Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Sori tää mun omanapailu, en oo oikein vielä ehtinyt koluta ketjun viimisimpiä sivuja läpi, että pysyisin kärryillä teidänkin touhuista :)

Heitin miehelle hänen tullessa töistä että eikö se ois jo vauvan aika. Ja mikä oli vastaus?! "Nii määki vähä aattelin. Saanko sitte sen moottoripyörän, iha vaikka kiitoksena onnistuneesta siittämisestä?". Olihan tuo vissiin myöntävä vastaus, eli kelpaa kyllä, vaikka vähä erilaista reaktiota ootinki :D

Ekalla luomukierrolla sitte palailen teidän seuraan! :) Viimisen pillerin ottamisesta 5pv, eikä vieläkään vuotoa näy eikä kuulu.. Eli saatan palata jo huomenna, jos en malta olla testaamatta :D Eilinen testi oli kyllä niin nega kuin testi vaan voi olla..
 
Jippii, Tammityttö, upeeta!!! :) Nyt on yks etappi saavutettu ja vähän sai huokaista!!

Ei ole enää noita samoja testejä kotona. Saako niitä ees muualta kun Raskauskeijusta?! En olis toista testiä vielä ees tehny kun jäi se eilinen "viivankuvitelma" häiritseen niin oli pakko kokeilla tuleeko tänäänkin. Sillä eilen noista testeistä kyselinkin. Tänään viiva tuli testiajan sisään ja oli "vahvempi" mukamas kun eilen.

Wolt on yhtä hätänen kun mäkin!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Jännää
Tammityttö ihana kuulla! :) Tsemppiä jatkoon!

zuhina :hug: älä vielä luovuta!

Jännää voi kun jännää! Sunkin edesottamuksia tuun kyllä tänne kyyläämään. ;)

Wolt uutta testiä aamulla! Ihania te hätähousut. :D

Cisu jostain syystä mä en kertakaikkiaan saa tuota sun testikuvaa auki. :O

Theran tekiskö sunkin mieli hävittää viikosta muutama päivä? :D
 
Cisu kyllä kuulostaaa lupaavalta!

Onnea Tammitytölle ja tarrasukkia matkaan!

Geesa ja theran: sellainen parin päivä unohdus pilleri ois kiva. Unohtais mitä stressaa ja vois keskittyä normi elämään.

Onko raskauskeijun ovistestit hyviä? Taidan tilata jo valmiiksi kun olivat halvempia kuin kaupassa. Ihan on itsellä jo luovuttanut olo ja kiukuttaa kun menkkoja ei näy. Lääkärin aikaankin on niin pitkä aika. Itse nyt kotona poikien kanssa ja heillä kuumetta joten alkaa mökkihöperöksi täällä käymään kun ei pääse ulos.
 
Tammityttö, ihanaa!! :heart:

Cisu, siis jotain näkyy! :O Varhaista mutta jännän lupaavaa...

(.) Hätähousu teki digin joka ilmoitti kyllä pian että raskaana mutta panttasi niitä viikkoja ihan törkeän kauan!! :O Lopulta tuli 2-3. Nyt dpo 19 (ääh en tiiä varmaks miten laskea tuosta tarkat viikot), on kai kuitenkin ihan ok? Niiiiin oireetonta...
 
Midori mulla ainaki raskauskeijun ovistestit on pelannu hyvin, tykkäsin. Nyt en oo hetkeen kattonu, mutta sillon ku tilasin, sai kaupan päälle 2 one stepin herkkää r- testiä ja niistäkin tykkäsin. Mulla ei koskaan näyttäneet viivan paikkaa, vain raskauden. :)

Lukka tiedän tunteen... Mullakin nyt vissiin dpo20? En oo ihan varma, en jaksa mennä laskemaan. Laskurin mukaan tänään on viikkoja tasan 5. Huomenna teen digin ja toivon todella, että siinä lukee 3+. Mullakin edellinen digi arpo niitä viikkoja tosi kauan. En usko, että sulla huolta, mut jos haluat mielenrauhaa, tee parin päivän päästä uusi. :) Aiotko muuten varhaisultraan?
 
Huomenia!!

Saako noita First Responsem testejä mistään kaupasta ostettua vai pitääkö tilata raskauskeijulta?! Mulla oli vaan yks paketti kokeilussa kun sen verran kalliita mutta olis kiva kuitenki jatkaa testailua sillä vielä. Tänään tein raskauskeijun herkä liuskan:
Dpo 7 kai, puolimärkä

MUOKS. kuivassa ei näy sit enää juuri mitään, paitsi ehkä hyvällä mielikuvituksilla varjoa.
 
Viimeksi muokattu:
Digi. Äkkää nyt hyvät ihmiset moista surko :)!! Mä olen ihan todistetusti raskaana ja digi arpoi joka kerran niitä viikkoja valehtelematta 5min. Ymmärrän, mäkin mietin onko vikaa mut ei se sitä tarkoita. Varmaan jod nyt 6+5 tekisi niin saattais tulla nopeammin mutta rn usko. Viimeisessä oli niin mustat viivat sisällä (3+) että en usko että sen nopeampaa tulis. Silti se arpoi.
tiedän, kaikesta saa paniikin, olen ehkä mestari! ! Mutta nauttikaa nyt!! :D!
 
Tammityttö vauvaliimaa ja tarrasukkia ja kaikkia vastaavia tuotteita nyt sulle :heart:

Lukka en usko että se digin hias viikkojen kertominen on huolestuttavvaa, meillaki tuosta pikkukakkosesta tuntu iäisyyeltä se että ruutuun napsahti se 2-3. Kai seki voi olla vähän epävarma viivojen tulkinnassa ;)

Midori onko sulla prismaa lähellä, siellä on ovistikut halapoja.
 
Ja paljon riippuu pissa määrästäkin. Tikkuunkin viiva tulee paremmin/nopeammin jos pissaa ei ole hirveästi liikaa. Mull on ainaki tapana uittaa tikkua vähän pari sekuntia yli ku ali ;) Mut edelleen en pistäisi suurta murheitta siihen moneessako sekunnissa se teksti tulee :)
 
Cisu, kyllä minäkin näen tuossa jotain. Mutta mulla ainakin niihin Raskauskeijun 25 mlU liuskoihin tulee aina siinä tietyssä kuivumisvaiheessa selvä viivanpaikka, joka sitten haihtuu pois kuivuessaan. Mutta, jos tuo oli se herkempi 10 mlU liuska, niin siinä en ole huomannut samaa ilmiötä. Eli lupaavalta näyttää, kun on vielä niin pienet päivätkin. Toivotaan.
 
Yhäkö?

Kyl siitä visisii vähän erottaa toista viivaa, mut ei kyl yhtä selkeesti ku eilen :/ Tais mennä toiveet ton mukana. Ja nyt odottelee viikonloppua ja tätiä

Niin ja oireitahan yhä olis, vaikka muille jakaa. Mutta ainoa mihin luotan, etten kuvittele on rintojen arkuus.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä