien sun ominpäin testaamisesta oli vain sitä, että hän säikähti sitä plussaa.. Tai siis tuskin olisi suuttunut jos olisi nega tullut. Miehillä menee varmaankin aina vähän aikaa asian sulattelemiseen, mutta uskon ja toivon että hän vielä pystyy asiasta piakkoin iloitsemaan! :) Ehkä kannattaa antaa hänelle aikaa ja yrittää olla normaalisti eikä varsinkaan suuttua miehen tunteista. Teistä tulee pian perhe <3

jozzuuh siinähän on viiva jo! Ihanaa, toivotaan paljon vahvistumista! :)

IMN Voi ei apua toi evoluutiojuttu :LOL: Mun mies on muuten tosi viisas ja yleistieto tosi hyvä, mutta näissä asioissa se ei ole ihan perillä.. :D Mutta toivotaan sullekkin plussaa pian :) Miehiä pitää aina vähän lämmitellä, eiköhän hänkin innostu vielä :)

Tammityttö hah voi ei! :D Kyllä mäkin varmaan tulisin surulliseksi tuosta.. Miehet on välillä vähän öö.. ajattelemattomia?


Huh unohtuikohan joku? Täällä ollaan niin puheliaita, että tuntuu että kokoajan pitäisi päivystää koneella :D Mutta se on tosi hyvä, tuolla vauva.infossa tulee meidän ryhmään ehkä yksi viesti viikossa.

Mulla täällä siis menossa nyt kp2. Mun tilaamat foolihapot tuli, aloitan kyllä syömään niitä varmaankin vasta kun joskus se plussa testiin paukahtaa :)
 
Tammityttö voi ei :D Minun mies olis varmaan ekana säikähtäny että hyi siinä tikussahan on pissaa, yök, miksi pittää kanniskella sitä ympäriinsä :D
Onpa kiva että oot säästyny imetyskivulta, on seki vissin aika yleistä. Peukut pystyyn että ei tuukkaan kipeäksi :)
 
Joo, ihan oikeassa olette! Varmaan miehet panikoi tuota tilannetta useammin kuin että ei panikoisi - onhan se iso muutos kaikille ja miehenä siihen ei varmaan edes alusta asti pääse samallalailla mukaan, kun ei tunne fyysisesti mitään muutosta. Mulla on jo nyt parempi mieli ja mies saa nyt rauhassa mietiskellä ja puhua kun siltä tuntuu.

Tuo on niin totta myös, mitä Nyytikki sanoit, että tuskin olisi suuttunut jos sieltä olisi nega tullut. No digitaalinen testi tehdään sitten yhteistuumin parin päivän päästä.

Tammityttö, tuo reaktio varmaan jo jälkeen päin naurattaa, mutta siinä hetkessä osaan kuvitella, että tuntui pahalta.

IMN Hahaha toi evoluutiojuttu oli kyllä hyvä!

Jozzuuh Näyttää lupaavalta! :heart:
 
Kärsimätön88 hyvä että tuli parempi mieli :) Onneksi tämä ihmisen raskaus on suunniteltu näin pitkäksi niin on hyvin aikaa sulatella asiaa ja järjestellä kaikki kuntoon vauvaa varten. Miettikää jos ihminenkin odottaisi pari kuukautta vauvaa? :D Ja niitä vois tulla vaikka viisi kerralla! Hui.
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää ja Theran
No joo :D se on siinä hormonitilassa ihan älytöntä miten loukkaantuu sellaisista mitkä ei heilauttaneet muutrn mitenkään. Joskus mies ilmoitti Menevänsä koulutukseen toiselle paikkakunnalle. Ihan normi setti siis mutta tunsin ku puna nousi kasvoille ja kyyneleet virtasi. Byääääääh en mä voi jäädä tänne yksin, reilu peli hei!!! :D

Pupelaattori. Kaveri imetti koko raskauden eikä tissit ollu kipeät. Kai se on yksilöllistä ja jopa raskauskohtaista. Tosin maito on nii tiukassa että vartti menee helposti ennenku tapahtuu. Ja sittenki tulee liru. Nyt ollaan istuttu sylikkäin tunti ja pieni heruminen kävi toisesta vasta. Yleensä ei ku kävi imulla mut nyt roikkuuuuuuuu ja nyplää..se ehkä vähän ärsyttää vaikka ei satu.
 
