Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut raskauskeijun 10mlU one step liuskoja ja just kuivuessaan siihen ilmestyy viiva mutta haihtuu sitten kuivuttuaan pois. :(

Vauvaa vailla en olisi huolissaan. Kuitenkin eri aikakin minkä pissa oli rakossa. Onnea!

Jozzuuh ei oo kyllä yhtä selvä kuin oli eilen. :|
 
Pitää katsoa puhelimella jos näkyisi paremmin. Tiedän tuon tunteen kun toivoisi niin paljon sitä viivaa siihen. :hug:

Muoks. Katoin puhelimella ja kun kääntelin sitä niin ihan kun siinä olisi jotain. :)
 
Viimeksi muokattu:
Vauvaa vailla. Älä stressaa etenkää kun päiväy on noin pienet. Mäkin tein dpo11illalla olevinaan tummemman viivan ku dpo12 aamulla mutta kyllä tässä raskaana ollaan. Sulla on niin hyvä viiva noille päiville . Hcg ei nouse joka päivä.
Digstä. Se riippuu henkilöstä ja siitä miten alkio on kiinnittynyt ha miten istukka toimii. . Yhdessä raskaudessa mullla se olis tullu jo 3+5 päivänä tai jo ennen sitä kun hcg verikokeessa oli 500 :D. Oli kiinnittynyt äkkiä. Mutta normaalisti sanotaan että hcg on dpo14 keskimäärin 100. Itse testasin tässä raskaudessa rv 4+3 muistaakseni ja tuli 2-3. Eli uskoisin että suht normaali tasosella hcg nousulla ne viikot nousee about niissä rajoissa kun ne viitteelliset viikot menee. ..eli jos teet 4+jotain niin uskoisin sen näyttävän oikein. Hcg rajat noissa on :1-2 (25-200) 2-3 (200-2000) 3+ (yli 2000).
 
Taas onnea plussanneille! :) omaanapaa sen verran, et edellispäivänä tunsin selvät nippailut oikeella puolella, kohdunsuu auki ja limaa alkoi tulla eilen enemmän, eli mistä päivästä mun kannattaa laskea dpo? Tämän kierron kokeiltiin ilman testejä, et nyt onkin vähän arvuuttelua. Oliskohan eilen ollu sit dpo 0 ja tänään dpo 1? Kohdunsuu tuntuu menevän kiinni..
 
Joo mullakin noista onestepeistä samaa kokemusta kuin Theranilla.. Tässä ketjussakin on monet "haamut" niissä mitä ihmiset näki mutta ei vaan tullut plussaa ei! :(

Ja onnea paljon plussanneille :) täällä on niin vilkasta keskustelua, ettei kaikille ehdi vastatakkaan! :D Ja viivojen vahvistumisia ainakin jozzuuhlle ja muille sitä toivoville!
 
Catharin samaa miettinyt kun en tikuttanut, kn siis aukes kokonaan pari päivää sitten ja eilen se olikin sitten alempana kuin koskaan ja vieläkin auki. Viime kierrossa tikutin ja aukes ovis+ aikaan ja meni vasta dpo 5 kiinni.. Ei tästä oikeen ota selvää.. Oletan että tänään olis dpo 2 ja sen mukaan oottelen menkkoja..
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Cisu joo näkkyy siinä joku, nyt vaan vahavistumisia!!

Wolt ei näy minunkaan silimään mittään. Onneksi on uusia päiviä ja uusia testejä! :)
Totta...mut kyl ne perhanan testit tulee uniin.
Niin oli selkiä uni ettei tosikaan. Istuni jossain sohvalla ja kurkkasin testiä ja katoin mieheen hämmästyksissä. Siinä oli 2 tasavahvaa viivaa :D O_O
kumpa oiskin enteilevää :D
 
jozzuuh mä en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa, tabletilla katoin. :/ mitkä päivät menossa?

(.) Hei! Olen Geesa ja olen himotestaaja. :ashamed: Harmikseni en muistanut, että kaapissa on viime joulukuussa vanhaksi mennyt one step r-testi joten tein aikani kuluksi ja testikrapulaani ovistestin ja nyt siis dpo 20. Tunnin päästä aion vielä tehdä sen one stepin... :whistle: ovistesti dpo20 Ei mulla tylsää ole... :D
 
Viimeksi muokattu:
Cisu Jep mäkin siellä jotain näen.

päivä 28/29 Menin sortumaan ja tekemään nyt päivällä toisen testin. Yhä sielä olen jotain näkeväni. Mutta luulisi että näille päiville näkyisi jo enemmän kp 28/29-30. Tosin ei ole varmuutta DPO:sta (jotain 10 ja 12 välillä)

Laskeskelin uudestaan kiertoa ja voikin olla lauantai onkin vasta se päivä ku menkat alkaisi. Lasken siis siitä koska olen viimeisen terolut pillerin syönyt.

