adore voi ei voimia
Kyllä se plussa sieltä vielä tulee.
Bluebird näkyy siinä jotain kyllä
mutta toisaalta jos katsoit niitä mun viivanpaikkoja mitä laitoin niin nekin oli onesteppejä ja niin vaan menkat alkoi viikon myöhässä..
Nellikaneli viivoja näkyy! Toivotaan vahvistumista
Kärsimätön88 onnea hirmuisesti!!
Mutta aika harmillinen tuo miehen reaktio :/ Veikkaan, että tuo suuttumien sun ominpäin testaamisesta oli vain sitä, että hän säikähti sitä plussaa.. Tai siis tuskin olisi suuttunut jos olisi nega tullut. Miehillä menee varmaankin aina vähän aikaa asian sulattelemiseen, mutta uskon ja toivon että hän vielä pystyy asiasta piakkoin iloitsemaan!
Ehkä kannattaa antaa hänelle aikaa ja yrittää olla normaalisti eikä varsinkaan suuttua miehen tunteista. Teistä tulee pian perhe <3
jozzuuh siinähän on viiva jo! Ihanaa, toivotaan paljon vahvistumista!
IMN Voi ei apua toi evoluutiojuttu
Mun mies on muuten tosi viisas ja yleistieto tosi hyvä, mutta näissä asioissa se ei ole ihan perillä..
Mutta toivotaan sullekkin plussaa pian
Miehiä pitää aina vähän lämmitellä, eiköhän hänkin innostu vielä
Tammityttö hah voi ei!
Kyllä mäkin varmaan tulisin surulliseksi tuosta.. Miehet on välillä vähän öö.. ajattelemattomia?
Huh unohtuikohan joku? Täällä ollaan niin puheliaita, että tuntuu että kokoajan pitäisi päivystää koneella
Mutta se on tosi hyvä, tuolla vauva.infossa tulee meidän ryhmään ehkä yksi viesti viikossa.
Mulla täällä siis menossa nyt kp2. Mun tilaamat foolihapot tuli, aloitan kyllä syömään niitä varmaankin vasta kun joskus se plussa testiin paukahtaa