Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti

Mulle on ihan erityisen herkkä paikka lapset ja varsinki joku lasten kaltoinkohtelu tai lasten vakavat sairauet tms saa minut aina itkemmään. Mie en jotenki yhtään kestä sitä että lapset joutuu kärsimään. Mulla on semmonen ajatus että kaikkien lasten pitäis saaha ellää huoletta ja onnellisena ja kaikilla pitäis olla ainaki se yks rakastava aikunen läsnä. Ja nyt mie lakkaan hetkeksi ajattelemasta mittään tuommosia ko pelekkä ajatuski saa hanat auki. Tuli se Eerika riepu mieleen :'(


Sama täällä. Ja kyllä on välillä kyyneleet herkässä kun töissä on ( tere jos täällä on duunikavereita ).. kun pitää noita saneluita purkaa ja siellä on joskus semmoisia kohtaloita että ykä meinaa lentää :S miettii et miten joku voi lasta..viatonta omaa "rakkauden hedelmää" kohdella niin :( antais vaikka ennemmin pois jos ei jaksa :S Varmasti sais rakkautta osakseen.

Kyllä se muuten herjaa jos ei riitä ne testi paketit. Se updatettaa aika hyvin :)
 
Jep! Pois synkät ajatukset. Jospa se olis tämä kierto meilläkin kun tulis se plussa. :) Ja toivottavasti nyt muut piinailijat plussaisi! :)

Pulpelaattori Mulla vähän sama homma noissa liuskoissa. Niitä en oo kun yhden puoli kiertoa käyttänyt ja nyt viime kierron kokonaan. Yeensä mulla on ollut digiovis. Ja nyt tilasin sen taas. Toki niitä liuskojakin lisää.. :p Aloitan halvemmilla liuskoilla ja kun alkaa näyttää hyvältä niin digi käyttöön. Sen opin täältä. :D
yep. Plussatuulia sinne. Mie ootan mammaksi.fi pakettia et pääsee testaa...
Ku tissit on kipiät, kahvi meinas lentää kaaressa ja battery ( hyi minua :ashamed: )ja semmosta nippailua mitä ei oo tullu ennen menkkoja..


Tää ketju on oikeestaan aika kiva :) saanu henkistä tukea ja vahvistusta vaikken oo paljon kirjotellu.
Mutku pitkään haaveillu ja ollu epävarma ja sillai...ni nyt sitä on varmempi et kyl se onnistuu :) ( iA niinku meillä sanotaan :) )
 
Joo ei ne synkät asiat iloksi muutu märehtimällä. Ei muutako ko rivit suoraksi ja tiineeksi käyköön tiemme!

E: Ja joo, tuo digi kuulostaa hyvältä. Pittää panna korvan taakse ja ottaa käyttöön sitte ko saa taas menkat :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Enpä oo muuten verrannut mammaksi.fi ja raskauskeijun hintoja.. onko niissä paljon eroa?

Sain muuten puhuttua miehen sperma analyysiin.. jos se saa kotona ottaa sen näytteen niin suostuu. Mä itsehän kävin verikokeissa tässä hiljan. Ja niistä ei mitään erikoista löytynyt, kaikki normaalinrajoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos paljon kaikille ihanille vastauksista! :saint: Mukava kuulla, ettei pitkät kierrot ole estäneet tai vaikeuttaneet raskaaksi tuloa.

Theran joo näköjään, ollaan taas kuukauden päästä täällä samaan aikaan samoilla päivillä jännäämässä ;) Toivottavasti se jäis meillä viimeiseksi jännäilyksi! Ja voimia sinulle suuresta surusta minkä olette kohdanneet :( <3 Olet vahva kun olet näinkin hyvin siitä selvinnyt.


Aurinkoisia ja lämpimiä plussatuulia kaikille jännääjille <3 Luin jostain, että keväällä olisi ihmisten (ja eläinten) jotenkin helpompi raskautua! :D Vai johtuisko vaan siitä, että kun on kevättä rinnassa niin lakanat pöllyää tiuhemmin?
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Anteeksi omanapa, mutta ehkä säikähdin vähän... Nyt siis dpo jotain 17? En oo varma, mut viikot nyt 4+5 ja testit olleet selkeitä pitkään. Nyt tänään tein jonkun apteq merkkisen, onko jollain iokemusta tällasesta? Aika hailukkaa pukkaa :( 4+5
 
Anteeksi omanapa, mutta ehkä säikähdin vähän... Nyt siis dpo jotain 17? En oo varma, mut viikot nyt 4+5 ja testit olleet selkeitä pitkään. Nyt tänään tein jonkun apteq merkkisen, onko jollain iokemusta tällasesta? Aika hailukkaa pukkaa :( 4+5
en muista niitä siun aiempia testejä mut hyvältä toi näyttää ( tosi vahvalta..hyper haalealla apteqilla meidän 14v:kin testattiin) :) mie ottaisin ainakin lunkisti :)
 
Theran en oikeastaan tiiä. En oo käyttänyt tikkuja kuin silloin kp26 kun oli niin ovismaiset oireet, että oli pakko ostaa tikkuja ja tikuttaa ja kirkas plussahan siitä heti tuli :D Ja seuraavana päivänä ei sitten viivaa ollenkaan. Veikkaan että saatan mennä ihan vain omien fiiliksien mukaan jos pystyn, toisaalta taas se tikuttaminen on mielenkiintoista mun mielestä mutta stressaavaa myös.

