Hakutulokset

  1. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150110 133751 osasinkohan nyt! Mitä mieltä ootta onko tossa mitään? ' kp. 20 .. 2h päivä pissistä kp.21 aamunen ja "roskis testistä kuva" kuvissa tummempi on kp. 21 aamupissasta kp.21 aamunen ja "roskis testistä kuva" tää haalempi kp 21. "roskis" testistä kuva.! Ois...
  2. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mie yritin Neljäruusu katella tota kuvaa ni ehkä todella todella hailakka viiva siel saattaa näkyy..
  3. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    tässä on tämän aamun testi kp21/28 kirkkaampi on just tehty ja toinen on "roskis testistä" kuva. NÄKYYKÖ NOI KUVAT KELEKKÄÄ?
  4. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kp21/28 Oon kännyl taas ni en saa kuvaa liitettyy. Laitan myöhemmin. Kävin testin tekee ja kyl se viel negaa oli ehkä viivan paikka mut smarketin testi normia.. joo kello 12.16 ja makoilen vielki sängys ku yksinkertasesti nukuttaa. Aamulla herätessä alapäässä pakotusta?? Valkovuoto...
  5. N

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips minä uutena täällä. Kuumeilen olenko nyt tullut raskaaksi yhden päivän tietoisesta suojaamattomasta peittojen heiluttelusta.. mulla nuvaring käytössä ja 23.12 illalla pitänä laittaa rengas paikoilleen mut unohin ja laitoin aamulla ja tottakai jouluaatto yönä 24.12 sit illalla heiluteltiin...

Yhteistyössä