Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
http://aijaa.com/WWeuLp

mie täällä poden ihan kamalaa päänsärkyä. Ja herätessä meinas pissit tulla hoisuun kuol nii kova hätä..
muita oireita ei ole itään.
illalla olleet painon tunteetki hävinnä. Mut levoton yö takana.
lämmöt 36,2... normi. 35,8.....
ja testissä selvä nega

..

Theran älä heitä kirvestä kaivoon ennenkö kunnon menkat alakaa.. :) tsemppiä.

bluebird toivotaan et se viivan paikka vahvistuu viivaksi.

.
 
Viimeksi muokattu:
Theran joo täälläkin aukesi siis hanat yöllä, eli enskierrossa samoilla kp:llä mennään me :) Ei harmita, en olisi jaksanut yhtään enempää jännäilläkkään.

Viikon ja yhden päivän siis myöhässä vaihtui kierto mulla.
 
Oman navan pohdiskelua tulossa: :D

Mulla siis oli menkat viikon ja päivän myöhässä, eli ovis oli mitä luultavammin tapahtunut silloin 26 pvä, kun tuli limat ja testi näytti plussaa. Ja siitä näköjään onkin juuri sopivasti 13 päivää! Jeee eli mä ainakin ovuloin! Koska aikaisemmin en ole varmaksi osannut sanoa onko ovis tapahtunut, mutta nyt se oli niin voimakas että luulin sitä raskausoireeksi :D

Lopetin siis e-renkaan käytön joulukuussa, joten tämä saattoi hyvinkin olla mun eka ovis vuosiin! Käytin myös greippimehua tässä kierrossa, joten ehkä se ainakin auttoi asiaan?

Ihanaaaa jee tekis mieli järjestää juhlat pystyyn, mä ovuloin!

Haittaakohan näin pitkä kierto mitä nyt oli (37pvä) raskautumista, jos luteaalivaihe on kuitenkin n. 13 pvä? (tai siis tässä kierrossa oli ainakin). Olen ymmärtänyt, että jos lutis jää liian lyhyeksi tyyliin alle 12 päivää niin se olisi vähän haastavaa?

Ja me ei siis päästy sitä ovista hyödyntämäänkään kun edellisestä peittojen heiluttelusta oli varmaan jo yhdeksän päivää aikaa kun mies tosiaan on nyt ulkomailla! Mutta jee kivaa nyt vaan odottelemaan seuraavaa ovista! :popcorn:

// anteeksi pitkä selostus, oon vaan niin iloinen nyt!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussan saaneille! <3
Täällä ei niiiiiin mitään.. Testejä laitoin tilaukseen. Ovis, raskaus ja hedelmällisyys! Ei jumalavita :D
Jospa ny alkais kk ni sit pääsee testailee ja kuvapankki auki :D Ni ja raskausvitskut käytössä.. sallikaa mun jo vähä seota. .. plussatuulia täältä kaikille :)
 
Täällä tänään kp 11 ja aivan selväy ovistuntemukset (nyt jo?!?!) limat, kn selvästi auki ja nyt nippaillut ja vihlonnut todella kovaa oikeelle puolelle. Eilen ei touhuttu, tänään on pakko jos nyt jo ovis on. :D tämä kierto kokeillaan nyt ilman ovistestejä, katotaan tuottaako tulosta.
 
Voi ei, pahoittelen vuodon saaneille :(! Olisin kyllä muuta toivonu!

Nyytikkii. Mulla ovis oli kp 21/22 ja raskaana ollaan. Mun gyne kertoi potilaasta joka ovuloi kp60 ja alkoi odottaa kolmosia :D Ei se aina ole huono merkki. Monesti hyvin aikainen (alle kp10) tapahtunu ovis on merkki huonosta munasolusta ja siksi vaihdevuodessa ovis aikaistuu paljon ja kierrot alkaa lyhetä. Mutta on niistäkin raskauksia tottakai alkanu :)
 