IMN
Voi miten tää vauvakuume - ja myös synnytyskuume (kuvitelkaa, tykkään synnyttää :D) - voikin nousta näin nopeaa. Pari päivää pelkoa raskaudesta ja seuraavaksi sitä jo toivoisikin. Lueskelin tuossa läpi lokakuisten 2012 ketjua ja vanhoja kirjoituksiani siellä, ja tuntuu että maito jo nousee pelkästä muistelusta :D

Tänään ilmoitan miehelle että suunnitelmat aikaistui ja vauvan "teko" alkaa heti kun kierto tasaantuu pillereistä. Turha mukista vastaan tai saa elää selibaatissa kunnes on valmis :D

Testejä tuntuu taas olevan markkinoilla enemmän kuin muutama vuosi sitten. Mitäs te suosittelette? :)
 
Tuli noista alkuraskauden hormooni huuruista mieleen että mä vedin miehelle kunnon itku raivarit kun se meni serkkunsa kanssa käymään kahvilla töiden jälkeen, eikä ollut eka ilmottanu mulle. Siis ihan normaali asia mut mulla vaan jotenkin napsahti.. Jälkeenpäin kyllä tuli naurettua itelleen :D

Täällä ovis tuli bongattua. Dpo 1 kai menossa kun en tikuttanut ja jotain sentään saatiin tallettettua. Dpo -1 meni kirjaimellisesti reisille ja dpo 0 sitten heti aamusta piti uutta yritystä :D olis vaan pitäny taas kerran miehelle oviksesta mainita, kun jostain syystä aina just sillon tavarat menee muuten väärään paikkaan..
 
Jozzuuh Nyt näen siinä jotain. :) Vahvistumisia eli uutta testiä! :D

Meillä mun mies on hyvä isä. Sille lapset on kaikki kaikessa mut raskaustestin tuloksen ilmoittaa on se negatiivinen tai positiivien niin ero siinä että negatiivisen kohdalla se yrittää piristää mua mutta muuten on että aha sulla on sitten pulla uunissa. No niin. Ja sitten eletään niin kuin ennenkin.
Tosin sekin pelkää että kaikkea sattuu ennen kuin vauva kotiin saakka saadaan.
 
Yh vihaan niin näitä ekoja menkkapäiviä.. Normaalisti ei ole edes huono olo mutta nyt jostain syystä on oksettanut ja aamulla varsinkin kun vähän lykkäsin aamupalaa tuntui että laatta lentää :/ Ehkä tää johtuu siitä että menkat oli sen viikon myöhässä niin nyt ne tulee kauheella ryminällä. Alavatsalla tuntuu ihan oudolta, ei semmosia kramppeja ollenkaan niinkuin yleensä vaan kokoajan sellainen painon tunne..
 
Huh. Vihdoin ja viimein edes jotain tapahtuu meikän kropassa. Täti saapui eilen kylään. Kierto venyi 46 päivän mittaiseksi. Kierto tosiaan hiukan epäsäännöllinen myös silloin yli 10 vuotta sitten ennen pillereitä. Mutta eipä tunnu luomumenkat muuttuneen yhtään helpommiksi vuosien saatossa. Ihan yhtä kamalaa juilimista tuntuu olevan. Nyt taidan seuraavaksi kipaista kaupasta ovistestejä ja ottaa selville, tapahtuuko ovista. Kääk, nyt kai sitten voi sanoa, että tästä kierrosta yritetään ekan kerran saada pientä ihmettä alulle. Tarkoituksena oli alunperin olla muutama kierto ilman pillereitä ja käyttää muuta ehkäisyä. Mies kuitenkin jo pari viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen alkoi puhumaan, että vauva saisi tulla, kun on tullakseen. Ei siis yritetty mitenkään erityisesti viime kierrosta. Pitääköhän tästä lähteä greippimehun ostoon, foolihapot ja täysmaito on jo käytössä :) Vähän kyllä pelottaakin toisaalta. Olen aina sanonut, etten halua lapsia. Kuitenkin olen aina muiden lapsukaisia tykännyt hoitaa. Viimeisen vuoden verran olen vauvahaavetta mielessä pyöritellyt. Jos tämä onkin joku kolmenkympin ohimenevä kriisi ja ajatus? Kääk!
 
