Emmin, tosiaan just noin kun Tammityttö neuvoi! Mä näin kuvan kun otin tuosta tuon osoitteen... Onnea onnea!! :heart: Onko tuo PregCheck? Vahvistunu on! Mulla on myös PregCheckillä tehtyjä viivoja vertailussa, ks. alla
Voihan kökön kökkö nyt tekee mieli itkeä ihan tosissaan. Tein aamuyöstä testin kun lasten suklaamunia vein hattuun ja aamuöisillä silmilläni olin jo toisen viivan näkeväni. Mutta ei. Tarkemmin kun tiirastelin niin kuivuhan se luiska loppuun ja aivan puhdas nega. Ei häiveen häivettä. Ei ollut nyt teroista apua. Vaikka ovis ollu myöhemminkin niin keksiä ei ole ollut pariin viikkoon joten tärppäämis mahdollisuudet on täysin nolla.
Niin ehti siinä pienessä hetkessä toiveet nousta taivaisiin että tuntuu tosi pahalta nyt. Eli kp 27/dpo12 Kai tässä vaan täytyy toivoa että menkat alkais ajallaan eikä tulis toista pitkää kiertoa.
Tammityttö, nyt pitäis olla jotai 4+5, dpo jotai 19... Mietin että onkohan kuitenki liian haalee näille päiville... Ei vuotoa eikä kyllä juuri muutakaa oiretta mihkä suuntaan...
Digihän tehtiin oliko toissa aamuna(?), ja se näytti 2-3, onhan siitä kuva tuolla pari sivua sitten... En usko että digi vois vielä 3+ näyttää, toivon sitä loppuviikolle...
Enkeli. No toivotaan että on tarpeeksi!! En osaa sanoa kun se voinee mennä ihmisillä nii eritavoin. Tee 5+jotain päivänä vielä digi. Sen pitäs olla sit se 3+
Enkeli. Mutta olisihan se digi voinu näyttää 2-3 aikaisemminki. Sehän antaa periaatteessa viitteellisesti ne viikot. Mä tein ne digit 4pv välein ja viikot oli noussut normaalisti. Eli 4+3 tein raskaana 2-3 ja 5+0 tuli raskaana 3+ eli mulla näytti ainaki viikot oikein. pidetään peukkuja! !
Muoks mut siis ei tietenkään vielä kannata tehdä mut esim 5+ jotain sen pitäs näyttää kyllä sit "oikeim"
Onnea plussista! Blue bird onhan toi aikasta että älä nyt vielä luovuta En tänäänkin tee r-testiä. Kotona ovat kaikki ne testit. ovistestiin teen tunnin päästä.
Ovistesteistä raskaustestinä... Minä viime raskaudessa joskus viikon 30 paikkeilla löysin kaappiin jääneen testin ja huvikseni tein. Negatiivinen, vaikka visusti olin raskaana
Onhan tää joo aikasta vielä. Silti kuvittelen, että pitäis näkyä edes joku aavistus herkässä testissä. Mutta aivan puhdas nega eikä mitään oloja. Ainoastaan tajuton turvotus, mutta sekään ei mulle kovin tavatonta. Ei kylläkään turvottanut näin viime kierrossa.
Tais olla se edellinen ovis testi sitten se plussa?
Toissapäiväsen jälkeen nimittäin haaleni ja tänään
enää ylläkuvatun lainen. Puputeltu on juuri sopivasti joten toivossa on hyvä elää
Kiiltokuva jotain näkyy. Vahvistumista! Joo noista ovistesteistä. Riippuu ihan joko ennen testiä pari tuntia sitten juotu neste on vaikuttanut mulla tulokseen ja aamupissa ei oo mulla hyvä.siitä tule negatiivinen kun sit siitä pari tuntia eteenpäin onkin jo viivaa. Paitsi jos menen juomaan jotain..
Kiiltokuva jotain siellä näkyy vähän vahvistumista!
nozza ehkä vähän jotain?
No Theran, miltä se sun o-testi tänään näytti?
(.) aika hiljaista olojen suhteen. Välillä kohdun vasemmalta puolen vihloo vienosti ja aamulla ruoka ei meinaa tehdä kauppaansa. En tiedä onko tämä hyvä, ettei oloja oikein ole vai oisko helpompi olla kun joku koko ajan muistuttais, että raskaana ollaan.
Geesa mäki olevinaan näin siin hailuraa mut sit et ei kai siin. Nyt ootan ja teen parin päivän päästä uuden testin..
Jos malta oottaa paria päivää. Hih.
ja joo raskaana on mukavempi olla jos on ilman oireita tai todella lievillä oireilla. Nimimerkis 3lapsen aikaan oksensin alussa 3kk putkeen. Hyi. Ja loppu raskaudet podin kamalaa närästystä.