Tää on vaan ensimmäinen kerta, kun vaan on tullut yhtään mitään testiin (ja kuitenkin yritystä yli 2 vuotta takana epäsäännöllisen säännöllisesti), ja oon vaan ihan pihalla ja jotenkin mun mieli ei vaan osaa suhtautua siihen, että siinä on jotain ollut. Tekis mieli mennä apteekkiin hakee se viikkonäyttö, mutta en vielä taida uskaltaa siihen rahojani pistää :/
 
jozzuuh mä en kyllä valitettavasti näe mitään tuossa, tabletilla katoin. :/ mitkä päivät menossa?

(.) Hei! Olen Geesa ja olen himotestaaja. :ashamed: Harmikseni en muistanut, että kaapissa on viime joulukuussa vanhaksi mennyt one step r-testi joten tein aikani kuluksi ja testikrapulaani ovistestin ja nyt siis dpo 20. Tunnin päästä aion vielä tehdä sen one stepin... :whistle: ovistesti dpo20 Ei mulla tylsää ole... :D
jaa... pitäisköhän munkin kuluttaa ne ovistestit loppuun..
Tsiisus teidän kaa :p tartutatte testi friikkiyden minuunkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Geesa
Tammityttö jotain hailukkaa viivaa mäkin olin siinä näkevinäni! Hienoa, jos sunkin silmään siinä olis viivan tynkää! :LOL:

jozzuuh en näe... :( Mutta, jos vasta lauantaina pitäis menkkojen tulla niin hyvin tässä on aikaa viivalle alkaa näkymään. :) Toivotaan parasta!

Wolt iliman muuta! Eihän tässä koko ryhmässä olis mitään järkeä ilman niitä aitoja himotestaajia. Ajatella, miten mukavaa voikin olla uittaa tikkua kusessa ja tiirailla sitte viivaa tai kahta. :D Ovistesti se kerto ensin minunkin raskaudesta! ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Wolt
Tammityttö jotain hailukkaa viivaa mäkin olin siinä näkevinäni! Hienoa, jos sunkin silmään siinä olis viivan tynkää! :LOL:

jozzuuh en näe... :( Mutta, jos vasta lauantaina pitäis menkkojen tulla niin hyvin tässä on aikaa viivalle alkaa näkymään. :) Toivotaan parasta!

Wolt iliman muuta! Eihän tässä koko ryhmässä olis mitään järkeä ilman niitä aitoja himotestaajia. Ajatella, miten mukavaa voikin olla uittaa tikkua kusessa ja tiirailla sitte viivaa tai kahta. :D Ovistesti se kerto ensin minunkin raskaudesta! ;)
Ja sitten taas kohti bussia kintut ristissä :D XD
Joo tiirailua epätoivoisesti ikkunan äärellä että näkyykö siellä mitään... :D

:ashamed: tuli tilattua odotus/vauva aiheinen lehtikin jo "pahimpaan tuskaan" :D
(tilaajalahjan takia... :ashamed: )
 
Wolt hopi hopi! :D
Tuota lehden tilaamista minäki oon suunnitellu... Ja justiin lehtimyyjälle tänään sanoin puhelimessa, ettei mulla ole aikaa lukea lehtiä ja kuka hullu niitä lukee kun kaikki tarvittava on netissä. :D

Niin ja tässä nyt tämä one step 10mlU dpo20 1h pidätyksellä
Miltä vaikuttaa? Vieläkin minusta hailukkaa kun kuiten viikot pitäis nyt olla 5... Juu, juu, tiiän, tiiän! Ei pitäis liikaa analysoida, muttaku... :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Wolt ja muut pettyneet :hug:

Ihania himotestaajia täällä btw :D

Geesa, voi sua :D Eiköhän sullakin kaikki oo ok! Tai no, tää himotestaus olkoon oma juttunsa mut muuten ;) Meetkö sä ultraan? Mä en periaatteestakaan maksa varhaisultrasta, vaikka siitä vinkkasivat neuvolassakin, maksakoon kaupunki jos se on tarpeen :D Esikosta kävin jatkuvan vuotelun takia rv 9 mut nyt en mee jos ei ihmeitä satu.

(.) Joo, turha kai ihmetellä digin tulosta... Nyt ehkä 4+5 joten ihan oikeinhan tuo näytti, en ymmärrä mitä aattelin. Labrassakin kävin kuitenki tänään iltapäivällä kun neuvolassa halusivat viikkojen määritykseksi. Otettiin siis verikokeena hcg, 1617! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Lukka en aio mennä. Ensin harkitsin asiaa, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että koitan kestää hermoineni ja odotella kunnan ultraa. Odotus on kyllä kieltämättä pitkä, mutta pitää vaan toivoa parasta. Sulla siis oli jo eka nla? :O Mulla vasta toukokuun tokalla viikolla! Sun ei varmaan enää tarvi tehä viikkodigiä! :D

Wolt :hug: mutta ei kai toivo vielä ole mennyt?
 
Viimeksi muokattu:
jozzuuh
Paikkakuntakohtaista ja myös täysin neuvolakohtaista.
Esim. Helsingissä ei kunta järjestä odottajille varhaisultraa lähtökohtaisesti, kuten ei monessa muussakaan kunnassa, mutta sitten on joillain alueilla neuvolalla käytössään ultra, jota sitten käyttelevät varhaisraskauden aikanakin yleensä ainakin kerran. :)
 

Yhteistyössä