Terve taas,
Tossa paripäivää kirjoittelin ja tuskailin omia oireitani mutta nyt olo vähän helpompi jo. Menossa kp31/28 ja testit näyttää edelleen negaa. Voipi olla että kroppa vaan taas sekasin ja pitkä kierto tulossa. Harmi Nyytikki ja Theran noista menkoista. Tylsää kun olo on niin vahvasti "raskautunut" mutta testin negoja. Varailin jo uutta gyne aikaa tonne parin viikon päähän niin mietitään näitä kierto kuvioita sitten uudelleen. Tän perusteella miltä nyt tuntuu en uusia teroja haluais. Tilasin myös noita gelee royaleita ja aloin juomaan greippimehua.

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tätin saaneille!
 
Blue bird lippu korkealle ja tikkuun viivaa! :)

Wolt joko, joko? :p

nyyttitervetullut ei mullakaan nyt järisyttäviä kuumeita ole ollut, välillä tullut sellaisia lämpimiä tunteita, että oispa kiva sellanen oma vauva. :) Enkä ole erityisen hyvä lasten kanssa, mutta uskon vakaasti, että ihan hyvä äiti minusta kasvaa enkä suin surminkaan usko, ettenkö tulisi rakastamaan lastani ja iloitsemaan hänestä aivan kuten sellainenkin vuosia vauvakuumeillut äiti joka on pikkutytöstä asti tiennyt haluavansa olla äiti joku päivä. :)

(.) neuvola varattu ja ah miten pitkä aika siihen vielä on! Kun perjantain digitestiinkin on ihan liian pitkä aika! :O
 
Jaahas, kp9 ja ovistesti haaleempi kuin eilen..
Lämmöt ollu eilen ja tänään pari kymmenesosa-astetta alempana peräti ku yleensä, eli sikäli tuskin oviskaa viel on ollu...hmh.

Pitäsköhän itsekin kokeilla tota gelee royalea ens kierrossa... tuskin tästäkään vielä tärppää :/ greippimehuista oon nyt pitäny taukoo, ehkä ens kierrossa alan taas sitä litkii... tää kierto vedetää vaihteeks pelkkien vitamiinien voimin, valmiiks luovuttaneena...
 
Mikä kp/dpo sulla wolt?! Millä testaat? Kuvaa :)

Tammityttö, ultrakuulumiset?

Muille tsempit, tällä palstalla näköjään ryysistä nyt ettei kaikkien jutuissa pysy perässä :)

Itsellä dpo 6 vasta ja piti säästää toinen first response testi myöhempään ajnkohtaan mutta ;) ylempi eilinen, alempi tämänpäiväinen:

Nolotestaus
 
Täällä kp 10 ja ootan mun testipakettia saapuvaksi, että pääsee ovista metsästämään. Ultrattii kyllä iso follirakkula, muttei vielä ollut lähdössä..

Tänään olin pas suunnittelukäynnillä. Lääkkeellisellä hoidolla mennään, kun tuo kierto on pitkä, mutta vasta seuraavasta tätistä alkaa hoito. Täs nyt luomuilu mahdollisuus ja ajattelin rennosti mennä: h- hetkenä ja sen lähellä, panelointia, vai mikä se hauska sananen olikaan. Sitten pakkasesta hakee alkio kyytiin ja pääsen piinailee vihdoin raskaus testillä, jollei nyt päätä vuotaa.. tälläkin kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Kiitos kysymästä. Mä tuijotin ruutua ihan eleettömänä. Tyyliin "jaa".. Ei jipiitä ei riemun kiljahdusta. Jamppa siellä oli ja vastasi juuri oviksesta 6+4. Eli siis kaikki hyvin tänne saakka. Mutta mä itse vaan olen ihan paniikissa. En halua menettää tätä pientä.
mut siis kaikki jees so far.

cisu, todella aikaisessa!! Mut täähän on himotestajia ja hätähousuja :D
 

Yhteistyössä