Hakutulokset

  1. H

    Vauvan ripuli?

    7kk vauvalla ollut nyt vuorokauden ripulia ja kovin on räkänen poju mutta kuumetta ei ole.. Pitääkö jossain vaiheessa hakeutua lääkäriin jos ripuli jatkuu ilman kuumetta?
  2. H

    Kauanko ne menkat oikein voi olla poissa synnytyksen jälkeen?!

    Mulla synnytyksestä nyt 7kk ja imetän hyvin vähän enää. Yöllä pari kertaa ja päivällä pari kertaa eikä menkkoja vielä vaan kuulu. Ainakaan tovi sitten en vielä ollut raskaanakaan?
  3. H

    Mistä niitä spotify kutsuja saa? vai saako enää mistään...

    Haluisin niin kovasti kokeilla tuota paljon puhuttua spotify:a :)
  4. H

    Te jotka ootte kotona,eikä koulutusta yms..

    Mä en jotenkin jaksa uskoa tuohon. Meitä on kolme sisarusta, joista minä ja veljeni ei olla koskaan oltu opiskelu ihmisiä. Mulla vain peruskoulu ja veli kävi erittäin hartaasti lukion loppuun.. Mutta meidän sisko on hyvin kouluttautunut, oikea koulunero. Hypännyt 7. luokalta suoraan 9...
  5. H

    meneekö alalokero oikeasti pilalle synnytyksen jälkeen?

    Eiköhän se oo tapauskohtaista mutta ei täällä ainakaan mennyt. Ekan jälkeen näky oli ensimmäisten päivien jälkeen melko karu mutta palautui varsin normaaliksi :) Tokan jälkeen oli heti taas kuosissa :D
  6. H

    4D ultrassa käyneet jo synnyttäneet!

    Meillä antoi arvion lasketulla ajalle 21.3 ja vauva syntyi 31.3
  7. H

    mistä sisustusideoita? Kuvia huonekokonaisuuksista?

    Kohta olis sisustaminen uuteen taloon ajankohtaista ja nyt olisi ihana nähdä kuvia huoneista kokonaisuudessaan! Lehtiä oon yrittänyt selailla mut ei sieltä oikeen löydy, tai sit oon superkranttu :D Omia ideoita ei löydy kovinkaan montaa...
  8. H

    Minä Rakastan Mun Miestäni <3

    8 vuotta ja rakastan niin paljon! :heart: Paljon on vikojakin mutta en vaihtais ;)
  9. H

    meneekö domino uunissa miksikään?

    no haloo, en kai mä nyt niitä keksejä sinne sellaisenaan pinoa, vaan murskaan tietty :D
  10. H

    meneekö domino uunissa miksikään?

    voi sinua! Raparperi ja suklaa sopivat ainakin meidän perheen mielestä hyvin yhteen ;) mutta en muistanutkaan että jos sinä et siitä pidä niin minunkaan ei pidä pitää :whistle: Noh, teen pelkän murotaikinan ettei se dominopohja vaan pala..
  11. H

    meneekö domino uunissa miksikään?

    voi apua, kun haluan koittaa jotain uutta :)
  12. H

    meneekö domino uunissa miksikään?

    eli voiko käyttää raparperipiirakan pohjana dominokeksi - voi - sekoitusta? Vai meneekö 30 minuutissa uunissa huonoksi?
  13. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Varoitus ymmärretty ;)
  14. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Edelleenkin ap laittoi aluksi väärän linkin ja tämän vuoksi poisti itse ketjunsa ensin! ja sitten uusi yritys!
  15. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Eikö säännöt muka ole muuttunut vuosien varrella? Meinaan tämäkin oli joskus sallittua... ja voin kyllä myöntää etten lue sääntöjä jatkuvasti.
  16. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    AP kyllä poisti itse viestinsä koska linkki oli väärä joten siitä on vähän vaikea päätellä mitään :D
  17. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    No olihan toi todella vakava plussarikos, josta on rangaistava pahimmalla mahdollisella tavalla ;) Kovat otteet käyttöön, eihän ne muuten opi.. eh... :D
  18. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    Ja onko täällä palstalla koskaan käytössä sellainen kuin "varoitus" , eli ei suoraa bannia? Ois meinaan vähän järkevämpää kenties?
  19. H

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    PEESAAAN täysin :)

Yhteistyössä