Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oishan se kiva saaha kommenttii ees joltain omiin kuviin, viesteihin ja mietiskelyihin. Ku nää ryhmät kai sitä varten ettei tarttee yksin piinailla. Mut iteainaki tuntuu et ei osaa kommenteista ees noteerata
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    kp.22/28 nega kp.22/28 nega minä taas tein hätähousuna täällä jo tänä iltana ton raskaus testin ku huomasin et pissittää nii kovaa et sattuu jo mahaan niin kiire päivä ollu liikkuu et en oo kerenny vessaan usein eli 5h pissistä ja miusta selvä Nega. :( kp. 22/28.... ai nii ja nyt on...
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ostin Elivo merkkisen testin ja teen aamulla. Onko kokemuksia onko hyvä testi? Tänään kp.22. Pissittää usein. Yölläkin kävin sessassa. Huonoa oloa todella lievästi aina aaltoillen sillon tällön. Pientä närästyken poikasta välillä.. Palelee.. aamulla oli nenä tukossa hetken. afta suussa.
  4. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    huh. tää mietiskely vaa saa haluumaan lisää tätä mahdollista raskautta.! ja nyt tänään ni ei mitään oireita ole ollut ni pistää miettimään vaan lisää et haaveilenko turhaan vaan mahdollisesta raskaudesta.!
  5. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnee sohvelo selvästä plussasta. !
  6. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Neljäruusua. Ei tuu enää sitä.. oli vaa yöllö ku viestii tänne laitoin..
  7. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Neljäruusu. Seksiä on ollut viimeksi joskus vajaa viikko sitten. :) et ei ainakaa seksi aiheuttana vuotoa. Ja tosiaan ei yhtään menkkamaista vaan ihan silkkaa valkovuotoa jossa sellasta vaaleenpunasta tuhruu seassa. Ei mulla ennen oo moista tullu vaikka mulla on 3 lasta jo ja yks keskenmeno...
  8. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Apuva Apuva.!! oli mulla kiertopäivä 21/28.. kävin just vessassa ja pyyhkiessä ol runsasta valkovuotoo ja verta siin seassa tai sekasta vaaleenpunasta tuhruu?! hmm..??!! jotai raskauteen liittyvää kenties.?? Lisäksi tän illan on närästellyt taasen ja jomottanut alaselkään. sitten on ollut...
  9. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mistä saa halvimmat testit.?
  10. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    cristal3.. mut hailura kuitenki. etten nää omia.! mää ajattelen kyl et varmaa viivan paikka ku on sellaset halppis s-marketin testit kyseessä.! :) Hirmusta tää jännäily ku ei tää enää oottaako et olisin raskaana vaiko enkö. :) raskaus aika on nii ihanaa ja lapset on nii ihanii. vaikkakin...

Yhteistyössä