Geesa ei mun mielestä mitään syytä huoleen! Tuohan on jo tosi vahva ja niitä testiviivoja ei kuulemma sais vertailla ollenkaan eri testien välillä. Kuulemma esim RFSU testit näyttää paljon haaleampia viivoja kuin vaikka pregcheckit. :)
 
Geesa. En tekis johtopäätöksiä erimerkisillä testeillä. Ylipäätään tää testailu tälleen isommilla päivillä on vähän niin ja näin. Teitkö ton aamulla vai päivällä? Päiväpissasta ei vielä noillakaa päivillä tuu välttis mitään vahvaa. Mä en sinuna uhraisi paljoakaan tolle testille. Jos oikeesti arveluttaa niin hae joku sama millä alunperin testasit. Apteq ei oo mullle ainakaan tuttu.
 
Ps mäkin tein yks pv (6+0 ) vikan PCn kaapista (joo dont ask why) ja samanlainen ellei haaleampi tuli kuin 5+ jotain (tasa vahvat viivat) Sama kokemus/kysymys oli päällä tuolla odotusketjussa ja sikiö vilkutteli ultrassa muutaman pv päästä. Että noi testit on testejä eikä mitään hcg mittareita :D
 
Geesa niimpä, noh tammikuu olis ihan hyvä kuu saada vauva!

Theran mieti jos meillä nyt kierto menee samaa tahtia niin meillä vois olla laskettu aikakin joskus vaikka samana päivänä! ;D Huh tuo oli kyllä aika pitkälle haaveiltua, jos vaikka sitä ovisplussaa kohti nyt ensin mentäs..
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tammityttö päivällä tein. 7h pidättäny, kun töissä ei vessaa, mutta tulihan sitä juotua reilu kuppi kahvia ja 0.5l vettä... Noh, kidutan itteeni ja odotan perjantaiaamuun, sillon pitäis digin näyttää 3+ :)
 
Kp 26/29

Nyt siis just aikalailla tehty 2 h pidätyksellä. En tiiä kuvittelenko vaan mut ihan ku siel taas olis jotain. Saatan kyl toivoa tätä nyt niin paljon ja olla muka ns. varma että koko ajan nään viivoja vaikka niitä ei olisikaan :stick:

Niin ja kuva otettu n. 5 min testauksesta

Muoks. Niin ja tissit yhä tosi herkät ja jonkin verran epämääräisiä tuntemuksia alavatsalla (ne kyllä saatan hyvin vain kuvitella)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei... :( Tsemppiä pettymyksistä kärsiville! Theran... :hug:

Ei ne kp:t vaan se tapahtuuko ovis. Nimim. Esikoinen tehty kp 8, ei hajuakaan milloin oli ovis, Kakkonen plussattu hetikohta imetyksen lopettamisen jälkeen dpo 10 ja joskus kp 50 + :D Ekassa raskaudessa en edes tienny stressata niin paljoa keskenmenojen suhteen kun en niistä mitään tienny, muuten kylläkin stressasin sairauksia ym. Tieto lisää tuskaa... Nyt en oo murehtinu kamalasti vielä, keskenmenoja joo mutta vain kohtuullisessa määrin ainakin toistaiseksi. Haluan nauttia tästä ja yritän siis aatella zenisti ;) Jännä kyllä miten tuntuu siltä että tän Kakkosen kanssa on sitte myöhemminki ihan eri tavalla lepposta, Esikoisesta murehti kaikkea jonninjoutavaa imetyksestä napatynkään :D

Tammityttö, hui mitä viivoja :heart: Ihanaa odotusaikaa!

Geesa, :hug: Huolet pois, sielläkin jo aivan mieletön viiva!! :) Laitahan sitte digistä ainaki kuvaa!

(.) Mä en oo nyt testannu kun PregCheckit loppu enkä hoksannu ennen pääsiäistä varata niitä... Torstaina labraan hcg-määritykseen, neuvolasta käskivät jotta saavat tietää viikot (minua eivät toki uskoneet kun väitin tietäväni dpo:t). Yritän jaksaa sinne. Digin teen sitte sunnuntaina aikaisintaan. Ei jaksa nyt himotestailla vaikkei kauheasti oireita olekaan... Eteenpäin kallistunut kohtu ja lyhyt ja siro ihminen niin alamasu kyllä jo himpun pullahtanu :heart: Rv 4+3?

Paksuja oloja ja viivoja kaikille! :)
 
Lukka kiitosta. .en mä muuten mut halusin kuvata vaan sen että ne viivat ei loputtomiin vahvistu kun nii moni stressaa noista viivoista :)
Ja Lukka, mäkin oon laiha ja kohtu taaksepäin. Alkuun oli turvotus joka näytti pienelle vauvamahalle. Nyt ku turvotusta ei esim aamuisin ole niin eipä tosta vielä vois raskaaksi itseään sanoa:D. Pienesti se näkyy jos tietää millanen maha on normaalisti mutta menisi ihan perus "naisellisen" masun piikkiin ;)
Tsemppiä! Sulla on hyvin pullat uunissa :)!
 

Yhteistyössä