Nyytikkii meiän kropat nyt pelaa yksiin. :D Mun kierto oli 35 tänään. Mutta mulla on kyllä ovis vaihdellut paikkaa, välillä kierron 17-19 pvä ja sit taas kierron 22pvä. Vähän mieli parani kun kävin tilaa digioviksen ja liuskoja lisää. Onpahan tämän uuden kierron loppuun r-testejä kaapissa... kyl mä varmaan loppukierrosta hommaan lisää. :D Ne on mun ostopakkomielle. Oon lopettanut tupakanpolton niin joku riippuvuus täytyy olla. Niin Geesa nauroi niin mun täytyy täydentää mun hallin varastoja.. :D Esim niitä apteekin omia pitää hommata varastoon. :D

Blue bird :heart: Mä pidän sullekin peukkuja että sinä saisit sen plussan. :)

Ja kiitos kaikille muillekin jotka tsemppasitte. Kultaakin arvokkaampaa vertaistukea. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Blue bird. Sitä ei voi tietää. Suurin osa km johtuu kuitenkin siitä että alkiossa on vikaa. Periaatteessa limis alkaa kasvaa ja kasvu kiihtyy estrogeenin vaikutuksesta. Ovulaation jälkeen taas proge tiivistää limiksen alkiolle sopivaksi. Periaatteessa estrogeenitason nousu kulkee käsikädessä oviksen suhteen. Tämä selittää myös sen miten raskaus voi alkaa jopa vaikka kp 50+. Mutta joo, jos taas ovista ei tuu tai se keltarauhanen on hyvin heikko limis ei tiivisty ja jää hötöksi. Mutta luulisin tai uskon siihen että suurin syy km on kuitenkin siinä että alkio ei vaan ole ollut hyvä.
 
Huh täällähän on paljon tullu tekstiä :)

Pakko esittää nyt yks mieltä askarruttava kysymys eli onko muilla niin, ettei oviksen aikaan erity oikeestaan ollenkaan sitä venyvää "kanamuna" limaa? Ite oon bongannut vaan sitä vetistä ja "maitomaista" vuotoa..
 
Niin ja sitten on ne km mihin ei oo syytä. Meillä tehtiin ruumiinavaus meidän pojalle niin ei löytynyt mitään vikaa. Ainoa epäily oli että se bakteeri mitä oli pojassa ja istukassa olis voinut olla mahdollinen syy. Mutta sitäkään eivät osanneet sanoa varmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
^jep, näimpä. Ja noi on niitä surullisimpia ja kurjimpia juttuja ever. Theran.. olen niin pahoillani. Tiedän niiin mitä on menettää vauva/ja. :hug:

MissB mulla on joskus tullu mutta esim tässä kierrossa en bongannu vaikka ronkin tavaraa välillä 3x päivässä. Ovisplussa päivänä tuli illalla herken reilusti sellaista aika juoksevaa, niinku kiihottuessa mutta ei se sillee rihmana venynyt. Silloin ei tosin edes hommailtu. Sanotaan et joillakin tulee sitä limaa päiviä ja toisilla vain vaikka tunnin. Mutta siitä homma ei jää kiinni, hedelmällinen ikkuna on auki jo muutama pv ennen ovista ja simpat elää pari pv kevyesti.
 
Kiiltokuva onnea ja tervemenoa oottajiin :flower:

Ovistestit näin pikasen tutustumisen perusteella näyttäs olevat halavimmat prismassa. Siellä maksaa 14kpl alle 9 euroa. Meinasin puota perseelleni ko tuli käytyä sittarissa ja siellä makso 7kpl melekein 7 euroa! RFSU:n molemmilla. Onneksi on tuo prisma lähellä.

Nyytikki voi ei, mie olin ihan varma että sullon ollu ovis vaan vähä myöhemmin ja vauveli jo masussa.. Höh. No onneksi lähet positiivisella mielellä uuteen kiertoon :)

Tässä tätä pääsiäisen siksakkia. 5.päivä oli jo aika tumma, vaan ei tuokaan taija vielä plussa olla..?
 
Viimeksi muokattu:
Kuin myös Tammityttö :hug: Se on jotain mitä ei toivo kellekään. Suru oli aika lamaannuttava mitä siitä tuli.

