Totta...mut kyl ne perhanan testit tulee uniin.Cisu joo näkkyy siinä joku, nyt vaan vahavistumisia!!
Wolt ei näy minunkaan silimään mittään. Onneksi on uusia päiviä ja uusia testejä!
jaa... pitäisköhän munkin kuluttaa ne ovistestit loppuun..jozzuuh mä en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa, tabletilla katoin. :/ mitkä päivät menossa?
(.) Hei! Olen Geesa ja olen himotestaaja. :ashamed: Harmikseni en muistanut, että kaapissa on viime joulukuussa vanhaksi mennyt one step r-testi joten tein aikani kuluksi ja testikrapulaani ovistestin ja nyt siis dpo 20. Tunnin päästä aion vielä tehdä sen one stepin... ovistesti dpo20 Ei mulla tylsää ole...
Ja sitten taas kohti bussia kintut ristissä XDTammityttö jotain hailukkaa viivaa mäkin olin siinä näkevinäni! Hienoa, jos sunkin silmään siinä olis viivan tynkää!
jozzuuh en näe... Mutta, jos vasta lauantaina pitäis menkkojen tulla niin hyvin tässä on aikaa viivalle alkaa näkymään. Toivotaan parasta!
Wolt iliman muuta! Eihän tässä koko ryhmässä olis mitään järkeä ilman niitä aitoja himotestaajia. Ajatella, miten mukavaa voikin olla uittaa tikkua kusessa ja tiirailla sitte viivaa tai kahta. Ovistesti se kerto ensin minunkin raskaudesta!