Näin kun negatiivisella kierrolla paiskataan päin näköä niin kaipuu iskee pahemmin. Ja itku herkässä vaikka pojan kuolemasta on jo puoltoista vuotta. Mutta kohti uutta kiertoa.. nyt vaan täytyy lusia eka nämä menkat..
 
Pulpelaattori noi ovistikut on vähän sellaisia kun ne kuivuu niin se tummuus vaalenee. Mutta tuon perusteella ei kai vielä olis ollut plussa mutta sitten taas moni täällä sanonut että hailakampikin on ollut heillä jo plussa.

Joo luulis että siitä on jo sen verran aikaa että ei itsekään enää itkua sais mutta kyl vaan välillä heikkona hetkenä tulee. Ja kun käyn joskus pojan haudalla niin siellä saattaa kyyneleet eksyä silmiin.
 
Viimeksi muokattu:
Theran. ei todellakaan. Se mua eniten ketuttaa esim eräissä tutuissa että se lapsen saaminen syliin on jengille niin itsestään selvää. Enkä tarkoita että kenenkää tarviis pelätä 24/7 koko raskausaikaa mutta välillä tuntuu että jengi ei edes osaa olla onnellinen siitä miten helpolla noi mukulat on maailmaan niillä putkahtanu.

Pupelaattori. Ei oo plussaa ei.. usko nyt vaan huvikses että vielä on pitkä matka tikutettavaa :D Tissiposket taitaa sen oviksen eston ;). Ei vaan. Toivottavasti nyt kierto alkais äkkiä!
 
Niinpä Tammityttö.. ei oo kyllä mitään kadehdittavaa tässä tilassa että sen lapsen on menettänyt.
Mä en varmaan uskalla mennä ultra tutkimuksiin jos joskus raskaaksi tulen. Kun niissä on aina kerrottu ne huonot uutiset. Pelkään niitä ylikaiken.
 
Uskon sen Theran. Mullakin on kammo koko äitipolia kohtaan. Olen joutunut siellä käymään (no okei saanut käydä ) onnistuneissakin raskauksissa ja joka kerta istun pala kurkussa ja kyyneleet silmissä siellä aulassa.

Mut joo..sori tästä muille ..meni synkäksi ja OT:ksi..

Iloisia ajatuksia kaikille kuitenkin! !
 
Tammityttö :LOL: joo mie oon koittanu valamistautua henkisesti pitkäänki koitokseen. Ja just ko pääsin nauttiin niistä imetysvappaista öistä niin yösyönti alako uuestaan ja oikein tosissaan! On syöty yöllä niin että napa ruskaa. Mutta kai siinä joku itu on että tuo kroppa ei vielä pelitä, koittaa vakuuttaa mulle, että mie en jaksais vielä toista vauvelia sammaan syssyyn.

Theran mie oon niin keltanokka tässä ovistikuttelussa :D Jokojokojoko??? :)

Wolt vau, pittääpä koittaa ehtiskö!

Mulle on ihan erityisen herkkä paikka lapset ja varsinki joku lasten kaltoinkohtelu tai lasten vakavat sairauet tms saa minut aina itkemmään. Mie en jotenki yhtään kestä sitä että lapset joutuu kärsimään. Mulla on semmonen ajatus että kaikkien lasten pitäis saaha ellää huoletta ja onnellisena ja kaikilla pitäis olla ainaki se yks rakastava aikunen läsnä. Ja nyt mie lakkaan hetkeksi ajattelemasta mittään tuommosia ko pelekkä ajatuski saa hanat auki. Tuli se Eerika riepu mieleen :'(
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Jep! Pois synkät ajatukset. Jospa se olis tämä kierto meilläkin kun tulis se plussa. :) Ja toivottavasti nyt muut piinailijat plussaisi! :)

Pulpelaattori Mulla vähän sama homma noissa liuskoissa. Niitä en oo kun yhden puoli kiertoa käyttänyt ja nyt viime kierron kokonaan. Yeensä mulla on ollut digiovis. Ja nyt tilasin sen taas. Toki niitä liuskojakin lisää.. :p Aloitan halvemmilla liuskoilla ja kun alkaa näyttää hyvältä niin digi käyttöön. Sen opin täältä. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä